2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


V.Attila | 2015-02-05 12:49 mazda-auto.hu részére

 Értem. Köszönöm szépen a válaszát. A váltóolajról is tudna infót adni, hogy milyen előírásnak  kell megfelelnie? Esetleg konkrét típust?

Vezérlréscser mennyi idő és milyen költség lenne önöknél? Köszönöm válaszát.

 

mazda-auto.hu | 2015-02-05 08:50 V.Attila részére

 A Future NFC inkább alacsony HTHS viszkozitású, úgynevezett üzemanyag takarékos olaj, így a kettő közül az Ineo MC3 alkalmasabb, de mivel már nem fiatal motor, talán egy 5w-40, 0w-40 még előnyösebb, hogy kompenzáljuk a kopások okozta veszteséget.

mazda-auto.hu | 2015-02-05 08:43 Novo részére

 A jelenség alapján elképzelhető, hogy a szelepszár szimeringek nem tömítenek. Kb. 3,5-4 órás munka. A szimeringek ára gyártmányfüggő, de minimum 40000,-Ft körül alakul egy ilyen munka.

 

A Mazda6 benzines motorok láncosak, korrózió szempontjából különösen a 2006-ig gyártott példányok lehetnek problémásak.

V.Attila | 2015-02-04 20:00

 Tisztelt mazda-aut.hu! 2001 es gyártású 626 110-Le ditd gépkocsiba szeretném megtudni, hogy a Totál olajai közül melyik legjobb bele.Németországból hoztam és ott a Mazda szervíz a Total Quartz ineo MC3 5W-30 típúsú olajat rakta bele, de ahogy néztem a Total Quartz 9000 Future NFC 5W-30 való inkább bele.  Jól gondolom vagy nem kell ilyenekkel foglalkozni és elég ha csak 5W-30 as ? Illetve a váltóba is szeretném megtudni, hogy milyen és mennyi olyaj való. Válaszát előre is köszönöm.

Novo | 2015-02-04 10:58

Szép napot!

 

Két dolog miatt ragadtam billentyűzetet:

- van egy 626-os Mazdám,2000-es évjáratú, utolsó kiadás, 2 literes benzines motorral, 214.000 km van a motorban.

Ha 8-10 óránál többet áll az autó, beindításkor kékes füstöt ad,kb 30 másodpercig, viszont utánna semmi.

Fogyasztás 8 liter körül, kompressziót mértünk hidegen és melegen is,nincsennek 0,5 bar-nál nagyobb eltérések.Szelepszár szimering lehetséges? Ha ez a hiba, körülbelül mekkora javítási költséggel számoljak?

- a másik,hogy elgondolkodtam egy 6-os benzines Mazdán,2004-es évjárat körülin,ezeknél mennyire kell tartani a korróziótól?Ha jól tudom, itt még nincs kettős tömegű lendkerék illetve a motor láncos.

Üdvözlettel: egy Mazda tulajdonos

mazda-auto.hu | 2015-02-04 07:29 sstall részére

 Nagyszerű! Köszönjük a visszajelzést!

sstall | 2015-02-03 21:39 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda-autó, BluElite! A turbó csövön van két érzékelő, ami előtt van egy bilincs, ez lógott, és a cső is picit szét volt csúszva, amit jobban összedugtunk, majd rendesen meghúztunk. Viszont kicseréltem a gázolajszűrőt is, ami igen piszkos volt már, nem tudom, hogy mikor lehetett kicserélve, de éppen ideje volt már ennek is. A probléma megszűnt, szépen húz az autó. Válaszukat köszönöm, nagy segítség volt! Tisztelet érte! 

mazda-auto.hu | 2015-02-02 10:50 BluElite részére

 ...vagy például el van dugulva az üzemanyag rendszer. Szűrőcserével egybekötve, próbaképpen a szűrőtől a tank felé menő (valójában jövő) csőbe vissza kellene fújni levegővel. Ha ezek utánjobban megy, akkor szennyeződés van a tankban. Legutóbb nálunk egy ugyanilyen autóval ez volt a gond.

BluElite | 2015-02-02 10:46 sstall részére

Szép napot!

 

 Én jártam így, egy turbócső durrant el. A hiba - ha jól látható helyen van - könnyen kideríthető. Meg kell kérni valakit,  adjon egy kövér gázt, és nézni kell, kinyílik-e valamyelyik cső. Nekem az utolsó, 45 fokban tört cső ment el.... Bontottat nem érdemes venni, utángyártott nincs, a gyári 90 ezer.... vettem pár ezer forintért szilikon turbócsövet, azzal magam megoldottam, és jó a gép.

 

Üdvözlettel: BluElite

sstall | 2015-02-01 20:44

 Tisztelt Mazda-autó! 626-os 101 lovas 2.0 ditd motorú autóm van. A következő történik. Mikor eléri a 3000-3500 fordulatszámot, az autó ledadog nem forog tovább, ezt a fordulatszámot pedig tartja. Magasabb fokozatban 5.-ben 3000-ret sem éri el. Hibakód nincs, turbó megy. Mi okozhatja? Valakinek volt már hasonló? Ötletek vannak, mi lehet, de nem mennék ezeken sorban, ha valaki tudja a megoldást. Válaszát előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó