2024. Március 19. Kedd - József

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zsolthy | 2015-09-23 16:35 626 ditd részére

Szia esetleg cuba 71 felhasználot keresd adagoló ügyben. Hány lóerös változatod van? A vezérlést hol és mennyiért cserélték? csak azért kérdezem mert lassan nekem is eljön az idő. Köszi

626 ditd | 2015-09-23 12:03

Üdvözlöm! Tavasszal vettem egy 2000-es évjáratú 2.0 es 626 ditd Mazdát. Az autó nagyon megkímélt állapotú, azomban van egy idegesítő hibája, amire ezidáig nem tudtak rájönni! Bizonyos fordulatszám tartományban olyan 2000-2500 között rángat kihagy gyorsításoknál kellemetlen. Főleg hidegen csinálja, ha felmelegszik olyan 15_20 km után szinte teljesen abbahagyja! De van mikor melegen is néha ránt egyet egyet! Voltam vele márkaszervízben is ott kiolvasták a beszívott levegő hőmérséklet szenzor hibáját, kicseréltük gyári újra a hibakód azóta nem jelentkezik de a motor ugyanúgy rángat! Szét lett szedve a teljes üzemanyag rendszer, minden hibátlan ill ki lett tisztítva a tank, szűrők cserélve stb... De a hiba maradt! Viszont amikor a vez szíj és a hozzá tartozó szerelvények lettek cserélve utána kb 2_ hónapig nem jelentkezett a hiba!! Azután visszajött! Most az adagolót kezdik a szakik emlegetni, de tudom h nem olcsó mulatság egy adagoló felújítás és ha a hiba utána is megmarad akkor kidobott pénz, mint eddig is az a kb 150_ ezer ami a hiba kesésére költöttem...a motor nem füstöl egyáltalán a fogyasztás is kiváló! Azért írtam ennyit hogy kizárjuk azokat a dolgokat amik már meg lettek javítva, ill át lettek vizsgálva! Hátha esetleg már találkoztak ezzel a hibával! Válaszukat köszönöm!

csezo2 | 2015-09-17 16:36 MazdaAuto részére

A DLC csatlakozóban található TEN és GND összekötésével villogtattam ki a hibát,ez akkor P.Mikor kezdődne U-val? A szervizkönyvben csak "P" típusúak vannak.

MazdaAuto | 2015-09-14 14:26 csezo2 részére

Melyik relére gondol pontosan? A hibakód P vagy U betűvel kezdődik?

mazda-auto.hu2 | 2015-09-14 13:36 Gabor83 részére

Valószínüleg szorul az üveg, és az automata azt érzékeli, hogy mondjuk ott maradt egy kéz, és visszahúz.

Gabor83 | 2015-09-14 08:33

Sziasztok, Kicseréltem a jobb első ablakemelő motort, úgy tűnt, hogy ezzel megoldódott a problémája. Majd két nap múlva már azt játszotta, hogy teljes felhúzás után automatikusan visszaengedi félig nyitott állapotra. A dolog nem jelentkezik, ha szépen lassan, szakaszosan húzom fel. Van tippetek, hogy ez a vezérlő hibája, vagy valamilyen beállítás okozhatja? Gábor

csezo2 | 2015-09-11 14:37

Sziasztok ! 2001-es dízel 626-on hol találom az FSO relét?A rajzon a tűzfal környékém van ,de nem találom.0180,1182,1189 hibám van.Köszönöm

csucsok82 | 2015-09-10 10:57 mazda-auto.hu2 részére

Koszonom szepen a valaszat.

mazda-auto.hu2 | 2015-09-10 10:11 csucsok82 részére

Nem lehet.

csucsok82 | 2015-09-10 09:37 mazda-auto.hu2 részére

Igen, tudom.De technikailag megoldható a dolog?Marmint a gyűrűzes hengerfej leszedese nelkul?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó