2020. Január 25. Szombat - Pál

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pigear | 2019-03-08 12:30

Heló Tagok!

Tetőcsomagtartó takaró műanyag kupakot lefújtam mosáskor. Hol tudok ilyet szerezni, meg mi a hivatalos neve?

Köszi a válaszokat

nbarna76 | 2019-03-05 13:10

Tisztelt Mazda és Mazda 6 tulajok !

Egy 2007 2.0 CD TE autóm van és a Keyless-go rendszerrel volna problémám. Kártyával tudom nyitni és zárni a központi zárat de az ajtokon levő érzékelő nem működik egyik sem és az óra alatt a KEY visszajelző pirosan villágit. Ellem cserével probálkoztam de nem segít, valakinek ilyen gondja volt-e már vagy valaki tudnae segiteni.

Köszönöm

gidovalter | 2019-02-17 07:08 szucsfe részére

az egyik iserősnek 1.8 van ő megakar tőle szabadulni, sztem a 2.0 az megbízhatóbb… 

gidovalter | 2019-02-17 07:07

szép jó reggelt mindenkinkek! Tapasztalat vélemény érdekelne!
89kW D.
amikor megyek vele nincs semmi gond, amikor váltok, akkor olyan mintha a turbó elengedné a levegőt, és folytóan huruttyol... de ha az adott fotdulatnál csak leveszem a gázról a lábam akkor semmi gond, továbbá a légszűrőházon ha leveszem az also csövet akkor ez a jelenség megszűnik, csak akkor a turbóm se rendeltetésszerűen dolgozik!

szucsfe | 2019-02-06 09:11

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérni! Autóvásárlás előtt állok. Korábban volt egy 2003 -as Mazda 6 kombi gépjárművem RF5C -s motorral, amivel nagyon befürödtem. De a márkába és a típusba továbbra is szerelmes vagyok, ezért most ismét egy Mazda 6 kombit szeretnék venni, de már a Faceliftest, 2007 -2008 körülit, és szigorúan benzinest. Melyiket javasoljátok? 1.8 vagy 2.0? Tapasztalat, vélemény ezekről a motorokról? Esetleg a karosszériáról? Korrózió az elődjéhez képest ki lett küszöbölve?

Válaszotokat előre is köszönöm!

nagyand | 2019-01-28 09:31

Tisztelt Mazda-Auto!

2013-as 2.2 175 Le (GJ) Mazda 6-hoz milyen márkájú elsö féktárcsát ajánlana amelyek nem hajlamosak a vetemedésre?

Sajnos nálam vissza térö probléma, hogy az autó beremeg fékezéskor.

Már egyszer le lett szabályozva az elsö tárcsa, akkor kb 20e km-ig tökéletes volt de most már megint elviselhetele a remegés 100km/h feletti fékezéskor.

Önök milyen féktárcsát használnak ami nem gyári?

Elöre is köszönöm a segítséget.

ZsoJan | 2019-01-23 17:23

Sziasztok! 

2009-es Mazda6 2000cm3 diesel DPF visszajelző folyamatosan villog. Tudja valaki, hogy ez miért van illetve mi a teendő ez esetben?

Most lett vezérlés és komplett szervíz az autón…

Előre is köszönöm a válaszotokat! 

 

Zsojan 

renegat | 2019-01-19 16:32

Sziasztok!

A 626-os fórumból jöttem át ide :)
6-os kombi mazda vásárlását tervezem 2010 utánit, de még a 2013 előtti modelt (sajna kodora már nincs keret). AZt szeretném megkérdezni, hogy ezekből melyik dízelek a jók, vagy jobbak? Alapból a 2.2esek 169, 179 és 185 lovasokat nézem, de találtam elég szép 2.0 140LE-s is.

Tudna valaki tanácsot adni, hogy mire figyeljek ezen a téren? Illetve jöhet tanács általánosságban is a modellel kapcsoaltban, nem csak motorhoz köthető.

Előre is nagyon köszönöm!

 

beripeti | 2019-01-18 14:32

Üdv! Egy kis segítséget kérnék. Szeretnék a 2007.-es 1.8-as benzines (L8) Mazdámba egy kartergáz leválasztót tenni, de nem vagyok benne biztos, hogy az egyetlen ág, ami a szívócsőbe vissza van vezetve, az az ami a szelepfedélen lévő csonkból(ha jól sejtem ez lehet a PCV szelep) megy a légszűrőház utáni gumicsőbe. A szívósor belső, blokk felőli részét nem látom, de mintha úgy emlékeznék, hogy ott is van egy ág, ami a kartergázt vezeti vissza. Meg tudná ezt valaki erősíteni, akár egy képpel? Köszönöm előre is!

arde0902 | 2019-01-13 13:40

Üdv Szakértők!

Az autó Mazda 6 2010. decemberi.Vadkár után a helyreállításnál gyári új parkszenzorok kerültek beépítésre az első lökősbe(töletek vettem),pár napig működött minden megfelelően,pedig azt hittem,valami műszeres beállítás kelleni fog.Pár napja viszont előlről csak folyamatos sípolás jön kb. 20km/h-ig,aztán ugye elhallgat a nagyobb tempó miatt.Ha hátramenetbe teszem,ki tudom szűrni,hogy elől  a két szélső szenzor működik,de a két belső nem.FORScan-nel kiolvasva C1126 hibakód van.Lehet,hogy csak valamelyik belsőről lecsúszott a csati nem megfelelő szerelés miatt?Vagy valami kalibráció mégis kellhet?Legközelebb március végén leszek szervíz közelében,addig kéne valami megnyugtató válasz.

Előre is köszönöm a választ&ÜDV!

Szabó Árpi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó