2019. Január 23. Szerda - Zelma

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-04-15 10:52 BluElite részére

 Egyes típusokban a kormánykerék felőli burkolat felületen is van két csavar, de ezen a típuson elvileg nincs. Mindig nehezen jön szét a burkolat, talán ha napon tudod hagyni az autót, most már felmelegszik annyira az utastér, hogy kisebb legyen a törés veszélye.

BluElite | 2015-04-14 19:45 BluElite részére

 Nos, megnéztem, a vészvillogóval szépen működik minden. 

 

Viszont amit észrevettem: valószínűleg az index kapcsoló körül lesz valami gond, mivel ha kirakom balra az irányjelzőt, és hibásan működik (tehát csak kattog a relé a normális ütemben, viszont nem villog sem a visszajelző sem a lámpák), akkor ha kicsit mozgatom a kart, helyrejön. Gondoltam befújom a kapcsolót egy kis kontakt spray-el. Viszont nem tudom hogy jutok oda. A kormányoszlopról megpróbáltam leszedni a burkolatot, alul fogja 3 csavar. Azokat kitekertem, de nem válik szét a takaró burkolat alsó és felső része. Erőltetni kellene mert valami patent fogja össze? Mi a trükkje? Nagyon feszegetni nem mertem.

 

Emlékeztetőül: '98 DiTD.

 

Köszönettel BluElite

 

csep88 | 2015-04-13 21:17

Tisztelt Fórumozók! Érdeklődnék, hogy jó minőségű kédergumit szeretnék beszerezni. GD-s platform 1990-es régi modell. Pár év és veteránoztatni szeretném. http://totalcar.hu/autok/mazda/626_1987/mazda_626-_a_vilagjaro/ Tudom szigorú a veterán vizsga és nem tudom hogy az eredetit (ami 0 km óta a mienk) vagy a donort amit 2010-ben vettem Ausztriában azt vizsgáztassam le. Mazda alkatrészek végett kinti fórumok is jöhetnek. Előre is köszönöm.

BluElite | 2015-04-13 16:23 mazda-auto.hu részére

 Őszintén szólva azt még nem próbáltam ki. Megnézem, és jelzek.

 

Köszönettel: BluElite

 

mazda-auto.hu | 2015-04-13 10:13 BluElite részére

 A vészvillogóval mit csinál?

BluElite | 2015-04-13 08:14

Sziasztok! Egy érdekes, de valószínűleg nem túl nagy problémában kérnék tanácsot. A hétvégén vettem észre, hogy ha balra kiteszem az indexet, akkor kattogni kattog ugyan abban az ütemben ahogy szokottt, de nem villog sem a visszajelző, sem a lámpák. A körülmények: 1. Az összes égő jó a bal oldalon 2. A visszajelző égő jó 3. néha jól működik, néha nem 4. jobbra indexelve mindig jó. 5. biztosítékok nyilván jók, de azért leellenőriztem azokat is. Először arra gyanakodtam, hogy lehet, a vonóhorog csatlakozó aljzatánál van valami gond (pl valahogy letestel az 1. szál), mert a múlt hétvégén vontattam, és volt ott egy kis kontakthibám. De az aljzat rendben van, a bekötése szabványos. Aztán arra gondoltam, hogy az index relé környékén van valami kontakthiba vagy testelés probléma. Lehúztam a reléről a csatlakozást, tiszta volt, visszadugtam. Találtam ott testeléseket a környéken, ezeket megpucoltam, de a helyzet változatlan, néha kattog rendes ütemben de nem villog, néha meg jó, mintha mi sem történt volna. Na szóval ötlet valakitől? :-D Köszönettel: BluElite

pusi65 | 2015-04-01 09:07 Gabor83 részére

 Sok. Hivatalosan max.ennyit említenek a gyártók, de valljuk be, ez nagyon sok! Jobb esetben nem megfelelő olaj, ill. szelepszár szim. rosszabb esetben kopott motor, turbó stb.

Gabor83 | 2015-04-01 08:59 Gabor83 részére

Mennyi olajfogyás tekinthető normálisnak? Most olyan 1L/1000 km-t eszik.

2001-s, 1991 ccm3, 136LE

Gabor83 | 2015-03-31 20:57

Sziasztok,

 

Fényező szólt, hogy folyik a bal hátsó fékem (a nyeregnél).

Van tippetek rá, hogy ezzel mit lehet kezdeni? (2002-s GF)

beci46 | 2015-03-15 17:07

 Üdv Mindenkinek!

 

1986-os 626 D Mazdához kilenc db. 13"-os lemezfelni gumival (gumik kuka pár db. kivételével) minden elfogadható áron eladó, lehetőleg egyben

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó