2018. Október 21. - Orsolya

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2015-05-15 14:28 renegat részére

 Szia!

 

A leírásom alapján ki tudod venni simán a kapcsolót. Egyszerűen kiszedhető, és szerintem egyszerűen javítható. Nekem az irányjelző részével volt gondom.

 

Viszont nekem gyanús, hogy sem a refi, sem a fénykürt nem jó. Nézd meg a biztosítékot, nem-e az durrant el....

 

Amúgy ha mégis ki kell szedned, könnyen rá lehet jönni a működésére. A refi nem csúszóérintkezőkkel működik, hanem van 3 érintkező pár, azokat kapcsolja össze vagy szét. Vagy az érintkezőkkel, vagy a működtető mechanizmusban lesz valami defekt...

 

A légzsák csatlakozót még nem volt időm megbabrálni, a kolléga leírása alapján, de okvetlenül megnézem. Valószínűleg tényleg csak az érintkezőit kell majd hajtogatni. Ezt abból gondolom, ha tisztességesen felmelegszik az idő, akkor minden oké. Ahogy kb 25 foknál hidegebb van, előjön a hiba. Lehet, van egy kis hőtágulás, de majd teszünk ellene :-D 

 

renegat | 2015-05-14 11:06

Sziasztok! Volt-e már valakinek gondja a fényszóró kapcsolóval? Nekem konkrétan a refi kapcsolás nem működik, még villogni sem tudok. Azt néztem, hogy viszonlyag egyszerűen kiszedhető a kapcsoló egység, de lehet valamit kezdeni vele? Érdeklődtem mazdabontóban - elég horror 15+áfa áron akarnak adni egy egységet (bontottat). Mielőtt megvenném gondoltam megkérdezem itt, hátha valaki tudja, hogy javítható-e a meglévő. Update: Visszaolvastam néhány oldalt és láttam, hogy BluElite már szedte szét a kapcsoló szerkezetet - lehet teszek én is egy próbát. A légzsák villogás nálam is visszatérő probléma, 32-t villogja teljesen random időközönként.

Lantos749 | 2015-05-14 08:25 ali53 részére

 Köszönöm mindkettőtök segítségét!

ali53 | 2015-05-13 22:31 Lantos749 részére

 Sziasztok!
Az én GW 626-omban is gyári fejegység volt, 6-os CD-váltóval a csomagtartóban. Kellemesen, kiegyenlítetten szólt, de szerettem volna pendrájvról zenét hallgatni, ezért lecseréltem egy nem túl drága (24ezer+ a kábel adapter) Clarion fejegységre. Kitűnően működik, az eredeti gyári hangszórók is megtáltosodtak tőle, persze jó hangforrás is kell hozzá. Persze korlátai vannak a gyári hangszóróknak, kb 2/3 hangerő után (ahogy mazda-auto is írja) már torzítanak, de ez már bőven elég hangteljesítmény autópálya tempónál is. Tehát hogy összefoglaljam, nincs ártelme azon rugózni, hogy 40, 45, vagy 50W-os az új fejegység, mert a mai (nem gagyi) fejegységek mindegyike jobb, mint a gyári. Az enyémben Panasonic volt, de ugye az autó gyártásának évében (2001) még kiváló szerkezet mára nem veheti fel a versenyt a mai technikával. Ha még tovább kívánsz lépni, akkor hangszórókat is kell cserélned, kb. 15ezer/pár áron adnak jóminőségű, vagy inkább jóhangú szerkezeteket. De hangsúlyozom, nekem már a fejegység csere meghozta a kívánt eredményt hangminőség javulásban és a pendrájvos zenehallgatásban. 

Reklám: Ugyanitt Mazda (Panasonic) kazetteásmagnós fejegység hozzá való Panasonic CD-váltóval eladó. :)
 

mazda-auto.hu | 2015-05-13 07:41 Lantos749 részére

 A gyári hangszórók alacsony teljesítményűek, de magas érzékenységű hangszórók. Szinuszos teljesítményük kb. 12W (azaz max 24-25Watt). Egy mai fejegység csatornánkénti teljesítménye ezt mindenképpen meg fogja haladni.

Lantos749 | 2015-05-12 15:34

 Sziasztok! Cserélném az autómban a fejegységet egy komolyabbra...
Kérdésem az lenne, hogy a 2001-es 626 GW milyen hangrendszerrel van szerelve? (Jelenleg egy kazettás daewoo fejegység van benne, ami ahhoz képest elég jól szól... - ezért érdekelne a gyári hangszórók teljesítménye... Ha jól tudom 4 hangszórós/ajtókban/ a rendszer....)
Milyen teljesítményű fejegység lenne a legoptimálisabb, anélkül, hogy a hangszórókat cserélném? (4x40 - 4x45 vagy 4x50 w -os?

BluElite | 2015-05-11 14:48 Gabor83 részére

 Szia!

 

Az a csavar, amit kézifék kar tövénél felhajtott burkolat alatt látsz, a kézifékkar mellett, azzal tudod állítani a kéziféket, úgy, ahogy írtam a múltkor. Magát az egész műanyag burkolatot nem kell levenned miatta, egy csőkulcs elég, odafér.

 

Remélem tudtam segíteni.

 

Gabor83 | 2015-05-10 18:21

Sziasztok,

 

Ha a kézifékkar végén található gumit felhajlitom, a jobb szélén van egy kb. 8-as csavar, ezzel lehet valamit állitani?

 

A középkonzolon (amin a kézifékkar is van)  elől találtam 2 db csavart, illetve 2 db csavart hátul, de középen mintha fogja még valami.

Ez hol lehet?

CptReynolds | 2015-05-01 21:02 pusi65 részére

 Köszönöm a segítséget.

CptReynolds | 2015-05-01 20:57 pusi65 részére

 Köszönöm a segítséget.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó