2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Spot | 2015-11-28 15:07 kt626 részére

Nekem rossz lengés csillapítót küldtek 5 cm rel lentebb van a hátulja mert az alsó rugótányér ennyivel van lentebb

így úgy néz ki mintha beleraktam volna egy elefántot amúgy működik rendesen !!

Spot | 2015-11-28 15:01 krampusz részére

http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=search&name=szilikon&id_category=0

 

45 fokos 57 vagy a 60 miliméteres a tuti én az 57-est raktam fel

bár az egy kicsit küzdős !! 57mm az egyik fele 61mm a másik fele

és egy csővel meg lehet oldani az egészet !!

vettem még két bilincset 800/db áron és tökéletesen megy az autó

mazda-auto.hu2 | 2015-11-26 17:57 krampusz részére

Igen, ajánljuk.

csucsok82 | 2015-11-26 12:09

Sziasztok!

 

Gondoltam leírom tapasztalataimat az autómmal hátha édekel valakit!

Szóval 2002 2.0 benzines  85kw os!Kb 4 hónapja vettem nagyon jól fel van szerelve(tempomat, tolató radar, ülésfűtés, bőr ülések)!Németországból lett behozva!Az eladó már régen árulgatta az autót! Salgótajánba mentem le érte Pestről! A fickóval egy áruház parkolójában volt megbeszélve a találka mondván, h ott ki is lehet próbálni!Lényeg a lényeg, h szép vol elvitettem egy ismerősöm suzuki szervízébe átnézették és nem találtak rajta nagy problémát!El volt korrodálodva a tank és picit szivárgott!Klíma nem müködött!Azt feltöltöttük és jó volt! A tank miatt belealkudtam egy 20 ast amin a szokásos 50 esen felül amit még látatalanba elengedett!Szóval elhoztam....átírással szállítással mindennel együtt 900 lett a vége!Akkor már szívtam picit a fogam!
De ezután jott a móka java!
Lehet, h Én voltam naív, de azért vettem japán autót, h ne kelljen sokat költenem autózásra.

Megcsináltattam rajta a kötelezőt:Vezérlés, olaj csere 90000

Hibák:
Klima elengedte a gázt:Klima hűtő lyukas volt 30000 szereléssel baráti alkatrész árral.

Tank:40000 szereléssel

Aztán egy hónap múlva ránéztem az olajszintre és láss csodát szinte nem volt benne olaj!Körbe olvasgatás, forumok, ismerősök kérdezgetése!Minden reggel elkezdtem nézni, h füstöl e!Kb minden 5. indításkor láttam némi szürke füstöt! Szóval a motorban égett el!Valószínű az olajlehúzó gyűrű/k tapadt/ak le!Ha motorhoz kell nyúlni az nem olcsó mulatság:Szóval elkezdtem gyűjtögetni!

Közben a bal ablakemelő motorom is meghalt:Bontóból 10000

Aztán check Engine lámpa felgyulladt! Mi lehet vajon!Katalizátor hiba!Fogyasztásom is megnőtt kb egy literrel!
Na múlt héten jött el a napja nagy javításnak!
Nekem a szerelő 100-150 ezer közötti javítási költséget prognosztizált!Ebbe csak a motor volt benne!Azt mondta, h attól függ az ár, h a hengerfejjel mennyi baj lesz!
Eredmény:172 ezer forintocsak úgy, h  a hengerfejjel semmi baj nem volt csak síkoltatni kellet mert azt mondta hengerfejes, h valószínű már volt szétszedve a motor és a szimering cserélve voltak.
Azt hozzá kell tenni, h extra költség volt a 4 gyertya és egy bordás szíj!Ja és a javítást végül nem a mazda szakszervízbe csinálta(a munkahelyen) hanem otthon a házába!Így kicsit soknak érzem  75 ezer forintos munkadíjat.De lehet, h csak Nekem fáj ez így karácsony előtt!
Ja szerelés közben észervette, h tönkrement az egyik motortaró bakom is amire Ő valamilyen pervez okból azt mondta, h a gyári 80 ezer!Én egy pár emial elküldése után találtam bontotta 13000 ért, utágyártártottat 20000 ért, és egy olyat,h csak a bak gumis részét kapod 7500 ért!

Tanulság pedig az, h ha régebbi japó benzinest veszel akkor a gyertyákat szedd ki és nézd meg, h koxos e!Mert hiába indítod hidegen nem feltélen fog füstölni bár attól még eheti az olajat!(Bár lehet, h csak ÉN voltam ilyen amatőr, h megbíztam a szervízebe aki átnézte a kocsit)Ha rászánod a pénzt akkor meg ne csak a szimeringeket cseréltesd ki, mert valószínűbb, h az olajlehúzó gyűrűk a ludasak!

Ja és karácsony előtt ha lehet ne javítats autót! :-)
Remélem senkit nem untattam kis írásommal!

 

kt626 | 2015-11-25 21:16 mazda-auto.hu2 részére

A beszerlés óta levezetett kilométerek alatt nem tapasztaltam problémát, úgyhogy bíztam egy hasonló válaszban. Jövő héten megyek futóműveshez is ellenőrzésre. Köszönöm a megnyugtató választ.

krampusz | 2015-11-25 17:07 mazda-auto.hu2 részére

Tehát ajánlott beszereltetni ezekszerint?! 

krampusz | 2015-11-25 13:01 BluElite részére

Köszönöm a válaszokat! Van egy képem, hogy pontosan melyikről is lenne szó, ha adsz egy címet átküldeném és utána elkérném az autótuningos címét , hogy csak ne kelljen már a gyárit megvenni ennyiért. 

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:11 krampusz részére

A visszacsapo szelepet az adagoló és a szűrő közé kellene betenni, így ha megszűnik a hiba akkor a tank felöli oldalon volt a gond, ha nem akkor az adagoló felé kell keresni a hibát.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:06 kt626 részére

Maradhat benne, csak a futómű geometriát le kell ellenőrizni.

BluElite | 2015-11-24 13:10 krampusz részére

Szia!

 

Turbócső gondom nekem is volt: az intercoolerről visszamenő ágnak az a szakasza volt a ludas, amelyik a motorra csatlakoziK: egy kb 45 fokban megtört cső, az egyik fele nagyobb átmérőjű, a másik kisebb. Utángyártott nem volt belőle, csak gyári, ilyen áron. A következő történt: autótuning oldalról rendeltem direkt turbóhoz készült erősített szilikon csövet. Pontosabban kettőt, mert kettőből lehetett összehozni. Szállítással kb 8-10e ft volt, magam kicseréltem a ház előtt, és tökéletesen működik - immár 3 éve.....

Az adagolóhoz sajnos (szerencsére) nem tudok hozzászólni, még nem volt gondom vele.

 

Remélem tudtam segíteni.

Üdvözlettel: BluElite

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó