2017. November 22. Szerda - Cecília

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2015-12-08 07:53 Janek11 részére

Szia! Háát, ha esetleg manuális klímás és eladók a fűtéspanelről tekerőgombok ill. a külső-belső levegőt szabályzó csúszós gomb, hátsó ablakmosó motor (nem az ablaktörlő), akkor adhatsz egy árajánlatot :)

 

Köszönettel: BluElite

Janek11 | 2015-12-07 18:41

Sziasztok!!

Ha valakit érdekel...vettem magamnak donornak egy 626-os 2000-es 110 le dízel gépest...felesleges alkatrészeket tudok adni belőle...

BluElite | 2015-12-06 09:10

Kedves Kollégák! Egy kérdésem nekem is van: sajnos eljött az ideje a küszöbök, hátsó sárvédő ívek cseréjének. Szerintetek reális ár érte (fém elemek anyagköltségén felül) a munkadíjra, fényezésre, festékre kb 150e jómagyar forint? Mondjuk a karosszériás tényleg jó szakember, nem holmi Mekk Elek.

BluElite | 2015-12-06 09:06 ali53 részére

Szia!

Sajnálom az autódat, viszont egy a lényeg: megúsztad... Én is pont ezért nem szeretem a picike kocsikat... hiszen a nagynál van minek gyűrődni körülötted, ezért talán az esélyek is jobbak...

Én is nagyon sajnálnám a kocsit hasonló helyzetben, de ha megvédi a családot egy ilyen szituációnál, az felbecsülhetetlen értékkel bír.

Egyébként megadom a mailem, Kérlek írj rá egy sort légyszi, szeretnék privátban kérdezni valamit: szucsp@citromail.hu

 

Köszönettel: BluElite

ali53 | 2015-12-05 19:19

2001-es GF ötajtós volt

ali53 | 2015-12-05 19:15

Sajnos, egy előzés közben előttem egy földútra bekanyarodó kisteherautó okozta totálkár miatt ezennel ki is jelentkezhetek erről a nagyon jó kis fórumról. Sok segítséget kaptam tőletek, de az autót már nem érdemes talpra állítani. Viszont miután a teherautó oldalán gellert kapva beálltam a mély árokba, saját lábamon hagytam el az autót. Tehát megállapítom, jó kis (nagy) és biztonságos autót hajtunk, kolléga urak!

A kinyílt légzsák és a működő övfeszítő megvédett, de emiatt gazdasági totálkár az eredmény. Viszont a motor pöccre indul, gyönyörűen jár, hála az egy évvel ezelőtti porlasztócsúcs cserének,  minden elektromos eszköz működik.

Fájó szívvel elköszönök, de további balesetmentes kilométereket kívánok Nektek!

 

Spot | 2015-11-28 15:07 kt626 részére

Nekem rossz lengés csillapítót küldtek 5 cm rel lentebb van a hátulja mert az alsó rugótányér ennyivel van lentebb

így úgy néz ki mintha beleraktam volna egy elefántot amúgy működik rendesen !!

Spot | 2015-11-28 15:01 krampusz részére

http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=search&name=szilikon&id_category=0

 

45 fokos 57 vagy a 60 miliméteres a tuti én az 57-est raktam fel

bár az egy kicsit küzdős !! 57mm az egyik fele 61mm a másik fele

és egy csővel meg lehet oldani az egészet !!

vettem még két bilincset 800/db áron és tökéletesen megy az autó

mazda-auto.hu2 | 2015-11-26 17:57 krampusz részére

Igen, ajánljuk.

csucsok82 | 2015-11-26 12:09

Sziasztok!

 

Gondoltam leírom tapasztalataimat az autómmal hátha édekel valakit!

Szóval 2002 2.0 benzines  85kw os!Kb 4 hónapja vettem nagyon jól fel van szerelve(tempomat, tolató radar, ülésfűtés, bőr ülések)!Németországból lett behozva!Az eladó már régen árulgatta az autót! Salgótajánba mentem le érte Pestről! A fickóval egy áruház parkolójában volt megbeszélve a találka mondván, h ott ki is lehet próbálni!Lényeg a lényeg, h szép vol elvitettem egy ismerősöm suzuki szervízébe átnézették és nem találtak rajta nagy problémát!El volt korrodálodva a tank és picit szivárgott!Klíma nem müködött!Azt feltöltöttük és jó volt! A tank miatt belealkudtam egy 20 ast amin a szokásos 50 esen felül amit még látatalanba elengedett!Szóval elhoztam....átírással szállítással mindennel együtt 900 lett a vége!Akkor már szívtam picit a fogam!
De ezután jott a móka java!
Lehet, h Én voltam naív, de azért vettem japán autót, h ne kelljen sokat költenem autózásra.

Megcsináltattam rajta a kötelezőt:Vezérlés, olaj csere 90000

Hibák:
Klima elengedte a gázt:Klima hűtő lyukas volt 30000 szereléssel baráti alkatrész árral.

Tank:40000 szereléssel

Aztán egy hónap múlva ránéztem az olajszintre és láss csodát szinte nem volt benne olaj!Körbe olvasgatás, forumok, ismerősök kérdezgetése!Minden reggel elkezdtem nézni, h füstöl e!Kb minden 5. indításkor láttam némi szürke füstöt! Szóval a motorban égett el!Valószínű az olajlehúzó gyűrű/k tapadt/ak le!Ha motorhoz kell nyúlni az nem olcsó mulatság:Szóval elkezdtem gyűjtögetni!

Közben a bal ablakemelő motorom is meghalt:Bontóból 10000

Aztán check Engine lámpa felgyulladt! Mi lehet vajon!Katalizátor hiba!Fogyasztásom is megnőtt kb egy literrel!
Na múlt héten jött el a napja nagy javításnak!
Nekem a szerelő 100-150 ezer közötti javítási költséget prognosztizált!Ebbe csak a motor volt benne!Azt mondta, h attól függ az ár, h a hengerfejjel mennyi baj lesz!
Eredmény:172 ezer forintocsak úgy, h  a hengerfejjel semmi baj nem volt csak síkoltatni kellet mert azt mondta hengerfejes, h valószínű már volt szétszedve a motor és a szimering cserélve voltak.
Azt hozzá kell tenni, h extra költség volt a 4 gyertya és egy bordás szíj!Ja és a javítást végül nem a mazda szakszervízbe csinálta(a munkahelyen) hanem otthon a házába!Így kicsit soknak érzem  75 ezer forintos munkadíjat.De lehet, h csak Nekem fáj ez így karácsony előtt!
Ja szerelés közben észervette, h tönkrement az egyik motortaró bakom is amire Ő valamilyen pervez okból azt mondta, h a gyári 80 ezer!Én egy pár emial elküldése után találtam bontotta 13000 ért, utágyártártottat 20000 ért, és egy olyat,h csak a bak gumis részét kapod 7500 ért!

Tanulság pedig az, h ha régebbi japó benzinest veszel akkor a gyertyákat szedd ki és nézd meg, h koxos e!Mert hiába indítod hidegen nem feltélen fog füstölni bár attól még eheti az olajat!(Bár lehet, h csak ÉN voltam ilyen amatőr, h megbíztam a szervízebe aki átnézte a kocsit)Ha rászánod a pénzt akkor meg ne csak a szimeringeket cseréltesd ki, mert valószínűbb, h az olajlehúzó gyűrűk a ludasak!

Ja és karácsony előtt ha lehet ne javítats autót! :-)
Remélem senkit nem untattam kis írásommal!

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó