2020. Január 26. - Vanda

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


T_feri | 2019-07-08 21:10

Sziasztok! 
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2004-es évjáratú 2.0 dízel hatosom. Április közepén főtengely csapágyas lett, a motorcsere kicsit elhúzodott és csak a napokban lett kész. A motor beindítás után szépen jár, a probléma, hogy erőtlen, nem húz, nehezen pörög fel, olyan mintha a turbó nem dolgozna. Hibakód nincs az autóban, vákuumot mértünk, 0,9 körül volt.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a gond? 

Segítségeteket előre is köszönöm! 

Alberto84 | 2019-07-06 07:04

Sziasztok nemrég lettem tulaja egy 2007 Mazda 6 -nak és az lenne a kérdésem hogy szerelőnél volt a kocsi az akksi sarut levette majd később vissza rakta és azotta nem nyilik a navi se ha gyújtást ráadom se ha a gombot nyomom, mindig csak zárna lefele , valahogy újra kell kalibrálni mint az ablakokat ?valaki járt már így vagy tud segiteni azt nagyon megköszönném !!!

lemmy71 | 2019-06-24 23:49

Üdvözlöm!

Van egy 2003 diesel hatosom, anno még önöknél vásároltuk újonnan.  Most 190.000km van benne, olyan hibát produkál hogy néha ha megállunk piros lámpánál és kigyullad a motorelektronika lámpa utánna csak vánszorogva megy de néha leis áll az autó, ilyenkor gyújtás le majd újbóli indítás és megy szépen hiba nélkül. Kiolvastattam a hibát P0093 (üzemanyag folyás veszteség) Megnéztem az injektorokat és csináltam egy tesztet a résolaj kivezetésekre benzincsövet húztam és megnéztem a mennyiségeket, de mind a négy injektornál ugyan az a mennyiség volt (Murphy törvénye, miért is lenne rossz amikor tesztelném). Az lenne a kérdésem hogy a gyári mazada programmal megállapítható e hogy pontosan melyik injektorral van a baj? Most a hibakódot töröltettem, az összes elektromos csatlakozót átnéztem kontakt sprayvel befújtam. Csütörtökre vagyok előjegyezve önökhöz, bár ha adig nem produkálja újra a hibát, az érdekes lesz.

Köszönöm.

pusi65 | 2019-06-23 13:40 eb részére

Üdv. Sajnos a kérdésre nem tudom a választ. Viszont érdekelne, hogy hogyan történt a visszahívás? Nekem is 2004 es van, újonnan vettem. Sohasem kaptam semmi megkeresést, pedig fényszóró gondok is voltak a legelején. Köszi.

eb | 2019-06-22 18:13

Azt szeretném kérdezni, hogy a 2004-es Mazda 6-osom febrárban volt visszahíváson utasoldali légzsák patron csere miatt,

Májusban elmet a műszerfalon a kijelzés, nem megy a km óra, nem mutatja a sebességet, a fordulatszámot, a motor elktronika a kézifék jelző, az abs jelző világít. Csak az üzemanyag jelző működik.

Van valaki valami ötlete, hogy mi lehet vele, vagy hgyan lehetne megcsinálni?

Várnám a válaszokat.

Body65 | 2019-06-21 19:05

üdv nekem van egy 2003 as Mazda 6 2.0 Dielel és nem akar elindulni,a magasnyomású szelepet kicseréltem,nyomás van,a hibakód olvasó nem mutat hibát,mi lehet a baj?

JMZGG14F231 | 2019-06-19 14:19 pigear részére

Hello,

Én is így jártam :-)

Keress a “Roof Rail Rack Moulding Clips Cover for Mazda 2 3 6”-ra, “free shipping”-gel 1-2 euro.

Kareee84 | 2019-06-19 12:10

Jó napot 

P2144-es hibakód mit takar pontosan ?
mert a neten is meg a mazda Workshop datában sincsen konkrét leírás hogy mi lehet vagy mit kell kicserélni.
én az olvasottak alapján az egyik kis válum szelepre gondolnék de konkrétan melyik azt nem tudom kideriteni vagy kimérni se. :)

ebbe kérnék egy kis segítséget

Köszönöm 

BrennBal | 2019-06-18 18:10 pusi65 részére

Köszönöm! 

mazdaslaci | 2019-06-17 15:17 salesz82 részére

Ugye nem kapcsoltad ki veletlenul a tobbi ablakemelot? Az pont ezt csinaja, lakat ikon a vezetooldali mellett… :-)

Betanitani az automata emelot kell max, hogy ne kelljen tartani hogy le/felhuzza (kattanasik nyomni)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó