2018. Augusztus 14. Kedd - Marcell

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kt626 | 2015-11-21 16:17

Sziasztok!

Toronyszilenteket kellett cseréltetnem elöl (626GF, 2 literes benzines, 2000 augusztusi autó, 100kW). Több alkatrészforgalmazónál és weboldalon is megfelelőnek írták ezt a kialakítású szilentet, viszont az autóban levő régi így nézett ki. Sajnos hittem az alkatrész forgalmazóknak. Beszerelés után kiderült, hogy az autó orra magasabbra került 2-4 centivel. Ezek után érdeklődtem egy mazda fórumon, ahol azt az infót kaptam, hogy a Mazda akkoriban kétféle szilenttel gyártotta ezt a szériát és az enyémet persze, hogy nem azzal, mint amit nekem a Bárdinál adtak (mellesleg a Unixnál is ugyanazt ajánlották az autóhoz). Sajnos a szilent be lett szerelve, így visszavinni már nem tudom.
Kérdésem, hogy okozhat-e bármilyen problémát az adott szilent használata? Tehát maradhat-e ez az autóban vagy vettem 33 ezerért két pappírnehezéket és cseréljem ki sürgősen a gyárival megegyező kialakításúra? Köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2015-11-16 13:36 csucsok82 részére

Sajnos ehhez az óra egységhez nincs külön gyári izzó. Meg kellene próbálni szétszedni és minta alapján keresni bele.

djjosy | 2015-11-16 12:18

Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy ABS-el szerelt 626-os nál a fékrendszer légtelenitése (fékolajcsere) a hagyományos módon történik e?Vagy esetleg gyújtás mellett kell e elvégezni?

csucsok82 | 2015-11-11 13:12 mazda-auto.hu részére

alvazszama: jmzgf14f20144320

Nagyon köszönöm.

mazda-auto.hu | 2015-11-11 09:51 csucsok82 részére

Ha kapok alvázszámot, megnézem gyárilag milyen van benne és mivel lehetne kiváltani.

csucsok82 | 2015-11-10 15:24

Erről a kijelzőről lenne szó!Valaki tudja, h milyen izzó kell hozzá?

http://i.ytimg.com/vi/CEPo0lEB6fQ/hqdefault.jpg

626 ditd | 2015-11-08 11:33

Üdvözletem mindenkinek!

2-kérdésem lenne, hátha valaki tud segíteni! Az első: a gyári 6- lemezes cd-s rádiónak van megvilágítása? Mármint a gomboknak? Mert a kijelző világít csak, a gombok nem, és így sötétben elég nehéz megtalálni őket! A második az autó utasterében erős vibráció érezhető alapjáraton, menet közben pedig nagy a zaj! 2.0 ditd motoros az autó! Nem is igazából motorhang hanem egy erős búgás, ahogy nő a fordulat úgy erősödik. Mintha nem csillapítaná semmi a motor rázkódását. Kívülről teljesen normális dízel hangja van az autónak, de belül nagyon hangos! Tudom hogy a dízelek hangosabbak, de szerintem nem kellene ennyire nagy zajnak lennie! Mindent átnéztem de nem találtam semmi rendellenest! Lehetséges hogy valamelyik motortartó bak lenne a ludas? Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?

BluElite | 2015-11-05 20:33 csucsok82 részére

Szia!

 

Sajnos nem tudok segíteni. Neked hol van ilyen kijelződ? Nekem nincs fedélzeti computerem, csak a középkonzolon az óra. Abba még azt hiszem nem kellett cserélnem. De az is hasonlóan kivehető mint amit írtam, max elviszed egy autósboltba, ott tuti tudnak bele adni. De lehet, hogy jelen weboldal tulajdonosa is tud neked segíteni.

 

Üdvözlettel: BluElite

csucsok82 | 2015-11-05 19:06 BluElite részére

Szia!Látom eléggé beleástad magd ebbe az izzó témába!Egy olyan kérdésem lenne, h nem tudod véletlenül, h a kis kijelzőt ami átlagfogyasztást meg az időt mutatja milyen izzó világítja meg!?Mert sajnos hiányzik belőle az izzó!Lövésem nincs, h milyet kéne bele rakni! :-(

Válaszod előre is köszönöm!

BaracskaiLevente | 2015-11-02 19:36 BluElite részére

Köszönöm a kimerítő választ, nagyon jó leírás az izzócseréről.Nagyon jó kocsi, tágas és a dízelmotor hangja is karakteres, jó gázreakció, nem olyan mint a sok mai dízelnél...Az alja nem rozsdásodik egyáltalán, egy kevés rozsda az ajtóéleken és a hátsó kerékíveknél, A küszöb is rendben van egy ennyi idős kocsihoz képest korrekt..Adagolót cserélnem kellett a mennyiségi szelep hibája miatt, más hibája nincs kivéve az ABS és a légzsák villog, valószínüleg egyik sem működik. Klímát még nem próbáltam.Az autó Veszprém megyében van, keresek egy helyet ahol rá tudnék csatlakozni e régi hibakód olvasóra...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó