2018. November 20. Kedd - Jolán

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-02-04 07:29 sstall részére

 Nagyszerű! Köszönjük a visszajelzést!

sstall | 2015-02-03 21:39 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda-autó, BluElite! A turbó csövön van két érzékelő, ami előtt van egy bilincs, ez lógott, és a cső is picit szét volt csúszva, amit jobban összedugtunk, majd rendesen meghúztunk. Viszont kicseréltem a gázolajszűrőt is, ami igen piszkos volt már, nem tudom, hogy mikor lehetett kicserélve, de éppen ideje volt már ennek is. A probléma megszűnt, szépen húz az autó. Válaszukat köszönöm, nagy segítség volt! Tisztelet érte! 

mazda-auto.hu | 2015-02-02 10:50 BluElite részére

 ...vagy például el van dugulva az üzemanyag rendszer. Szűrőcserével egybekötve, próbaképpen a szűrőtől a tank felé menő (valójában jövő) csőbe vissza kellene fújni levegővel. Ha ezek utánjobban megy, akkor szennyeződés van a tankban. Legutóbb nálunk egy ugyanilyen autóval ez volt a gond.

BluElite | 2015-02-02 10:46 sstall részére

Szép napot!

 

 Én jártam így, egy turbócső durrant el. A hiba - ha jól látható helyen van - könnyen kideríthető. Meg kell kérni valakit,  adjon egy kövér gázt, és nézni kell, kinyílik-e valamyelyik cső. Nekem az utolsó, 45 fokban tört cső ment el.... Bontottat nem érdemes venni, utángyártott nincs, a gyári 90 ezer.... vettem pár ezer forintért szilikon turbócsövet, azzal magam megoldottam, és jó a gép.

 

Üdvözlettel: BluElite

sstall | 2015-02-01 20:44

 Tisztelt Mazda-autó! 626-os 101 lovas 2.0 ditd motorú autóm van. A következő történik. Mikor eléri a 3000-3500 fordulatszámot, az autó ledadog nem forog tovább, ezt a fordulatszámot pedig tartja. Magasabb fokozatban 5.-ben 3000-ret sem éri el. Hibakód nincs, turbó megy. Mi okozhatja? Valakinek volt már hasonló? Ötletek vannak, mi lehet, de nem mennék ezeken sorban, ha valaki tudja a megoldást. Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-01-21 12:16 frici90 részére

 Valószínűleg igen, de hogy hol, és mennyiért, nem tudom. Túl nagy változást, mint általában a szívómotoroknál, nem lehet várni tőle.

frici90 | 2015-01-20 17:06

 Üdv. Van egy Mazda 626 1.8 16V DOHC 1999-es kocsim. Az lenne a kérdésem, hogy ennél az autónál is megoldható a chip tuning (motor optimalizálás)? Előre is köszönöm a választ.

ecco | 2015-01-18 23:37

 Sziasztok

89es 626 os automata valtójàban behalt (àlítólag, szètszedve nem lett) valami fèkszíj. Konkrétan nincs hàtramenet.

mit tudtok erről mekkora lehet a javítási költség? Köszönöm 

mazda-auto.hu | 2015-01-12 08:01 Lantos749 részére

 Természetesen igen.

Lantos749 | 2015-01-11 02:18 sstall részére

 Szia! A váltó kérdés már megoldódott! - de azért köszi!

A másik problémámnál elméletileg a gyújtás problémák kizárhatóak, kilettek mérve, a kábeleknek és a trafónak nincs baja....

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó