2024. Április 25. Csütörtök - Márk

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csezo2 | 2014-08-08 09:35

A kézikönyv alapján újraértelmeztem a kivillogtatott kódot,és P0304 lett az eredmény.Namost a könyvben ez nincs benn,a neten található táblázatok szerint gyújtásprobléma a 4-es hengerben.Az én én dízelemnél ez a nyomáscsökkenést jelenti az adagolónál ?Gázolaj csöpögés is van a környéken.

Gabor83 | 2014-08-08 00:24 BluElite részére

 Magához a tárcsához nem férek hozzá, az szerintem már biztosan kopott, de ez miatt szerintem a nyomásnak nem szabadna elmennie.

A munkahengerek körül nincs olajfolyás, viszont lent, a főmunkahenger tüskéje nem 90 fokban, hanem eléggé ferdén nyomja meg a kuplungszerkezetet (nem tudom a pontos nevét), de ez sem magyarázhatja, hogy eltünik a nyomás.

Elég furcsán nézz ki.

Ez nálatok is így van?

csezo2 | 2014-08-07 21:02

Sziasztok ! 2001-es DITD-m van ,és hibakódot dobott a rendszer.Levillogtattam,és nem is egyet,hanem egyből kettőt:23 és 24.A 24-est tudom mi:"Hydraulic modulator solenoid valve,LH front".Na de a 23 ?Tudna valaki ebben segíteni ? Az EGR-nek milyen fordulaton kell nyitnia ? Kösz

BluElite | 2014-08-07 13:28 Gabor83 részére

 nem törött vagy nem szakadt el valami a szerkezetben?

Gabor83 | 2014-08-04 16:39

Megint szívok a kuplunggal, még szerencse, hogy most éppen autópályán esett be. :D

 

Valahol folyik (éjszaka nem volt időm átnézni), beesett, de szerencsére meg tudtam tenni a Pécs > Pest távolságot.

 

Volt valakinek ilyen problémája?

Szerintetek kopott kuplungtárcsa okozhat ilyen hibát?

Nem tudjátok véletlenül, hogy hol lehet légteleniteni, vagy mit érdemes megnézni/megcsinálni rajta (tömitésen kivül)?

 

Gábor

 

 

hiroshima | 2014-07-30 19:47

 Nekem is világítottak a tcs lámpák egyxerű volt a hiba és a megoldás is ezek elektromos hibára vonatkozó visszajelzések a légszűrő cserénél nem húzták vissza a az alapjárati motornál lévő légszűrő gégecső aba bilincsét lazán volt és áthúzott le testelt az alapjárati motor vezetékénél fel ment az alapjárati fordulatszám volt amikor nem akart indulni csak forgott az indító motor meghúztam az aba bilincset és kifogásolatlanul működik a motor tökéletesek a japán elektronikák minden egyszerű ha tudjuk a módját ! :-)

Gabor83 | 2014-07-28 07:32

Benzines GF-en (2002-s) cseréltetek már kuplungot?

Milyen márka ajánlott?

Árban elég nagy a differencia.

Gabor83 | 2014-07-28 07:26 Buboe21 részére

 Jótanács: UNIX-nak hibáa van a listában a visszapillantó tükörlapja, az nem GF-hez való, ne vegyetek.

Gabor83 | 2014-07-28 07:25 Buboe21 részére

 Ez általában jeladó hiba, ennek az ellenőrzéséhez ellenállást tudsz mérni a jeladó.

Bár, azt hiszem az alacsony fékolajszintet is ABS és kézifék lámpával villogja ki.

Találsz interneten service manualt, abban benne van, hogy mit kell összekötni a diagnosztikai csatlakozónál ahhoz, hogy kicsipogja  a hibát.

 

Estefelé leírom, elvileg megvan nekem is valahol. :)

 

Nem tudtok esteleg bontott 626 GF-et?
Műszakin átrúgdosták, de még mindig törött a bal hátsó ködlámpám...

 

Buboe21 | 2014-07-23 09:26

 jocoildi ! 

 

Nekem pont ez most a problémám az ABS-el. Írj majd légyszíves mik a fejlemények. Köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó