2018. Szeptember 22. Szombat - Móric

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


DGY | 2018-06-26 14:58

igen szerintem mechanikus. nem tudom mi ment tönkre, de kifúj és kormol.

a hangja meg olyan mintha a turbó morogna

 

pusi65 | 2018-06-26 14:53 DGY részére

Mi ment tönkre? Mechanikus ugye?

DGY | 2018-06-26 14:24

Sziasztok!

Tudnátok segíteni nekem? Van egy mazda 6 2004 di kocsim és kellene hozzá EGR szelep.

 

 

Wombat | 2018-06-22 14:24 pusi65 részére

köszi Neked is!

a horog már annál van aki fel fogja szerelni, mivel most van nomális karosszéria javítás és alváz/üregvédelmen az autó.

a többi részét meg majd megkérdezem ott, ahol vizsgára viszem majd az autót

Wombat | 2018-06-22 14:21 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ!

gidovalter | 2018-06-22 09:28

Sziasztok! Sikerült vásárplnom egy aránylag jó állapotú Mazda 6 2.0D kombit, 2003-as évjárat! Mivel ez az első Mazdám és az első dízel autóm, olyan kérdésem lenne, h milyen motorolajat ajánlottok hozzá? esetleg szívesen fogadnék tanácsot a az olaj-levegő és üzemanyag szűrő kiválasztásához is!

ködzönöm a segítséget!

szurotibi | 2018-06-22 07:42

Tisztelt Mazda Autó! Köszönöm a korábbi segítséget, sajnos az nem jött össze. Találtam egy ígéretes 6-ost, de a tulajdonosa nem szimpatikus, nem érzem őszintének. Lehetséges, hogy nem valós a 168 000 km a következő alvázszámú autóban: JMZGY19F661415661? Esetleg törött volt?

Nagyon köszönöm a segítséget!

arde0902 | 2018-06-20 18:30

Hát nekem olyan gondom van,hogy az egyik Mazdámban(‘99-es 626 2.0 DITD kombi)motort cseréltünk,mégpedig úgy,hogy Ausztriából vettem egy ugyanilyen autót,amiből átrakta a szerelő a motort.Ugye Osztrák forgalmiban nincs motorszám,de a motoron van.A Fejér megyei NKH pedig a motorszám alapján azt állítja,hogy a motor egy 323-as Mazdából származik,és 44kw-os,ezért nem legalizálható az átépítés.Tudtommal ez a motor nem is létezett ilyen teljesítménnyel.Ha Önöknek lenne ilyen adatbázisuk,utánna néznének ennek?Persze díjazás ellenében,ha szükséges.RF682998 szám van a beépített motoron.Előre is köszönöm a segítséget.Azért ide írtam,mert a 626-os fórumon nem látok mozgást.

Üdv!

Sz.Árpi.

szraplaw | 2018-06-20 16:01

nem kapott ütést,mert akkor rázna kis tempónál is szerintem,de csak 90km/h -nál lagyobb tempónál lehet érezni folyamatos lassításnál.Természetesen márkaszervíz cserélte gyárira, fékbetéteket nem cseréltek,mert újszerűek voltak. A lábam sem nehéz..,nem tudom mi lehet  a baj,de 10milliós autónál ez igen bosszantó...

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:49 szraplaw részére

A gyári féktárcsa japán gyártmány, tehát gondolhatjuk, hogy nem a minőséggel van gond, de nem lehet kizárni. Mindenképpen vissza kellene menni a szervizbe, hogy vizsgálják be a tárcsát. A kerék nem kapott ütést vagy nagyobb kátyút, hogy a kerékagy ütne ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó