2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BaracskaiLevente | 2015-11-02 19:36 BluElite részére

Köszönöm a kimerítő választ, nagyon jó leírás az izzócseréről.Nagyon jó kocsi, tágas és a dízelmotor hangja is karakteres, jó gázreakció, nem olyan mint a sok mai dízelnél...Az alja nem rozsdásodik egyáltalán, egy kevés rozsda az ajtóéleken és a hátsó kerékíveknél, A küszöb is rendben van egy ennyi idős kocsihoz képest korrekt..Adagolót cserélnem kellett a mennyiségi szelep hibája miatt, más hibája nincs kivéve az ABS és a légzsák villog, valószínüleg egyik sem működik. Klímát még nem próbáltam.Az autó Veszprém megyében van, keresek egy helyet ahol rá tudnék csatlakozni e régi hibakód olvasóra...

BluElite | 2015-10-31 08:28 BaracskaiLevente részére

Szia!

A középkonzol világításai ügyében a saját tapasztalat (nekem manuális klímás autóm van):

gyakorlatilag ki kell bontani a helyéről, de nem egy vészes mutatvány. Ki kell venni a középkonzol körüli műanyag keretet. Biztos van rá korrektebb módszer, de én úgy csináltam, hogy kivettem a kesztyűtartót (kicsit kinyitva felfelé meg kell húzni és kiugrik a helyéről), majd a keretet belülről kilöktem, így nem karcolódott meg. Ez után a rádió, és a fűtés panel között vannak keresztben fém tartók, azokat is ki kell venni a csavarjaik oldása után. Ekkor belülről kifelé nyomva akár a rádió, akár a fűtés panel kivehető. Manuális klímás kocsinál figyelj arra, hogy a szabályozás bovdenes módszerrel történik, így nem tudod akár meddig kiemelni a panelt, csak amíg a bovden enged. A megvilágító izzók cseréjéhez le kell bontani a fűtéspanel elejét.

A fűtéspanel tekerőinek levételekor figyelj oda: ventillátor fokozat állító gombját simán le tudod húzni. A hideg-meleg illetve a levegő irány tekerőinek levétele macerásabb, ugyanis nem lehúzható úgy egyszerűen, A trükk az hogy ezeknek a gomboknak egy tengelye is van, ami a panel belsejében végződik egy fogaskeréknél, abba akad be Ha megnézed, a tengely végét kicsit összenyomva lehet a beakadást oldani, utána a gomb kihúzható.

Ha ezzel kész vagy, akkor a belső-külső levegő csúszkáját kell levenni még. Ez két részből áll, finoman szétpattintható. Ha ennek is lejött a külső fele, akkor egyszerűen lebehető a fűtéspanel eleje és hozzáférsz ahhoz a 2-3 izzóhoz amik ott vannak (rizsszem izzó ha jól emlékszem, filléres dolog).

Amivel én szívok, pl. a ködlámpa kapcsoló megvilágítása, Nagyon pici izzó van benne és nagyon drága....

A légzsák visszajelző villogása: nézd meg hány hosszút és hány rövidet villog. Valahol a neten fellelhető hogy mit jelent a hibakód. Nekem pl. a jobb első ülés foglaltság érzékelőjének a hibáját jelzi, de csak ha hideg van :-D Melegben sosem. A kontaktokat megpucoltam, érintkezés jó, de akkor is ezt csinálja. Az ülést nem sok kedvem van kivenni a helyéről hogy utána járjak a problémának...

Kívánom, leld örömödet az autódban, remélem tudtam segíteni! Korrózió tekintetében hogy állsz? Milyen az alja?

Helyileg merre laksz? Hátha van valaki a környékeden aki tud segíteni..

Üdvözlettel: BluElite

BaracskaiLevente | 2015-10-30 18:50

Sziasztok! Most vettem egy 626 ditd-t 1999-es.Nagyjából rendben van a kocsi, de apróbb hibák jelentkeznek.

Tud valaki tanácsot adni a következőben?

-kiégett a km óra és a klíma körüli kapcsolók világítása, hogy tudom a világítást kicserélni?

-viágít az ABS és a légzsák kijelző, valószínüleg jeladó probléma, de hogy biztosan tudjam,hibakód olvasót kell csatlakoztatni. Tudtok tanácsot adni hova érdemes vinni a kocsit ehhez a régi rendszerű hibakód olvasó csatlakoztatására?(1999-es a kocsi.)A szervízben már csak az új szabvány van.

köszi

 

mazda-auto.hu2 | 2015-09-29 15:38 huseferi részére

A harangból, vagy a harangról folyik a hűtővíz?

mazda-auto.hu2 | 2015-09-25 14:56 626 ditd részére

Lehet hogy elektromos hiba. Adagolóhoz menő vezetékek, átvizsgálása, kontakt stb. A vezérlés cserénél le van véve a főtengely helyzetérzékelője, annak a mozgatása is okozhatta, hogy megszünt a hiba. A gázpedál potméter vizsgálata is javasolt.

huseferi | 2015-09-23 22:29

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni: 2001 626 kombi FS motor 140 lovas. Hengerfejes volt javították. Gyönyörű a hangja nagyszerűen megy, jól fogyaszt DE: A motor és a váltó között, azt hiszem váltó- vagy kuplungharangnak hívják szivárog, erősen ahűtővíz. Szinte folyik. Kérdés, honnan jöhet? Gondolom ha blokkrepedés akkor nem megy így az autó. Arra gyanakszom, hogy korrodált fagydugó lehet ( 6-ot) cseréltünk, de miért lenne ilyen helyen fagydugó??? Mielőtt elkezdenénk atomjaira szedni, segítene valaki mi lehet ez, esetleg motorrajz? mIvel csak járó motornál van a jelenség ha szetszedjük ugysem tudjuk járatni... Hálás lennék valami támponttért! Köszönet HF

626 ditd | 2015-09-23 20:31 Zsolthy részére

Szia! A komplett cucc a vezérléshez olajcserével ha jól emlékszem 85_ezer volt. Munkadíjat nem kellett fizetnem, mert jó barátom a szerelő! De körül kell nézni alkatrész ügyben rendesen, mert nagy különbségek vannak az árak között!

Zsolthy | 2015-09-23 16:35 626 ditd részére

Szia esetleg cuba 71 felhasználot keresd adagoló ügyben. Hány lóerös változatod van? A vezérlést hol és mennyiért cserélték? csak azért kérdezem mert lassan nekem is eljön az idő. Köszi

626 ditd | 2015-09-23 12:03

Üdvözlöm! Tavasszal vettem egy 2000-es évjáratú 2.0 es 626 ditd Mazdát. Az autó nagyon megkímélt állapotú, azomban van egy idegesítő hibája, amire ezidáig nem tudtak rájönni! Bizonyos fordulatszám tartományban olyan 2000-2500 között rángat kihagy gyorsításoknál kellemetlen. Főleg hidegen csinálja, ha felmelegszik olyan 15_20 km után szinte teljesen abbahagyja! De van mikor melegen is néha ránt egyet egyet! Voltam vele márkaszervízben is ott kiolvasták a beszívott levegő hőmérséklet szenzor hibáját, kicseréltük gyári újra a hibakód azóta nem jelentkezik de a motor ugyanúgy rángat! Szét lett szedve a teljes üzemanyag rendszer, minden hibátlan ill ki lett tisztítva a tank, szűrők cserélve stb... De a hiba maradt! Viszont amikor a vez szíj és a hozzá tartozó szerelvények lettek cserélve utána kb 2_ hónapig nem jelentkezett a hiba!! Azután visszajött! Most az adagolót kezdik a szakik emlegetni, de tudom h nem olcsó mulatság egy adagoló felújítás és ha a hiba utána is megmarad akkor kidobott pénz, mint eddig is az a kb 150_ ezer ami a hiba kesésére költöttem...a motor nem füstöl egyáltalán a fogyasztás is kiváló! Azért írtam ennyit hogy kizárjuk azokat a dolgokat amik már meg lettek javítva, ill át lettek vizsgálva! Hátha esetleg már találkoztak ezzel a hibával! Válaszukat köszönöm!

csezo2 | 2015-09-17 16:36 MazdaAuto részére

A DLC csatlakozóban található TEN és GND összekötésével villogtattam ki a hibát,ez akkor P.Mikor kezdődne U-val? A szervizkönyvben csak "P" típusúak vannak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó