2018. Május 22. Kedd - Júlia, Rita

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


knochl | 2015-12-08 16:00

ablakemelő motor és a gombok kellenének, meg a hátsó nagy ajtóhoz a két tartó és emelő, nincs valakinek?

Janek11 | 2015-12-08 13:03 BluElite részére

Szia! Digitlkímas az auto...de a motort tudom adni..kuldj egy e mail címet es megbeszeljuk..vagy a szamom..70/450-3852

BluElite | 2015-12-08 07:53 Janek11 részére

Szia! Háát, ha esetleg manuális klímás és eladók a fűtéspanelről tekerőgombok ill. a külső-belső levegőt szabályzó csúszós gomb, hátsó ablakmosó motor (nem az ablaktörlő), akkor adhatsz egy árajánlatot :)

 

Köszönettel: BluElite

Janek11 | 2015-12-07 18:41

Sziasztok!!

Ha valakit érdekel...vettem magamnak donornak egy 626-os 2000-es 110 le dízel gépest...felesleges alkatrészeket tudok adni belőle...

BluElite | 2015-12-06 09:10

Kedves Kollégák! Egy kérdésem nekem is van: sajnos eljött az ideje a küszöbök, hátsó sárvédő ívek cseréjének. Szerintetek reális ár érte (fém elemek anyagköltségén felül) a munkadíjra, fényezésre, festékre kb 150e jómagyar forint? Mondjuk a karosszériás tényleg jó szakember, nem holmi Mekk Elek.

BluElite | 2015-12-06 09:06 ali53 részére

Szia!

Sajnálom az autódat, viszont egy a lényeg: megúsztad... Én is pont ezért nem szeretem a picike kocsikat... hiszen a nagynál van minek gyűrődni körülötted, ezért talán az esélyek is jobbak...

Én is nagyon sajnálnám a kocsit hasonló helyzetben, de ha megvédi a családot egy ilyen szituációnál, az felbecsülhetetlen értékkel bír.

Egyébként megadom a mailem, Kérlek írj rá egy sort légyszi, szeretnék privátban kérdezni valamit: szucsp@citromail.hu

 

Köszönettel: BluElite

ali53 | 2015-12-05 19:19

2001-es GF ötajtós volt

ali53 | 2015-12-05 19:15

Sajnos, egy előzés közben előttem egy földútra bekanyarodó kisteherautó okozta totálkár miatt ezennel ki is jelentkezhetek erről a nagyon jó kis fórumról. Sok segítséget kaptam tőletek, de az autót már nem érdemes talpra állítani. Viszont miután a teherautó oldalán gellert kapva beálltam a mély árokba, saját lábamon hagytam el az autót. Tehát megállapítom, jó kis (nagy) és biztonságos autót hajtunk, kolléga urak!

A kinyílt légzsák és a működő övfeszítő megvédett, de emiatt gazdasági totálkár az eredmény. Viszont a motor pöccre indul, gyönyörűen jár, hála az egy évvel ezelőtti porlasztócsúcs cserének,  minden elektromos eszköz működik.

Fájó szívvel elköszönök, de további balesetmentes kilométereket kívánok Nektek!

 

Spot | 2015-11-28 15:07 kt626 részére

Nekem rossz lengés csillapítót küldtek 5 cm rel lentebb van a hátulja mert az alsó rugótányér ennyivel van lentebb

így úgy néz ki mintha beleraktam volna egy elefántot amúgy működik rendesen !!

Spot | 2015-11-28 15:01 krampusz részére

http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=search&name=szilikon&id_category=0

 

45 fokos 57 vagy a 60 miliméteres a tuti én az 57-est raktam fel

bár az egy kicsit küzdős !! 57mm az egyik fele 61mm a másik fele

és egy csővel meg lehet oldani az egészet !!

vettem még két bilincset 800/db áron és tökéletesen megy az autó

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó