2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kt626 | 2015-11-25 21:16 mazda-auto.hu2 részére

A beszerlés óta levezetett kilométerek alatt nem tapasztaltam problémát, úgyhogy bíztam egy hasonló válaszban. Jövő héten megyek futóműveshez is ellenőrzésre. Köszönöm a megnyugtató választ.

krampusz | 2015-11-25 17:07 mazda-auto.hu2 részére

Tehát ajánlott beszereltetni ezekszerint?! 

krampusz | 2015-11-25 13:01 BluElite részére

Köszönöm a válaszokat! Van egy képem, hogy pontosan melyikről is lenne szó, ha adsz egy címet átküldeném és utána elkérném az autótuningos címét , hogy csak ne kelljen már a gyárit megvenni ennyiért. 

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:11 krampusz részére

A visszacsapo szelepet az adagoló és a szűrő közé kellene betenni, így ha megszűnik a hiba akkor a tank felöli oldalon volt a gond, ha nem akkor az adagoló felé kell keresni a hibát.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:06 kt626 részére

Maradhat benne, csak a futómű geometriát le kell ellenőrizni.

BluElite | 2015-11-24 13:10 krampusz részére

Szia!

 

Turbócső gondom nekem is volt: az intercoolerről visszamenő ágnak az a szakasza volt a ludas, amelyik a motorra csatlakoziK: egy kb 45 fokban megtört cső, az egyik fele nagyobb átmérőjű, a másik kisebb. Utángyártott nem volt belőle, csak gyári, ilyen áron. A következő történt: autótuning oldalról rendeltem direkt turbóhoz készült erősített szilikon csövet. Pontosabban kettőt, mert kettőből lehetett összehozni. Szállítással kb 8-10e ft volt, magam kicseréltem a ház előtt, és tökéletesen működik - immár 3 éve.....

Az adagolóhoz sajnos (szerencsére) nem tudok hozzászólni, még nem volt gondom vele.

 

Remélem tudtam segíteni.

Üdvözlettel: BluElite

krampusz | 2015-11-23 11:45

Sziasztok!

Van egy mazda 626 kombi diesel 66kw 2000-es évjáratú csodánk, Azzal kezdtük, hogy adagolót kellett felújítattni, most igazából turbó csövet keresnék hozzá, mert az egyik bontótól csak gyárit tudnak nekünk rendelni 94 ezert Ft-ért (kissé soknak találom). Tud ebben valaki segíteni? Illetve olyan problémám lenne, hogy hidegen nem akar indulni a motor csak ha a kézi pumpával rápumpálok. Kicseréltünk már pár csövet ahol ereszthetett illetve az adagoló alján lévő szelep is eresztett ezt épp a múlthéten cseréltettük ki ,de még mindig kap valahol levegőt a rendszer. Ötlet van esetleg , hogy mit nézzünk még meg?  Autószerelő ajánlotta, hogy beszerel egy visszacsapó szelepet az adagolóhoz, ez mennyire lehetne hatásos? Segítséget előre is köszi 

kt626 | 2015-11-21 16:17

Sziasztok!

Toronyszilenteket kellett cseréltetnem elöl (626GF, 2 literes benzines, 2000 augusztusi autó, 100kW). Több alkatrészforgalmazónál és weboldalon is megfelelőnek írták ezt a kialakítású szilentet, viszont az autóban levő régi így nézett ki. Sajnos hittem az alkatrész forgalmazóknak. Beszerelés után kiderült, hogy az autó orra magasabbra került 2-4 centivel. Ezek után érdeklődtem egy mazda fórumon, ahol azt az infót kaptam, hogy a Mazda akkoriban kétféle szilenttel gyártotta ezt a szériát és az enyémet persze, hogy nem azzal, mint amit nekem a Bárdinál adtak (mellesleg a Unixnál is ugyanazt ajánlották az autóhoz). Sajnos a szilent be lett szerelve, így visszavinni már nem tudom.
Kérdésem, hogy okozhat-e bármilyen problémát az adott szilent használata? Tehát maradhat-e ez az autóban vagy vettem 33 ezerért két pappírnehezéket és cseréljem ki sürgősen a gyárival megegyező kialakításúra? Köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2015-11-16 13:36 csucsok82 részére

Sajnos ehhez az óra egységhez nincs külön gyári izzó. Meg kellene próbálni szétszedni és minta alapján keresni bele.

djjosy | 2015-11-16 12:18

Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy ABS-el szerelt 626-os nál a fékrendszer légtelenitése (fékolajcsere) a hagyományos módon történik e?Vagy esetleg gyújtás mellett kell e elvégezni?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó