2018. Augusztus 14. Kedd - Marcell

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-08-25 07:46 simonzs részére

 A kuplungtárcsa és szerkezet ennél jóval rövidebb, de hosszabb élettartamú is lehet. Egy terepjáró tehergépkocsi esetében még inkább használatfüggő ezen alkatrészek élettartama. Persze az sem mindegy, milyen minőségű alkatrész került beépítésre.

Az izzítógyertyák esetében csak a gyáriban lehet igazán megbízni, de azt is érdemes 50000 km-enként ellenőriztetni.

mazda-auto.hu | 2014-08-25 07:43 revidavid részére

 Elképzelhető, hogy egyes helyzetekben, amikor nagyobb a kartertér nyomása, olaj kerülhet a csőbe. Ez nem tekinthető problémának mindaddig, amíg nincs jelentős olajfogyasztás.

simonzs | 2014-08-22 22:07

Tisztelt mazda-auto.hu,

 

B2500-ba milyen izzítógyertyát érdemes tenni, ami bírni fogja addíg mint az eredeti gyári?

 

SimonZs

simonzs | 2014-08-22 21:56

Tisztelt mazda-auto.hu,

 

B2500 -nál létezik, hogy 100e km után elkopik a kuplungtárcsa? Van ilyen jellegű tapasztalat, hogy mennyit bírnak normál körülmények között?

Hibajelenség: 5. sebességben 80-nál padlógáz, a fordulatszám 2500 felett hirtelen felmegy 3-3500-ig, vagy ameddig nyomnám neki, de az autó nem gyorsul hozzá, a sebessége alig változik...

 

SimonZs

revidavid | 2014-08-18 20:19

Tisztelt Hozzáértők!

Az alábbi kérdéssel fordulnék Önökhoz:
Vagy az Mazda B2500-as terepjáróm, amiben 200.000 km van.
Az autónak szemmel láthatólag semmi baja, mindig könnyen indul, csendesen jár, jól húz, nem eszi az olajat, nem füstöl kéken, nem is fogyaszt stb. Ültem már több ilyen autóban, tehát van összehasonlítási alapom.
Tegnap unalmamban leszedtem a turbócsövet, és láttam hogy olaj van benne. Tovább boncolgattam a helyzetet, és láttam, hogy a karter visszavezető csőből kerül oda az olaj. Mi lehet a probléma oka? Kopott volna a motor? Ha leveszem a kartercsövet, és alapjáraton járatom a motort, nem jön belőle semmi szemmel látható.
Egyedül annyit veszek érszre rajta, hogy ha jár a motor, és állok az autó mellett, van egy nagyon pici szaga a kipufogónak. De ez sem vészes, nem csípi a szememet mint egy Ifa, csak lehet érezni.
Kérem segítsen, mert tanácstalan vagyok

Előre is köszönöm: Marci

MB2500 | 2014-07-29 17:50 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2014-07-29 08:55 MB2500 részére

 Castrol Limited Slip AXLE-Z, vagy Mobil-1 Syn Gear LS 

MB2500 | 2014-07-28 10:24

Köszönöm a segítséget!

Esetleg konkrét terméket tudna ajánlani?

Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-07-28 08:09 MB2500 részére

 Mindenképpen LS (Limited Slip adalékolású) )jelölésűt. 75w-90 LS.

MB2500 | 2014-07-27 21:26

 Sziasztok!

B2500-ös speer difibe (lsd) milyen olajat ajánlotok?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó