2018. Május 26. Szombat - Fülöp

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-11-16 13:36 csucsok82 részére

Sajnos ehhez az óra egységhez nincs külön gyári izzó. Meg kellene próbálni szétszedni és minta alapján keresni bele.

djjosy | 2015-11-16 12:18

Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy ABS-el szerelt 626-os nál a fékrendszer légtelenitése (fékolajcsere) a hagyományos módon történik e?Vagy esetleg gyújtás mellett kell e elvégezni?

csucsok82 | 2015-11-11 13:12 mazda-auto.hu részére

alvazszama: jmzgf14f20144320

Nagyon köszönöm.

mazda-auto.hu | 2015-11-11 09:51 csucsok82 részére

Ha kapok alvázszámot, megnézem gyárilag milyen van benne és mivel lehetne kiváltani.

csucsok82 | 2015-11-10 15:24

Erről a kijelzőről lenne szó!Valaki tudja, h milyen izzó kell hozzá?

http://i.ytimg.com/vi/CEPo0lEB6fQ/hqdefault.jpg

626 ditd | 2015-11-08 11:33

Üdvözletem mindenkinek!

2-kérdésem lenne, hátha valaki tud segíteni! Az első: a gyári 6- lemezes cd-s rádiónak van megvilágítása? Mármint a gomboknak? Mert a kijelző világít csak, a gombok nem, és így sötétben elég nehéz megtalálni őket! A második az autó utasterében erős vibráció érezhető alapjáraton, menet közben pedig nagy a zaj! 2.0 ditd motoros az autó! Nem is igazából motorhang hanem egy erős búgás, ahogy nő a fordulat úgy erősödik. Mintha nem csillapítaná semmi a motor rázkódását. Kívülről teljesen normális dízel hangja van az autónak, de belül nagyon hangos! Tudom hogy a dízelek hangosabbak, de szerintem nem kellene ennyire nagy zajnak lennie! Mindent átnéztem de nem találtam semmi rendellenest! Lehetséges hogy valamelyik motortartó bak lenne a ludas? Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?

BluElite | 2015-11-05 20:33 csucsok82 részére

Szia!

 

Sajnos nem tudok segíteni. Neked hol van ilyen kijelződ? Nekem nincs fedélzeti computerem, csak a középkonzolon az óra. Abba még azt hiszem nem kellett cserélnem. De az is hasonlóan kivehető mint amit írtam, max elviszed egy autósboltba, ott tuti tudnak bele adni. De lehet, hogy jelen weboldal tulajdonosa is tud neked segíteni.

 

Üdvözlettel: BluElite

csucsok82 | 2015-11-05 19:06 BluElite részére

Szia!Látom eléggé beleástad magd ebbe az izzó témába!Egy olyan kérdésem lenne, h nem tudod véletlenül, h a kis kijelzőt ami átlagfogyasztást meg az időt mutatja milyen izzó világítja meg!?Mert sajnos hiányzik belőle az izzó!Lövésem nincs, h milyet kéne bele rakni! :-(

Válaszod előre is köszönöm!

BaracskaiLevente | 2015-11-02 19:36 BluElite részére

Köszönöm a kimerítő választ, nagyon jó leírás az izzócseréről.Nagyon jó kocsi, tágas és a dízelmotor hangja is karakteres, jó gázreakció, nem olyan mint a sok mai dízelnél...Az alja nem rozsdásodik egyáltalán, egy kevés rozsda az ajtóéleken és a hátsó kerékíveknél, A küszöb is rendben van egy ennyi idős kocsihoz képest korrekt..Adagolót cserélnem kellett a mennyiségi szelep hibája miatt, más hibája nincs kivéve az ABS és a légzsák villog, valószínüleg egyik sem működik. Klímát még nem próbáltam.Az autó Veszprém megyében van, keresek egy helyet ahol rá tudnék csatlakozni e régi hibakód olvasóra...

BluElite | 2015-10-31 08:28 BaracskaiLevente részére

Szia!

A középkonzol világításai ügyében a saját tapasztalat (nekem manuális klímás autóm van):

gyakorlatilag ki kell bontani a helyéről, de nem egy vészes mutatvány. Ki kell venni a középkonzol körüli műanyag keretet. Biztos van rá korrektebb módszer, de én úgy csináltam, hogy kivettem a kesztyűtartót (kicsit kinyitva felfelé meg kell húzni és kiugrik a helyéről), majd a keretet belülről kilöktem, így nem karcolódott meg. Ez után a rádió, és a fűtés panel között vannak keresztben fém tartók, azokat is ki kell venni a csavarjaik oldása után. Ekkor belülről kifelé nyomva akár a rádió, akár a fűtés panel kivehető. Manuális klímás kocsinál figyelj arra, hogy a szabályozás bovdenes módszerrel történik, így nem tudod akár meddig kiemelni a panelt, csak amíg a bovden enged. A megvilágító izzók cseréjéhez le kell bontani a fűtéspanel elejét.

A fűtéspanel tekerőinek levételekor figyelj oda: ventillátor fokozat állító gombját simán le tudod húzni. A hideg-meleg illetve a levegő irány tekerőinek levétele macerásabb, ugyanis nem lehúzható úgy egyszerűen, A trükk az hogy ezeknek a gomboknak egy tengelye is van, ami a panel belsejében végződik egy fogaskeréknél, abba akad be Ha megnézed, a tengely végét kicsit összenyomva lehet a beakadást oldani, utána a gomb kihúzható.

Ha ezzel kész vagy, akkor a belső-külső levegő csúszkáját kell levenni még. Ez két részből áll, finoman szétpattintható. Ha ennek is lejött a külső fele, akkor egyszerűen lebehető a fűtéspanel eleje és hozzáférsz ahhoz a 2-3 izzóhoz amik ott vannak (rizsszem izzó ha jól emlékszem, filléres dolog).

Amivel én szívok, pl. a ködlámpa kapcsoló megvilágítása, Nagyon pici izzó van benne és nagyon drága....

A légzsák visszajelző villogása: nézd meg hány hosszút és hány rövidet villog. Valahol a neten fellelhető hogy mit jelent a hibakód. Nekem pl. a jobb első ülés foglaltság érzékelőjének a hibáját jelzi, de csak ha hideg van :-D Melegben sosem. A kontaktokat megpucoltam, érintkezés jó, de akkor is ezt csinálja. Az ülést nem sok kedvem van kivenni a helyéről hogy utána járjak a problémának...

Kívánom, leld örömödet az autódban, remélem tudtam segíteni! Korrózió tekintetében hogy állsz? Milyen az alja?

Helyileg merre laksz? Hátha van valaki a környékeden aki tud segíteni..

Üdvözlettel: BluElite

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó