2024. Március 29. Péntek - Gedeon

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2015-04-17 08:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válszt, sikerült levennem a burkolatot. Alul tartotta az a 3 csavar. Az alsó és felső rész össze van pattintva, de törésmentesen szét lehet szedni. Magát az irányjelző kapcsolót 2 csavar fogja a kormányoszlophoz, így könnyű volt levenni. A kapcsoló mechanikájára szintén 2 csavarral meg patent szerűségekkel van ráfogva az elektronikai csatlakozásokat biztosító rész (nem tudom hogy nevezik helyesen...). Itt fedeztem fel, hogy a kar által mozgatva van egy kis csúszó érintkező, amely valamelyik irányba történő jelzéskor 2-2 érintkezőt rövidre zár. Nos ezen a csúszó érintkezőn lekopott a réz réteg. Ez valami 20 forintos alkatrész, de gyanítom nem lehet kapni... ötlet? :) Pl. érdemes felújítani valami áramot vezető festékkel, stb...?

Lantos749 | 2015-04-16 19:27

 Sziasztok! 1.8 74kW-os kombi 626-nak mi az a fordulatszámtartomány, amelyben a legkedvezőbb a fogyasztás?

mazda-auto.hu | 2015-04-15 10:52 BluElite részére

 Egyes típusokban a kormánykerék felőli burkolat felületen is van két csavar, de ezen a típuson elvileg nincs. Mindig nehezen jön szét a burkolat, talán ha napon tudod hagyni az autót, most már felmelegszik annyira az utastér, hogy kisebb legyen a törés veszélye.

BluElite | 2015-04-14 19:45 BluElite részére

 Nos, megnéztem, a vészvillogóval szépen működik minden. 

 

Viszont amit észrevettem: valószínűleg az index kapcsoló körül lesz valami gond, mivel ha kirakom balra az irányjelzőt, és hibásan működik (tehát csak kattog a relé a normális ütemben, viszont nem villog sem a visszajelző sem a lámpák), akkor ha kicsit mozgatom a kart, helyrejön. Gondoltam befújom a kapcsolót egy kis kontakt spray-el. Viszont nem tudom hogy jutok oda. A kormányoszlopról megpróbáltam leszedni a burkolatot, alul fogja 3 csavar. Azokat kitekertem, de nem válik szét a takaró burkolat alsó és felső része. Erőltetni kellene mert valami patent fogja össze? Mi a trükkje? Nagyon feszegetni nem mertem.

 

Emlékeztetőül: '98 DiTD.

 

Köszönettel BluElite

 

csep88 | 2015-04-13 21:17

Tisztelt Fórumozók! Érdeklődnék, hogy jó minőségű kédergumit szeretnék beszerezni. GD-s platform 1990-es régi modell. Pár év és veteránoztatni szeretném. http://totalcar.hu/autok/mazda/626_1987/mazda_626-_a_vilagjaro/ Tudom szigorú a veterán vizsga és nem tudom hogy az eredetit (ami 0 km óta a mienk) vagy a donort amit 2010-ben vettem Ausztriában azt vizsgáztassam le. Mazda alkatrészek végett kinti fórumok is jöhetnek. Előre is köszönöm.

BluElite | 2015-04-13 16:23 mazda-auto.hu részére

 Őszintén szólva azt még nem próbáltam ki. Megnézem, és jelzek.

 

Köszönettel: BluElite

 

mazda-auto.hu | 2015-04-13 10:13 BluElite részére

 A vészvillogóval mit csinál?

BluElite | 2015-04-13 08:14

Sziasztok! Egy érdekes, de valószínűleg nem túl nagy problémában kérnék tanácsot. A hétvégén vettem észre, hogy ha balra kiteszem az indexet, akkor kattogni kattog ugyan abban az ütemben ahogy szokottt, de nem villog sem a visszajelző, sem a lámpák. A körülmények: 1. Az összes égő jó a bal oldalon 2. A visszajelző égő jó 3. néha jól működik, néha nem 4. jobbra indexelve mindig jó. 5. biztosítékok nyilván jók, de azért leellenőriztem azokat is. Először arra gyanakodtam, hogy lehet, a vonóhorog csatlakozó aljzatánál van valami gond (pl valahogy letestel az 1. szál), mert a múlt hétvégén vontattam, és volt ott egy kis kontakthibám. De az aljzat rendben van, a bekötése szabványos. Aztán arra gondoltam, hogy az index relé környékén van valami kontakthiba vagy testelés probléma. Lehúztam a reléről a csatlakozást, tiszta volt, visszadugtam. Találtam ott testeléseket a környéken, ezeket megpucoltam, de a helyzet változatlan, néha kattog rendes ütemben de nem villog, néha meg jó, mintha mi sem történt volna. Na szóval ötlet valakitől? :-D Köszönettel: BluElite

pusi65 | 2015-04-01 09:07 Gabor83 részére

 Sok. Hivatalosan max.ennyit említenek a gyártók, de valljuk be, ez nagyon sok! Jobb esetben nem megfelelő olaj, ill. szelepszár szim. rosszabb esetben kopott motor, turbó stb.

Gabor83 | 2015-04-01 08:59 Gabor83 részére

Mennyi olajfogyás tekinthető normálisnak? Most olyan 1L/1000 km-t eszik.

2001-s, 1991 ccm3, 136LE

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó