2017. December 16. Szombat - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-11-16 15:53 Gerfalcon részére

Jók az adatok, 2011.05.10-én helyezték forgalomba Németországban, végig szervizelt, és a kilométer is rendben van.

Gerfalcon | 2017-11-16 12:04

Tisztelt Mazda-Auto!

 

Köszönöm a tegnapi segítséget. Találtam egy másik potenciális jelöltet, melynek az eladó szintén megadta az alvázszámát: JMZGHA4E601466214. Ezt az autó 2011-es és 108000 km-el hirdetik. Kérdésem hogy valós lehet -e a hirdetett km? Rendszeresen hordták -e szervizelni és mikor volt az utolsó szervize?

 

Köszönettel!

pusi65 | 2017-11-16 10:16 nagyand részére

Bár nem én lettem felkérve a válaszra, hozzátenném, hogy a kerekek kiegyensúlyozása rendkívül fontos a komfortos autózáshoz, valamint a meglévő alkatrészek hosszú élettartamának fenntartásához. Sajnos 10 gumis műhelyből 7-ben eleve rossz a kiegyensúlyozó gép. Pontatlan. A jelenség okait most nem részletezem. Eredmény: szitál a kerék, meg minden. Hamar szétrázhat mindent az autóban. Ha a kerekek (és a fék is) tényleg jó törődést kapnak, 5-10 ezer km után kiegyensúlyozva, igazából csak a rossz út rongálja a futóművet. Jó úton használva, szabályos gumival, jó guminyomás mellett többszázezret ! is kibír a futómű hiba nélkül – legalábbis egy mazdáé.

mazda-auto.hu | 2017-11-16 09:57 nagyand részére

A féket és az első futóművet kellene megnézetni, mert lengőkar hibára is utalhat a leírt jelenség.

nagyand | 2017-11-16 09:39

Tisztelt Szakértö

2013-as M6 2.2D 175LE Rev. autónál 110-120km/h temponál a jobb elsö kerék mintha rázna, vibrálna, illetve a 100-150km/h sebességnél ha puhábban fékezek, lassítok remeg az autó jobb eleje, keményebb fékezésnél nincs ez a jelenség. Mit érdemes megnézetni elsökörben? (tipikus jelenség ennél az autónál?) Válaszát elöre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-15 10:52 norbi00 részére

Nincs semmi komolyabb tervezhető költség, mert ez már láncos motor, így nincs 120 ezernél nagyszervize. Ha nem hosszú utakon lesz használva, és az éves futása várható, hogy nem sok lesz, akkor a benzines valószínűleg jobb választás lenne.

Tipushibája nincs.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-15 10:46 footy részére

Nem volt módosítás.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-15 10:45 Koko85 részére

Csak a felsőt lehet külön rendelni, az alsót nem.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-15 10:40 egytelepisrac részére

Egy alvázszámot kérnénk a benko@mazda-auto.hu címre.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-15 10:39 Gerfalcon részére

Reális a 99.900 kilóméter, az a 11.423 valószínű elírás. 2014.07.23-án volt utoljára bejegyzett szervize.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó