2018. Január 21. - Ágnes

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-11-26 17:57 krampusz részére

Igen, ajánljuk.

csucsok82 | 2015-11-26 12:09

Sziasztok!

 

Gondoltam leírom tapasztalataimat az autómmal hátha édekel valakit!

Szóval 2002 2.0 benzines  85kw os!Kb 4 hónapja vettem nagyon jól fel van szerelve(tempomat, tolató radar, ülésfűtés, bőr ülések)!Németországból lett behozva!Az eladó már régen árulgatta az autót! Salgótajánba mentem le érte Pestről! A fickóval egy áruház parkolójában volt megbeszélve a találka mondván, h ott ki is lehet próbálni!Lényeg a lényeg, h szép vol elvitettem egy ismerősöm suzuki szervízébe átnézették és nem találtak rajta nagy problémát!El volt korrodálodva a tank és picit szivárgott!Klíma nem müködött!Azt feltöltöttük és jó volt! A tank miatt belealkudtam egy 20 ast amin a szokásos 50 esen felül amit még látatalanba elengedett!Szóval elhoztam....átírással szállítással mindennel együtt 900 lett a vége!Akkor már szívtam picit a fogam!
De ezután jott a móka java!
Lehet, h Én voltam naív, de azért vettem japán autót, h ne kelljen sokat költenem autózásra.

Megcsináltattam rajta a kötelezőt:Vezérlés, olaj csere 90000

Hibák:
Klima elengedte a gázt:Klima hűtő lyukas volt 30000 szereléssel baráti alkatrész árral.

Tank:40000 szereléssel

Aztán egy hónap múlva ránéztem az olajszintre és láss csodát szinte nem volt benne olaj!Körbe olvasgatás, forumok, ismerősök kérdezgetése!Minden reggel elkezdtem nézni, h füstöl e!Kb minden 5. indításkor láttam némi szürke füstöt! Szóval a motorban égett el!Valószínű az olajlehúzó gyűrű/k tapadt/ak le!Ha motorhoz kell nyúlni az nem olcsó mulatság:Szóval elkezdtem gyűjtögetni!

Közben a bal ablakemelő motorom is meghalt:Bontóból 10000

Aztán check Engine lámpa felgyulladt! Mi lehet vajon!Katalizátor hiba!Fogyasztásom is megnőtt kb egy literrel!
Na múlt héten jött el a napja nagy javításnak!
Nekem a szerelő 100-150 ezer közötti javítási költséget prognosztizált!Ebbe csak a motor volt benne!Azt mondta, h attól függ az ár, h a hengerfejjel mennyi baj lesz!
Eredmény:172 ezer forintocsak úgy, h  a hengerfejjel semmi baj nem volt csak síkoltatni kellet mert azt mondta hengerfejes, h valószínű már volt szétszedve a motor és a szimering cserélve voltak.
Azt hozzá kell tenni, h extra költség volt a 4 gyertya és egy bordás szíj!Ja és a javítást végül nem a mazda szakszervízbe csinálta(a munkahelyen) hanem otthon a házába!Így kicsit soknak érzem  75 ezer forintos munkadíjat.De lehet, h csak Nekem fáj ez így karácsony előtt!
Ja szerelés közben észervette, h tönkrement az egyik motortaró bakom is amire Ő valamilyen pervez okból azt mondta, h a gyári 80 ezer!Én egy pár emial elküldése után találtam bontotta 13000 ért, utágyártártottat 20000 ért, és egy olyat,h csak a bak gumis részét kapod 7500 ért!

Tanulság pedig az, h ha régebbi japó benzinest veszel akkor a gyertyákat szedd ki és nézd meg, h koxos e!Mert hiába indítod hidegen nem feltélen fog füstölni bár attól még eheti az olajat!(Bár lehet, h csak ÉN voltam ilyen amatőr, h megbíztam a szervízebe aki átnézte a kocsit)Ha rászánod a pénzt akkor meg ne csak a szimeringeket cseréltesd ki, mert valószínűbb, h az olajlehúzó gyűrűk a ludasak!

Ja és karácsony előtt ha lehet ne javítats autót! :-)
Remélem senkit nem untattam kis írásommal!

 

kt626 | 2015-11-25 21:16 mazda-auto.hu2 részére

A beszerlés óta levezetett kilométerek alatt nem tapasztaltam problémát, úgyhogy bíztam egy hasonló válaszban. Jövő héten megyek futóműveshez is ellenőrzésre. Köszönöm a megnyugtató választ.

krampusz | 2015-11-25 17:07 mazda-auto.hu2 részére

Tehát ajánlott beszereltetni ezekszerint?! 

krampusz | 2015-11-25 13:01 BluElite részére

Köszönöm a válaszokat! Van egy képem, hogy pontosan melyikről is lenne szó, ha adsz egy címet átküldeném és utána elkérném az autótuningos címét , hogy csak ne kelljen már a gyárit megvenni ennyiért. 

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:11 krampusz részére

A visszacsapo szelepet az adagoló és a szűrő közé kellene betenni, így ha megszűnik a hiba akkor a tank felöli oldalon volt a gond, ha nem akkor az adagoló felé kell keresni a hibát.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:06 kt626 részére

Maradhat benne, csak a futómű geometriát le kell ellenőrizni.

BluElite | 2015-11-24 13:10 krampusz részére

Szia!

 

Turbócső gondom nekem is volt: az intercoolerről visszamenő ágnak az a szakasza volt a ludas, amelyik a motorra csatlakoziK: egy kb 45 fokban megtört cső, az egyik fele nagyobb átmérőjű, a másik kisebb. Utángyártott nem volt belőle, csak gyári, ilyen áron. A következő történt: autótuning oldalról rendeltem direkt turbóhoz készült erősített szilikon csövet. Pontosabban kettőt, mert kettőből lehetett összehozni. Szállítással kb 8-10e ft volt, magam kicseréltem a ház előtt, és tökéletesen működik - immár 3 éve.....

Az adagolóhoz sajnos (szerencsére) nem tudok hozzászólni, még nem volt gondom vele.

 

Remélem tudtam segíteni.

Üdvözlettel: BluElite

krampusz | 2015-11-23 11:45

Sziasztok!

Van egy mazda 626 kombi diesel 66kw 2000-es évjáratú csodánk, Azzal kezdtük, hogy adagolót kellett felújítattni, most igazából turbó csövet keresnék hozzá, mert az egyik bontótól csak gyárit tudnak nekünk rendelni 94 ezert Ft-ért (kissé soknak találom). Tud ebben valaki segíteni? Illetve olyan problémám lenne, hogy hidegen nem akar indulni a motor csak ha a kézi pumpával rápumpálok. Kicseréltünk már pár csövet ahol ereszthetett illetve az adagoló alján lévő szelep is eresztett ezt épp a múlthéten cseréltettük ki ,de még mindig kap valahol levegőt a rendszer. Ötlet van esetleg , hogy mit nézzünk még meg?  Autószerelő ajánlotta, hogy beszerel egy visszacsapó szelepet az adagolóhoz, ez mennyire lehetne hatásos? Segítséget előre is köszi 

kt626 | 2015-11-21 16:17

Sziasztok!

Toronyszilenteket kellett cseréltetnem elöl (626GF, 2 literes benzines, 2000 augusztusi autó, 100kW). Több alkatrészforgalmazónál és weboldalon is megfelelőnek írták ezt a kialakítású szilentet, viszont az autóban levő régi így nézett ki. Sajnos hittem az alkatrész forgalmazóknak. Beszerelés után kiderült, hogy az autó orra magasabbra került 2-4 centivel. Ezek után érdeklődtem egy mazda fórumon, ahol azt az infót kaptam, hogy a Mazda akkoriban kétféle szilenttel gyártotta ezt a szériát és az enyémet persze, hogy nem azzal, mint amit nekem a Bárdinál adtak (mellesleg a Unixnál is ugyanazt ajánlották az autóhoz). Sajnos a szilent be lett szerelve, így visszavinni már nem tudom.
Kérdésem, hogy okozhat-e bármilyen problémát az adott szilent használata? Tehát maradhat-e ez az autóban vagy vettem 33 ezerért két pappírnehezéket és cseréljem ki sürgősen a gyárival megegyező kialakításúra? Köszönöm a választ.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó