2018. December 13. Csütörtök - Luca

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


CptReynolds | 2015-05-01 20:57 pusi65 részére

 Köszönöm a segítséget.

CptReynolds | 2015-05-01 20:51 pusi65 részére

 Köszönöm a segítséget.

BluElite | 2015-04-30 21:21 pusi65 részére

 egyetértek, + nyomatékosítva: a korrózióra nagyon kell figyelni! Sok helyen gyárilag nagyon vékonyak a lemezek, így ezen nincs is szinte felületi rozsda, hanem rögtön teljesen átrohad....

pusi65 | 2015-04-29 18:27 CptReynolds részére

 Kerékjárat korrózió, légzsák visszajelzés helyes működése. Itt egy lista is :

http://m.cdn.blog.hu/be/belsoseg/file/tc-checklist.pdf

Vétel után minden! létező folyadék csere, vezérlés csere, szűrők, gyertya-izzító.

 

CptReynolds | 2015-04-29 17:39

 Sziasztok!

 
Szombaton megyek megnézni egy 1998-as 626 2.0 GLX-et. Szeretnék tanácsot kérni mire figyeljek oda, mik a típushibák, esetleg miket érdemes azonnal kicserélni.

BluElite | 2015-04-26 19:44 Gabor83 részére

 nálam szerencsére jó, nem volt még gondom vele. Sőt, igazán nagy bajaim semmivel sem voltak. Csak pár apróság.... Leginkább a korrózióra való hajlam az ami aggaszt, egyedül azzal kell küzdeni.

Gabor83 | 2015-04-25 21:26 BluElite részére

 2001-s GF, köszi, holnap kiprobálom.

Vellanyosablak nem akadt még valakinél? Nálam a jobb első nyugdlődik eléggé.

Lehet, hogy csak piszkos.

Gabor83 | 2015-04-25 21:24 mazdarobi részére

 Ez tipushiba lesz, nálam is ezt játsza.

Nem sok esélyt látok rá, hogy meg tudjuk csinálni. :/

mazdarobi | 2015-04-25 13:48 BluElite részére

 Össze ne zárd!

Az ülés elfoglaltság érzékelő egy speciális áramkör,nem csak egy ellenállás.(Ez nem BMW).

A két vezeték a légzsák áramkör. A három vezetékes,pedig az elfoglaltság érzékelő.

BluElite | 2015-04-24 12:17 Spot részére

Jaja, igazad van, írták is valahol hogy mennyinek kellene lenni az ellenállásának... Nem nagy ügy, egy olyannal kell rövidre zárni :-)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó