2024. Április 25. Csütörtök - Márk

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:11 krampusz részére

A visszacsapo szelepet az adagoló és a szűrő közé kellene betenni, így ha megszűnik a hiba akkor a tank felöli oldalon volt a gond, ha nem akkor az adagoló felé kell keresni a hibát.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 11:06 kt626 részére

Maradhat benne, csak a futómű geometriát le kell ellenőrizni.

BluElite | 2015-11-24 13:10 krampusz részére

Szia!

 

Turbócső gondom nekem is volt: az intercoolerről visszamenő ágnak az a szakasza volt a ludas, amelyik a motorra csatlakoziK: egy kb 45 fokban megtört cső, az egyik fele nagyobb átmérőjű, a másik kisebb. Utángyártott nem volt belőle, csak gyári, ilyen áron. A következő történt: autótuning oldalról rendeltem direkt turbóhoz készült erősített szilikon csövet. Pontosabban kettőt, mert kettőből lehetett összehozni. Szállítással kb 8-10e ft volt, magam kicseréltem a ház előtt, és tökéletesen működik - immár 3 éve.....

Az adagolóhoz sajnos (szerencsére) nem tudok hozzászólni, még nem volt gondom vele.

 

Remélem tudtam segíteni.

Üdvözlettel: BluElite

krampusz | 2015-11-23 11:45

Sziasztok!

Van egy mazda 626 kombi diesel 66kw 2000-es évjáratú csodánk, Azzal kezdtük, hogy adagolót kellett felújítattni, most igazából turbó csövet keresnék hozzá, mert az egyik bontótól csak gyárit tudnak nekünk rendelni 94 ezert Ft-ért (kissé soknak találom). Tud ebben valaki segíteni? Illetve olyan problémám lenne, hogy hidegen nem akar indulni a motor csak ha a kézi pumpával rápumpálok. Kicseréltünk már pár csövet ahol ereszthetett illetve az adagoló alján lévő szelep is eresztett ezt épp a múlthéten cseréltettük ki ,de még mindig kap valahol levegőt a rendszer. Ötlet van esetleg , hogy mit nézzünk még meg?  Autószerelő ajánlotta, hogy beszerel egy visszacsapó szelepet az adagolóhoz, ez mennyire lehetne hatásos? Segítséget előre is köszi 

kt626 | 2015-11-21 16:17

Sziasztok!

Toronyszilenteket kellett cseréltetnem elöl (626GF, 2 literes benzines, 2000 augusztusi autó, 100kW). Több alkatrészforgalmazónál és weboldalon is megfelelőnek írták ezt a kialakítású szilentet, viszont az autóban levő régi így nézett ki. Sajnos hittem az alkatrész forgalmazóknak. Beszerelés után kiderült, hogy az autó orra magasabbra került 2-4 centivel. Ezek után érdeklődtem egy mazda fórumon, ahol azt az infót kaptam, hogy a Mazda akkoriban kétféle szilenttel gyártotta ezt a szériát és az enyémet persze, hogy nem azzal, mint amit nekem a Bárdinál adtak (mellesleg a Unixnál is ugyanazt ajánlották az autóhoz). Sajnos a szilent be lett szerelve, így visszavinni már nem tudom.
Kérdésem, hogy okozhat-e bármilyen problémát az adott szilent használata? Tehát maradhat-e ez az autóban vagy vettem 33 ezerért két pappírnehezéket és cseréljem ki sürgősen a gyárival megegyező kialakításúra? Köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2015-11-16 13:36 csucsok82 részére

Sajnos ehhez az óra egységhez nincs külön gyári izzó. Meg kellene próbálni szétszedni és minta alapján keresni bele.

djjosy | 2015-11-16 12:18

Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy ABS-el szerelt 626-os nál a fékrendszer légtelenitése (fékolajcsere) a hagyományos módon történik e?Vagy esetleg gyújtás mellett kell e elvégezni?

csucsok82 | 2015-11-11 13:12 mazda-auto.hu részére

alvazszama: jmzgf14f20144320

Nagyon köszönöm.

mazda-auto.hu | 2015-11-11 09:51 csucsok82 részére

Ha kapok alvázszámot, megnézem gyárilag milyen van benne és mivel lehetne kiváltani.

csucsok82 | 2015-11-10 15:24

Erről a kijelzőről lenne szó!Valaki tudja, h milyen izzó kell hozzá?

http://i.ytimg.com/vi/CEPo0lEB6fQ/hqdefault.jpg

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó