2017. November 23. Csütörtök - Kelemen

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MazdaAuto | 2015-09-08 08:36 Zsolthy részére

Nem kötelező cserélni, csak ha folyik, ára bruttó 21.798.- Ft jó minőségű utángyártott. Szoktuk javasolni már a 3. vezérlés cseréjekor, ami 270.000km. Rendeléshez, pontosításhoz alvázszám szükséges !

vito | 2015-09-07 22:25

Sziasztok! 98-as GF sedan esetében tudtok jobb hátsó toronyszilentre gyárinál kedvezőbb megoldást. Sajnos az én keresésem nem hozott eredményt, a gyári alkatrész ára pedig finoman szólva nagyon sok. Köszi.

Zsolthy | 2015-09-07 17:18 MazdaAuto részére

Elvileg még a vízpumpa jön hozzá?

MazdaAuto | 2015-09-07 16:02 Zsolthy részére

Az alkatrészek ára bruttó 61.695.- Ft (Gyári vezérműszíj és gyári beszállítótól a két görgő és a feszítő patron)

Zsolthy | 2015-09-06 20:37

Sziasztok Meg tudnátok esetleg mondani, hogy egy vezérlés csere mennyibe kerül egy 2002 es 626os 2.0 td 110 lovason?? olvastam hogy cuba71 felhasználó nagyon profi hozzá esetleg egy elérhetőséget kaphatnék? köszönöm.

Gabor83 | 2015-08-30 19:54

Sziasztok, Valami isteni csoda folytán sikerült egy bontott GF-et találnom, így az apróságokat meg tudtam csinálni. :) Ami még visszavan: alapjáraton, fogyasztókkal beremeg, néha lefullad az autó, illetve eszi az olajat. Szelepszárszimeringre gondolok, de mindenki szét akarja szedetni velem a motort. Kompresszió rendben van, füstöt csak hosszabb állást követően látok. Tudtok Pesten olyan szervizt ajánlani, aki hajlandó csak a szimeringeket cserélni?

gf2000 | 2015-08-20 07:22

Sziasztok. Bocs,hogy csak most írok ide-de elvitték a bontásra szánt autót egy az egyben.

626 2.0 TD 110 LE | 2015-08-17 14:00 Spot részére

Szia! Az autó a XVI. kerületben van, a számom 30/771-5776. Köszönöm! Szabolcs

Spot | 2015-08-15 08:26 626 2.0 TD 110 LE részére

Helyileg hol vagy adj egy telefonszámot vagy valami elérhetőséget

626 2.0 TD 110 LE | 2015-08-12 11:48 Spot részére

Sziasztok! Segítséget kérek szépen. Alapjárat közben megállt a motorom, azóta nem indul, 302 e km van benne. Túl vagyok egy Gödöllőn, mechanikus baj így nincs, találtam egy elvileg jó, bontott SCV szelepet ( azt is Gödöllőről Attilától, aki egyébként nagyon rendes ) de így sem megy. Igaz, korábban sokáig villogott az izzításjelzőm, de sajnos nem foglalkoztam vele, mert az autó elment ezzel még 100 ezret. Akinek van tippje mi legyen a következő lépés kérem írjon. Előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó