2017. December 16. Szombat - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:23 Csacsa73 részére

Egy műszeres diagnosztika megmondja, hogy mágnesszelep, szenzor vagy befecskendező gond van. Az, hogy nincs olajhígulás, nem jó, valamennyire növekednie kell a szintnek. Ilyen km óra állásnál mindenképpen javasoljuk a befecskendezők bevizsgálását és egyben az alátétek cseréjét

mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:15 Aroland részére

Ha látta, próbálta szerelő és nem tudja, akkor nekünk is nehéz dolgunk van így látatlanban… Lehet gyújtás, vezérlés, motor vagy váltótartó bak, stb...

mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:12 Wombat részére

24958.- Ft + Áfa a szelep, csak gyári alkatrészként rendelhető. Alvázszám kell a pontosításhoz !

mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:06 powergym1 részére

Gyárilag nem megoldható a csere, de egyáltalán megoldható-e? Amennyiben garanciális az autó, akkor a navigáció egység garanciájának megszűnésével jár az átalakítás.

mazda-auto.hu | 2017-10-30 14:53 Attis0227 részére

Mindenképpen érdemes megpróbálni tanítani, mert olcsóbb, mint egy  új kártya. Lehet, hogy a vevővel van baj, de ezt márkaszervizbe ki tudnák deríteni

Csacsa73 | 2017-10-30 10:37

Tisztelt Mazda-auto szakértők. Egy 2008-as Mazda 6 GH 2.0 dízel autót érintő DPF hibakódokkal kapcsolatban fordulnék Önökhöz. Az autót 241 000 km-el vásároltam, mai napig bő 6000 km-t használtam, eddig minden hibátlanul működött. Havi átlagban 2 hetente használtam autópályán, 2300-2500 fordulat tartományban. Valamennyit városban is fut az autó, de úgy gondoltam a 2 hetenkénti 4-500 km autópálya használat biztosítja a megfelelő regenerálást. Pár napja szintén autópályán közlekedtem, amikor is 160-170 km megtétele után a műszerfalon folyamatosan világítva megjelent a DPF lámpa. Nem értettem a jelenséget, de mivel még volt hátra az útból kb. 200 km tovább haladtam autópálya tempóban, gondoltam az autó majd befejezi a regenerálást. 1-2 perccel később viszont a a DPF lámpa villogni kezdett, és a műszerfalron felvillant a motordiagnosztikai lámpa is. Az autóval lassabb tempóban tovább haladtunk, majd 2 nap múlva haza utaztunk. Extrém füstölés nincs, az átlagfogyasztás 5,7 literre jött ki. Olajcsere kb. 6000 km-el ezelőtt történt, azóta a nívópálcán gyakorlatilag nincs mérhető olajhígulás. Csak OMV gázolajat tankolok, az egyetlen változás, hogy kb 1000-1500 km óta Spuri adalékot használok, a javasolt keverési arányban. Kényszerregenerálás még nem történt, a tárolt hibakódok: P2458, és P2463. Arra gondoltam, hogy végrehajtunk egy kényszerregenerálást, töröljük a hibakódokat, majd ezt követően még autópályán 2500-3000 fordulattartományban 30-40 percig meghajtom az autót, ezzel biztosítva a tökéletes kiégetést. Ha ezek ellenére is visszajönnek a hibakódok akkor vélhetőleg valami szenzorhiba lesz. Már ha jól gondolom. Legyenek szívesek megválaszolni, hogy az általam gondolt megoldási folyamat mennyire helyes, vagy helytelen. Előre is köszönettel várom válaszukat.

Aroland | 2017-10-29 19:23

Tisztelt Mazda-Auto!  

2005-ös Mazda-6 2.0I Sport Te autóm van. Problémám,  hogy induláskor beremeg az autó.  Vagyis olyan mintha "kenguru-benzin " lenne benne. :) Mi lehet a baj?  Szerelő nem tudja.  Kérem tanácsukat, ötletüket!  Alvázszám: JMZGG14F251269948. köszönöm 

 

Wombat | 2017-10-29 16:58

Üdvözletem!

Olyan probléma van egy 2002-es 1,8-as GY-al, hogy a check lámpát állandóan a P0443: Evaporative emission system purge control valve hibával gyújtja.

Milyen néven vagy cikkszámon kellene keresnem ezt egy alkatrészüzletben? Vagy érdemes-e kiméretni, hogy mi a hiba oka magán a szelepen?

powergym1 | 2017-10-29 10:55

Üdvözlöm

Nekem van egy 2015-ös mazda 6-om és szeretném megkérdezni,h miként lehetne kicserélni a gyári tomtom navit egy igo-ra? Elég venni egy igo szoftvert vagy teljes kijelzőt kell cserélni? Egyáltalán megoldható-e a csere?

Attis0227 | 2017-10-28 14:37

Üdvözlöm! 

Nemrégiben vásároltam egy 2006-os modellt.  Az autóban kulcsnélküli indítás van. A problémám ebből fakad,  ugyanis nem tudom kulcs nélkűl indítani.  A funkció működik rajta, mert ismerem az autó előéletét.  Mindent átnéztem rajta amit lehet, de csak a távirányító kártyából kivett kulcsal indul.  A kérdésem tehát,  érdemes e újra tanítani, avagy van e rá valami más opció hogy kulcs nélkül tudjam használni.  Az ajtó szenzor éritésre zárni zár, nyitni sajnos nem..

Előre köszönöm  a segítséget!  

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó