2024. Április 25. Csütörtök - Márk
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Gabor83 | 2015-03-31 20:57
Sziasztok,
Fényező szólt, hogy folyik a bal hátsó fékem (a nyeregnél).
Van tippetek rá, hogy ezzel mit lehet kezdeni? (2002-s GF)
beci46 | 2015-03-15 17:07
Üdv Mindenkinek!
1986-os 626 D Mazdához kilenc db. 13"-os lemezfelni gumival (gumik kuka pár db. kivételével) minden elfogadható áron eladó, lehetőleg egyben
frici90 | 2015-02-26 19:09
Üdv mindenkinek.
Van egy Mazda 626 1.8 GF 100 HP 1999-es kocsim. Kitakarítottam a fojtószelepet de közbe csináltam egy kis hülyeséget. Kivettem a pillangót és levettem a fojtószelepállás érzékelőt. Vissza tettem mindent úgy ahogy volt.
Ez után az volt a jelenség, hogy amikor gurult az autó és kivettem üresbe, 1700 volt a fordulat, és ha ráléptem a gázra, visszaállt 1100-ra ahogy szokott. Elvittem szerelőhöz aki bekalibrálta ha jól tudom. Most nincs is gond az alapjárattal akkor ha gurul az auto. Szóval ez megoldódott.
Viszont most nem egyenletes az alapjárat akkor, amikor áll az auto. Nem úgy kell elképzelni, hogy 100-200-at ingadozik...
Nagyon minimálisan, de ez épp elég ahhoz hogy zavarjon, mível 160000km van az autóban, és eddig úgy járt mint egy svájci óra, mindenféle ingadozás nélkül.
Lenne valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baja az autónak? :(
Nagyon szépen köszönöm előre is a választ.
kelehead | 2015-02-22 19:21
kelehead | 2015-02-22 19:19
Üdv mindenkinek!
Mazda 626ditd '99-es évjárat,hogyan lehet a szélvédő tövében lévő műanyag takaró elemet sérülésmentesen eltávolítani.Ablaktörlés közben valami nagyon nyikorog és nem lehet másképpen hozzáférni.Ha valaki tudja, kérem mondja el.
Köszi előre is.
Lantos749 | 2015-02-22 17:41
Üdv!
Lantos749 | 2015-02-21 18:59 BluElite részére
Köszi szépen!
beci46 | 2015-02-17 08:32 BluElite részére
Az előbb vettem észre, hogy az motoros bejáratásról szólt....
Íme egy autós....
Minden módszerre van műszakilag igazolható pro és kontra érv, az azonban biztos, hogy a kis fordulatot nagy terheléssel ( 5. fokozatban 40-nel erőltetve a motort) és a nagy fordulatot (4000 felett) kerülni kell. Én azt vallom, hogy a bejáratást úgy kell végezni, ahogy az autót normál üzemben majd használni fogjuk, tehát felvéve a forgalom ritmusát, néha megállva, gyorsítva, de nem terhelve a motort feleslegesen. Tudom, hogy vannak mindenféle hitvallások ezzel kapcsolatban (csak teliholdnál, csak nővel a jobb 1-ben stb.), de ezen állítások javarésze műszakilag nem megalapozott.
Átlagosan kell használni, nem forgatva, nem erőltetve kis fordulaton, figyelve a motorra, esetleg néha megállni 10-20 percre. Az első 50-100 km-t valami olcsóbb olajjal érdemes megtenni, mert utána ezt le kell engedni, szűrőt cserélni, hogy a gépmunka után esetlegesen bent maradó szennyeződések kiürüljenek. Utána normál (motorhoz ajánlott) olajat kell beletölteni és járatni.
Megjegyezném, hogy ha a gépmunka pontos, akkor a bejáratásnak nincs akkora jelentősége, mint a 30 évvel ezelőtti motorok esetében.
Üdvözlettel:
Autódoki
beci46 | 2015-02-17 08:27 BluElite részére
Remélem ezzel a linkkel tudtam segíteni....
http://www.taborituning.hu/szerelesi-bejaratasi-otletek.html
BluElite | 2015-02-17 07:05 Lantos749 részére