2019. Február 21. Csütörtök - Eleonóra

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Spot | 2014-08-31 19:11

Végre ültem egy 626ban ami jóóó legalábbis a motorja ;)

de nembaj akkor is összehozzuk a dolgot ;)) 

Spot | 2014-08-30 21:46 renegat részére

Milyenszínű a tükor?? Sima feketét tudok abba is benne van a tükör de olcsobb lesz mint a bontosoké szerintem !!

Slow71 | 2014-08-28 20:31

Sziasztok!

Létezik, hogy a 2002-es 2.0 diesel Premacy-ban az EGR szelepre csak egy vákumcső csatlakozik és nincs elektronikus része, mint a 626-nál ugyan ilyen motor esetében?

renegat | 2014-08-28 11:02

 Sziasztok ismét!

Már egy ideje nem voltam itt (kopp kopp - nem volt gond az autóval :P) viszont most asszonyom letörte a jobb tükrömet tolatás közben...De a tükör maga nem sérült, csak az a műanyag háromszög alakú tartó idom, amire fel van csavarozva a tükör maga.

Szerintetek lehet ilyen idomot szerezni valahonnan, felhívtam több bontót is, de azt mondták csak egyben adnak tükröt...De feleslegesnek tartom az egészet cserélni, mivel semmi baja.
Előre is köszönöm a segítséget!

2001-es 626 DiTD.

Gabor83 | 2014-08-08 22:16 BluElite részére

 Ennek hidrós kuplungja van, ez valami tömítettségi hiba lesz.

csezo2 | 2014-08-08 20:01

Azt azért sejtettem ,hogy nem gyújtásprobléma lesz...A hibakód mégiscsak P0304,és még mindig nem tudom,hogy mit jelent.Az EGR szelepem nem tud nyitni,mert a solenoidja nem kapcsolja a vákuumot neki,az adagoló környékéről gázolaj csöpög.Valahol itt lesz a kutya elhantolva.

cuba.71 | 2014-08-08 16:37 csezo2 részére

 A dizel nemlát gyujtásproblémát egyik hengernél sem.

Ennek a tipusnak "kopogásérzékelős" porlasztoja sincs.

Ez a hibakod nagy val. benzineseknek szól.

Az probléma viszont,hogy szivárog az ad.-lód.

Nemsokára inditási gondjaid is lesznek.(nehezebb beindulás)

 

BluElite | 2014-08-08 13:46 Gabor83 részére

 Szia!

 

Hogy nálam hogy van azt nem tudom, nem volt még bajom a kuplunggal. Azt tudom, hogy pl. fordoknál ha beesik a pedál, akkor jellemzően a kuplungbowden szakad el, vagy valami mechanikus cucc törik.

 

csezo2 | 2014-08-08 09:35

A kézikönyv alapján újraértelmeztem a kivillogtatott kódot,és P0304 lett az eredmény.Namost a könyvben ez nincs benn,a neten található táblázatok szerint gyújtásprobléma a 4-es hengerben.Az én én dízelemnél ez a nyomáscsökkenést jelenti az adagolónál ?Gázolaj csöpögés is van a környéken.

Gabor83 | 2014-08-08 00:24 BluElite részére

 Magához a tárcsához nem férek hozzá, az szerintem már biztosan kopott, de ez miatt szerintem a nyomásnak nem szabadna elmennie.

A munkahengerek körül nincs olajfolyás, viszont lent, a főmunkahenger tüskéje nem 90 fokban, hanem eléggé ferdén nyomja meg a kuplungszerkezetet (nem tudom a pontos nevét), de ez sem magyarázhatja, hogy eltünik a nyomás.

Elég furcsán nézz ki.

Ez nálatok is így van?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó