2018. Január 21. - Ágnes

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gabor83 | 2015-02-07 20:06 Lantos749 részére

Lehet, hogy ezzel nem leszek népszerű, de én lebeszélnélek erről, mert bontóban baromi nehéz hozzá bármit is találni, utángyártott pedig nem mindenből van.

Pl., én egy jobb hátsó ködlámpa után már fél éve kajtatok, a gyári 90 ezer Ft-ba kerül.

 

Én inkább az első generációs 6-osok között néznék körbe, azokból lényegesen többet adtak el.

mazda-auto.hu | 2015-02-06 09:05 V.Attila részére

 2,7 liter 75w-90 (GL4 v. GL5 ) hajtóműolaj kell bele. A vezérlés csere 25146,-Ft, vezérműszíj 29839,-Ft, görgö 8795,-, görgő 9284,-, feszítő 23900,-Ft. 3-4 óra

V.Attila | 2015-02-05 12:49 mazda-auto.hu részére

 Értem. Köszönöm szépen a válaszát. A váltóolajról is tudna infót adni, hogy milyen előírásnak  kell megfelelnie? Esetleg konkrét típust?

Vezérlréscser mennyi idő és milyen költség lenne önöknél? Köszönöm válaszát.

 

mazda-auto.hu | 2015-02-05 08:50 V.Attila részére

 A Future NFC inkább alacsony HTHS viszkozitású, úgynevezett üzemanyag takarékos olaj, így a kettő közül az Ineo MC3 alkalmasabb, de mivel már nem fiatal motor, talán egy 5w-40, 0w-40 még előnyösebb, hogy kompenzáljuk a kopások okozta veszteséget.

mazda-auto.hu | 2015-02-05 08:43 Novo részére

 A jelenség alapján elképzelhető, hogy a szelepszár szimeringek nem tömítenek. Kb. 3,5-4 órás munka. A szimeringek ára gyártmányfüggő, de minimum 40000,-Ft körül alakul egy ilyen munka.

 

A Mazda6 benzines motorok láncosak, korrózió szempontjából különösen a 2006-ig gyártott példányok lehetnek problémásak.

V.Attila | 2015-02-04 20:00

 Tisztelt mazda-aut.hu! 2001 es gyártású 626 110-Le ditd gépkocsiba szeretném megtudni, hogy a Totál olajai közül melyik legjobb bele.Németországból hoztam és ott a Mazda szervíz a Total Quartz ineo MC3 5W-30 típúsú olajat rakta bele, de ahogy néztem a Total Quartz 9000 Future NFC 5W-30 való inkább bele.  Jól gondolom vagy nem kell ilyenekkel foglalkozni és elég ha csak 5W-30 as ? Illetve a váltóba is szeretném megtudni, hogy milyen és mennyi olyaj való. Válaszát előre is köszönöm.

Novo | 2015-02-04 10:58

Szép napot!

 

Két dolog miatt ragadtam billentyűzetet:

- van egy 626-os Mazdám,2000-es évjáratú, utolsó kiadás, 2 literes benzines motorral, 214.000 km van a motorban.

Ha 8-10 óránál többet áll az autó, beindításkor kékes füstöt ad,kb 30 másodpercig, viszont utánna semmi.

Fogyasztás 8 liter körül, kompressziót mértünk hidegen és melegen is,nincsennek 0,5 bar-nál nagyobb eltérések.Szelepszár szimering lehetséges? Ha ez a hiba, körülbelül mekkora javítási költséggel számoljak?

- a másik,hogy elgondolkodtam egy 6-os benzines Mazdán,2004-es évjárat körülin,ezeknél mennyire kell tartani a korróziótól?Ha jól tudom, itt még nincs kettős tömegű lendkerék illetve a motor láncos.

Üdvözlettel: egy Mazda tulajdonos

mazda-auto.hu | 2015-02-04 07:29 sstall részére

 Nagyszerű! Köszönjük a visszajelzést!

sstall | 2015-02-03 21:39 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda-autó, BluElite! A turbó csövön van két érzékelő, ami előtt van egy bilincs, ez lógott, és a cső is picit szét volt csúszva, amit jobban összedugtunk, majd rendesen meghúztunk. Viszont kicseréltem a gázolajszűrőt is, ami igen piszkos volt már, nem tudom, hogy mikor lehetett kicserélve, de éppen ideje volt már ennek is. A probléma megszűnt, szépen húz az autó. Válaszukat köszönöm, nagy segítség volt! Tisztelet érte! 

mazda-auto.hu | 2015-02-02 10:50 BluElite részére

 ...vagy például el van dugulva az üzemanyag rendszer. Szűrőcserével egybekötve, próbaképpen a szűrőtől a tank felé menő (valójában jövő) csőbe vissza kellene fújni levegővel. Ha ezek utánjobban megy, akkor szennyeződés van a tankban. Legutóbb nálunk egy ugyanilyen autóval ez volt a gond.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó