2017. November 23. Csütörtök - Kelemen

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csucsok82 | 2015-11-11 13:12 mazda-auto.hu részére

alvazszama: jmzgf14f20144320

Nagyon köszönöm.

mazda-auto.hu | 2015-11-11 09:51 csucsok82 részére

Ha kapok alvázszámot, megnézem gyárilag milyen van benne és mivel lehetne kiváltani.

csucsok82 | 2015-11-10 15:24

Erről a kijelzőről lenne szó!Valaki tudja, h milyen izzó kell hozzá?

http://i.ytimg.com/vi/CEPo0lEB6fQ/hqdefault.jpg

626 ditd | 2015-11-08 11:33

Üdvözletem mindenkinek!

2-kérdésem lenne, hátha valaki tud segíteni! Az első: a gyári 6- lemezes cd-s rádiónak van megvilágítása? Mármint a gomboknak? Mert a kijelző világít csak, a gombok nem, és így sötétben elég nehéz megtalálni őket! A második az autó utasterében erős vibráció érezhető alapjáraton, menet közben pedig nagy a zaj! 2.0 ditd motoros az autó! Nem is igazából motorhang hanem egy erős búgás, ahogy nő a fordulat úgy erősödik. Mintha nem csillapítaná semmi a motor rázkódását. Kívülről teljesen normális dízel hangja van az autónak, de belül nagyon hangos! Tudom hogy a dízelek hangosabbak, de szerintem nem kellene ennyire nagy zajnak lennie! Mindent átnéztem de nem találtam semmi rendellenest! Lehetséges hogy valamelyik motortartó bak lenne a ludas? Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?

BluElite | 2015-11-05 20:33 csucsok82 részére

Szia!

 

Sajnos nem tudok segíteni. Neked hol van ilyen kijelződ? Nekem nincs fedélzeti computerem, csak a középkonzolon az óra. Abba még azt hiszem nem kellett cserélnem. De az is hasonlóan kivehető mint amit írtam, max elviszed egy autósboltba, ott tuti tudnak bele adni. De lehet, hogy jelen weboldal tulajdonosa is tud neked segíteni.

 

Üdvözlettel: BluElite

csucsok82 | 2015-11-05 19:06 BluElite részére

Szia!Látom eléggé beleástad magd ebbe az izzó témába!Egy olyan kérdésem lenne, h nem tudod véletlenül, h a kis kijelzőt ami átlagfogyasztást meg az időt mutatja milyen izzó világítja meg!?Mert sajnos hiányzik belőle az izzó!Lövésem nincs, h milyet kéne bele rakni! :-(

Válaszod előre is köszönöm!

BaracskaiLevente | 2015-11-02 19:36 BluElite részére

Köszönöm a kimerítő választ, nagyon jó leírás az izzócseréről.Nagyon jó kocsi, tágas és a dízelmotor hangja is karakteres, jó gázreakció, nem olyan mint a sok mai dízelnél...Az alja nem rozsdásodik egyáltalán, egy kevés rozsda az ajtóéleken és a hátsó kerékíveknél, A küszöb is rendben van egy ennyi idős kocsihoz képest korrekt..Adagolót cserélnem kellett a mennyiségi szelep hibája miatt, más hibája nincs kivéve az ABS és a légzsák villog, valószínüleg egyik sem működik. Klímát még nem próbáltam.Az autó Veszprém megyében van, keresek egy helyet ahol rá tudnék csatlakozni e régi hibakód olvasóra...

BluElite | 2015-10-31 08:28 BaracskaiLevente részére

Szia!

A középkonzol világításai ügyében a saját tapasztalat (nekem manuális klímás autóm van):

gyakorlatilag ki kell bontani a helyéről, de nem egy vészes mutatvány. Ki kell venni a középkonzol körüli műanyag keretet. Biztos van rá korrektebb módszer, de én úgy csináltam, hogy kivettem a kesztyűtartót (kicsit kinyitva felfelé meg kell húzni és kiugrik a helyéről), majd a keretet belülről kilöktem, így nem karcolódott meg. Ez után a rádió, és a fűtés panel között vannak keresztben fém tartók, azokat is ki kell venni a csavarjaik oldása után. Ekkor belülről kifelé nyomva akár a rádió, akár a fűtés panel kivehető. Manuális klímás kocsinál figyelj arra, hogy a szabályozás bovdenes módszerrel történik, így nem tudod akár meddig kiemelni a panelt, csak amíg a bovden enged. A megvilágító izzók cseréjéhez le kell bontani a fűtéspanel elejét.

A fűtéspanel tekerőinek levételekor figyelj oda: ventillátor fokozat állító gombját simán le tudod húzni. A hideg-meleg illetve a levegő irány tekerőinek levétele macerásabb, ugyanis nem lehúzható úgy egyszerűen, A trükk az hogy ezeknek a gomboknak egy tengelye is van, ami a panel belsejében végződik egy fogaskeréknél, abba akad be Ha megnézed, a tengely végét kicsit összenyomva lehet a beakadást oldani, utána a gomb kihúzható.

Ha ezzel kész vagy, akkor a belső-külső levegő csúszkáját kell levenni még. Ez két részből áll, finoman szétpattintható. Ha ennek is lejött a külső fele, akkor egyszerűen lebehető a fűtéspanel eleje és hozzáférsz ahhoz a 2-3 izzóhoz amik ott vannak (rizsszem izzó ha jól emlékszem, filléres dolog).

Amivel én szívok, pl. a ködlámpa kapcsoló megvilágítása, Nagyon pici izzó van benne és nagyon drága....

A légzsák visszajelző villogása: nézd meg hány hosszút és hány rövidet villog. Valahol a neten fellelhető hogy mit jelent a hibakód. Nekem pl. a jobb első ülés foglaltság érzékelőjének a hibáját jelzi, de csak ha hideg van :-D Melegben sosem. A kontaktokat megpucoltam, érintkezés jó, de akkor is ezt csinálja. Az ülést nem sok kedvem van kivenni a helyéről hogy utána járjak a problémának...

Kívánom, leld örömödet az autódban, remélem tudtam segíteni! Korrózió tekintetében hogy állsz? Milyen az alja?

Helyileg merre laksz? Hátha van valaki a környékeden aki tud segíteni..

Üdvözlettel: BluElite

BaracskaiLevente | 2015-10-30 18:50

Sziasztok! Most vettem egy 626 ditd-t 1999-es.Nagyjából rendben van a kocsi, de apróbb hibák jelentkeznek.

Tud valaki tanácsot adni a következőben?

-kiégett a km óra és a klíma körüli kapcsolók világítása, hogy tudom a világítást kicserélni?

-viágít az ABS és a légzsák kijelző, valószínüleg jeladó probléma, de hogy biztosan tudjam,hibakód olvasót kell csatlakoztatni. Tudtok tanácsot adni hova érdemes vinni a kocsit ehhez a régi rendszerű hibakód olvasó csatlakoztatására?(1999-es a kocsi.)A szervízben már csak az új szabvány van.

köszi

 

mazda-auto.hu2 | 2015-09-29 15:38 huseferi részére

A harangból, vagy a harangról folyik a hűtővíz?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó