2024. Április 25. Csütörtök - Márk

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Lantos749 | 2014-12-14 15:46

 Üdv!

Szeretnék a közeljövőben (minél hamarabb) venni egy Mazda 626 -ot.

Mindenképp a széria utolsó két évéből (2001-2002) szemezgetek.

A karoszéria típusa mindegy, bár a kombi áll hozzám a legközelebb.

Egyik kérdésem az lenne, hogy milyen motorral érdemes megvenni? - 2.0 ditd avagy 1.8 esetleg 2.0 benzin?

Melyiknél meire kell odafigyelni vásárlás esetén? - szokott e probléma lenni a diesel motorokkal? - ha igen, akkor mik a gyakori hibalehetőségek?

Éves szinten olyan 10.000 - 12.000 km menne bele (60/40 városi közlekedés), ami nem indokolja a diesel motor választását, viszont a kínálat abból a nagyobb....

pusi65 | 2014-11-24 21:28 BluElite részére

 Az árwill boltban vagy modellboltban van ilyen pici izzó 50-100 forintért.

BluElite | 2014-11-11 10:04 BluElite részére

 Sziasztok!

 

No, ködlámpa fent van, nagyon szuper.

A ködlámpa kapcsolót ki tudtam venni, rájöttem hogy a műszerfalnak az ajtó felőli lapját kell kivenni, és hozzáférhető. kivettem belőle az izzót is, hát ilyen apró mütyürkét még sosem láttam, remélem tudok venni valahol.

Az egr tisztítás jól jött, alacsonyabb fordulaton élénkebbek a lovak :-D

Továbbá megnéztem az ablakemelő kapcsolóit, sajnos abban nem láttam háttérvilágítást.

 

BluElite | 2014-11-03 09:36 Spot részére

 Köszi!

 

Amit láttam, hogy az első ködlámpához a biztosíték nálam nincs benne, a helye megvan. És akár bekapcsolom a ködlámpa kapcsolót akár nem, a biztosíték aljzatánál az egyik póluson rajt van a 12V, nem tudom jó-e ez így. De mindegy is, lebeszéltem, szerdán ledobom a gépet a szerelőnél, ő beköti, illetve megkértem hogy babráljon kicsit az EGR szeleppel, mert mellette valahol olajos pára jön ki. Jó lenne ha a tömítést rendberakná, mert szombat-vasárnap lesz egy 600 km-es utam.

 

Ja, a ködlámpa kapcsolóba rizsszem izzó való?

 

Sőt, ha már lúd, legyen kövér: van világítása az ablakemelők kapcsolóinak is???? Azokat hogy lehet kivenni???

 

Köszönettel: BluElite

Spot | 2014-11-02 19:04 BluElite részére

Nem vagyok benne biztos a de suzukimban úgy volt hogy megvolt a relé helye csak az nem volt benne ! mivel nem volt ugye lámpa se amit kapcsolt volna, szóval lehet azt be kell szerezni ;)) 

Nekem még nem világított a vészvillogo ! lehet nincsen benne ;)

de megnézem majd !!

Majd lassan neki állok  a nagy Prolyektemnek !! két 626 kombiból fogok eggyet összekreálni ;)

BluElite | 2014-11-02 17:14 Spot részére

 Szia!

 

Köszi a tanácsot.

 

Nekem manuális klímás van, ha kell, azt a részét szét tudom szedni, sikerült már párszor.

A ködlámpa kapcsolót illetően: mint írtam lejjebb, az enyémben nem volt elöl gyári ködlámpa, de ki van vezetékelve. Gondolom akkor a reléje is rendben be lehet kötve, ugye? Vagy ugyan az, mint a hátsóé?

 

Még egy kérdés: a vészvillogó kapcsolójának van háttér világítása? ha igen, cserélnem kell azt is...

 

Köszönettel: BluElite

Spot | 2014-11-02 08:43 BluElite részére

Ugyanaza Kapcsoló 

Ketté van osztva !!

A felső része az első lámpákat az alsó a hátsót kapcsolja !!

 

A világítás cserélye megoldható de forassztani kell !!

csak úgy lehet kiszedni mármint az izzót , maga a kapcsolót én hátulról szedtem ki alulról fölülről egyszerre kell megnyomni a kis fület úgy kijön a helyéről !!

És megcsináltam a klíma panelt is ha kell segítség szólj ;)  

BluElite | 2014-11-01 20:34 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a tippet, megtaláltam a ködlámpa csatlakozások végét. Egy kérdés: ugyanaz a kapcsoló működteti, mint a hátsó ködlámpát?

 

A kapcsolót hogy lehet kivenni a helyéről? a piktogramjának a háttérvilágítása kiégett, cserélném.

 

Köszönettel: BluElite

BluElite | 2014-10-27 21:35 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a tippet, kotorászok :-)

ali53 | 2014-10-26 21:02

 Valamikor április végén fordultam a fórumtársakhoz azzal a problémával, hogy 110LE-s 626-osom csak komótosan megy, a turbó is csak 2500-as fordulat környékén kezd igazán működni, addig lusta. mint a tetű. Akkor Cuba kollégánk próbált ötletekkel segíteni, végül az ő segítségével jutottam el barátaihoz egy gödöllői műhelybe. Itt  sor került a porlasztócsúcsok cseréjére. Nagyon precíz munkát végzett a srác, laboratóriumi tisztaság közepette. Ha már kinn voltak a porlasztók, beállította a  szelephézagot is. Elvégezte az előtöltés beállítását is. Öröm volt nézni, milyen precíz munkát végzett!
A tapasztalatok: azóta sokkal egyenletesebb a nyomaték felépülése, nem lórugásszerűen indul meg, hanem már 1700 fordulattól szinte benzineshez hasonlóan egyenletesen húz. Padlógáznál sem füstöl, fogyasztása 6,2-6,5 között alakul, a felső érték már autópályás 150-nál mérhető. Összegezve: nagyon megérte a ráfordítás, még a Nyíregyháza-Gödöllő távolság megtételével együtt is! Köszönöm Cuba barátunknak a jó tippet! 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó