2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-09-25 14:56 626 ditd részére

Lehet hogy elektromos hiba. Adagolóhoz menő vezetékek, átvizsgálása, kontakt stb. A vezérlés cserénél le van véve a főtengely helyzetérzékelője, annak a mozgatása is okozhatta, hogy megszünt a hiba. A gázpedál potméter vizsgálata is javasolt.

huseferi | 2015-09-23 22:29

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni: 2001 626 kombi FS motor 140 lovas. Hengerfejes volt javították. Gyönyörű a hangja nagyszerűen megy, jól fogyaszt DE: A motor és a váltó között, azt hiszem váltó- vagy kuplungharangnak hívják szivárog, erősen ahűtővíz. Szinte folyik. Kérdés, honnan jöhet? Gondolom ha blokkrepedés akkor nem megy így az autó. Arra gyanakszom, hogy korrodált fagydugó lehet ( 6-ot) cseréltünk, de miért lenne ilyen helyen fagydugó??? Mielőtt elkezdenénk atomjaira szedni, segítene valaki mi lehet ez, esetleg motorrajz? mIvel csak járó motornál van a jelenség ha szetszedjük ugysem tudjuk járatni... Hálás lennék valami támponttért! Köszönet HF

626 ditd | 2015-09-23 20:31 Zsolthy részére

Szia! A komplett cucc a vezérléshez olajcserével ha jól emlékszem 85_ezer volt. Munkadíjat nem kellett fizetnem, mert jó barátom a szerelő! De körül kell nézni alkatrész ügyben rendesen, mert nagy különbségek vannak az árak között!

Zsolthy | 2015-09-23 16:35 626 ditd részére

Szia esetleg cuba 71 felhasználot keresd adagoló ügyben. Hány lóerös változatod van? A vezérlést hol és mennyiért cserélték? csak azért kérdezem mert lassan nekem is eljön az idő. Köszi

626 ditd | 2015-09-23 12:03

Üdvözlöm! Tavasszal vettem egy 2000-es évjáratú 2.0 es 626 ditd Mazdát. Az autó nagyon megkímélt állapotú, azomban van egy idegesítő hibája, amire ezidáig nem tudtak rájönni! Bizonyos fordulatszám tartományban olyan 2000-2500 között rángat kihagy gyorsításoknál kellemetlen. Főleg hidegen csinálja, ha felmelegszik olyan 15_20 km után szinte teljesen abbahagyja! De van mikor melegen is néha ránt egyet egyet! Voltam vele márkaszervízben is ott kiolvasták a beszívott levegő hőmérséklet szenzor hibáját, kicseréltük gyári újra a hibakód azóta nem jelentkezik de a motor ugyanúgy rángat! Szét lett szedve a teljes üzemanyag rendszer, minden hibátlan ill ki lett tisztítva a tank, szűrők cserélve stb... De a hiba maradt! Viszont amikor a vez szíj és a hozzá tartozó szerelvények lettek cserélve utána kb 2_ hónapig nem jelentkezett a hiba!! Azután visszajött! Most az adagolót kezdik a szakik emlegetni, de tudom h nem olcsó mulatság egy adagoló felújítás és ha a hiba utána is megmarad akkor kidobott pénz, mint eddig is az a kb 150_ ezer ami a hiba kesésére költöttem...a motor nem füstöl egyáltalán a fogyasztás is kiváló! Azért írtam ennyit hogy kizárjuk azokat a dolgokat amik már meg lettek javítva, ill át lettek vizsgálva! Hátha esetleg már találkoztak ezzel a hibával! Válaszukat köszönöm!

csezo2 | 2015-09-17 16:36 MazdaAuto részére

A DLC csatlakozóban található TEN és GND összekötésével villogtattam ki a hibát,ez akkor P.Mikor kezdődne U-val? A szervizkönyvben csak "P" típusúak vannak.

MazdaAuto | 2015-09-14 14:26 csezo2 részére

Melyik relére gondol pontosan? A hibakód P vagy U betűvel kezdődik?

mazda-auto.hu2 | 2015-09-14 13:36 Gabor83 részére

Valószínüleg szorul az üveg, és az automata azt érzékeli, hogy mondjuk ott maradt egy kéz, és visszahúz.

Gabor83 | 2015-09-14 08:33

Sziasztok, Kicseréltem a jobb első ablakemelő motort, úgy tűnt, hogy ezzel megoldódott a problémája. Majd két nap múlva már azt játszotta, hogy teljes felhúzás után automatikusan visszaengedi félig nyitott állapotra. A dolog nem jelentkezik, ha szépen lassan, szakaszosan húzom fel. Van tippetek, hogy ez a vezérlő hibája, vagy valamilyen beállítás okozhatja? Gábor

csezo2 | 2015-09-11 14:37

Sziasztok ! 2001-es dízel 626-on hol találom az FSO relét?A rajzon a tűzfal környékém van ,de nem találom.0180,1182,1189 hibám van.Köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó