2018. Október 20. Szombat - Vendel

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-08-26 10:31 robidor részére

 Valószínűleg műszerfal testelési probléma áll fenn.

robidor | 2014-08-25 12:40

Sziasztok !

 A következő problémában kérném a segítségeteket. A müszerfalon lévő órák (sebességmérő, fordulatszámmérő, vizhőmérséklet és üzemanyagmérő) nem müködnek. A kilóméterszámláló sem megy de mutat egy fix kilóméterállást. A háttérvilágitása a müszerfalnak müködik, és az órák alatt lévő különböző szines lámpák is müködnek. Az autó ezeken a hibákon kivül amugy jól megy.

 

Segitsen valaki!

Köszi

Sziasztok

mazda-auto.hu | 2014-08-25 07:46 simonzs részére

 A kuplungtárcsa és szerkezet ennél jóval rövidebb, de hosszabb élettartamú is lehet. Egy terepjáró tehergépkocsi esetében még inkább használatfüggő ezen alkatrészek élettartama. Persze az sem mindegy, milyen minőségű alkatrész került beépítésre.

Az izzítógyertyák esetében csak a gyáriban lehet igazán megbízni, de azt is érdemes 50000 km-enként ellenőriztetni.

mazda-auto.hu | 2014-08-25 07:43 revidavid részére

 Elképzelhető, hogy egyes helyzetekben, amikor nagyobb a kartertér nyomása, olaj kerülhet a csőbe. Ez nem tekinthető problémának mindaddig, amíg nincs jelentős olajfogyasztás.

simonzs | 2014-08-22 22:07

Tisztelt mazda-auto.hu,

 

B2500-ba milyen izzítógyertyát érdemes tenni, ami bírni fogja addíg mint az eredeti gyári?

 

SimonZs

simonzs | 2014-08-22 21:56

Tisztelt mazda-auto.hu,

 

B2500 -nál létezik, hogy 100e km után elkopik a kuplungtárcsa? Van ilyen jellegű tapasztalat, hogy mennyit bírnak normál körülmények között?

Hibajelenség: 5. sebességben 80-nál padlógáz, a fordulatszám 2500 felett hirtelen felmegy 3-3500-ig, vagy ameddig nyomnám neki, de az autó nem gyorsul hozzá, a sebessége alig változik...

 

SimonZs

revidavid | 2014-08-18 20:19

Tisztelt Hozzáértők!

Az alábbi kérdéssel fordulnék Önökhoz:
Vagy az Mazda B2500-as terepjáróm, amiben 200.000 km van.
Az autónak szemmel láthatólag semmi baja, mindig könnyen indul, csendesen jár, jól húz, nem eszi az olajat, nem füstöl kéken, nem is fogyaszt stb. Ültem már több ilyen autóban, tehát van összehasonlítási alapom.
Tegnap unalmamban leszedtem a turbócsövet, és láttam hogy olaj van benne. Tovább boncolgattam a helyzetet, és láttam, hogy a karter visszavezető csőből kerül oda az olaj. Mi lehet a probléma oka? Kopott volna a motor? Ha leveszem a kartercsövet, és alapjáraton járatom a motort, nem jön belőle semmi szemmel látható.
Egyedül annyit veszek érszre rajta, hogy ha jár a motor, és állok az autó mellett, van egy nagyon pici szaga a kipufogónak. De ez sem vészes, nem csípi a szememet mint egy Ifa, csak lehet érezni.
Kérem segítsen, mert tanácstalan vagyok

Előre is köszönöm: Marci

MB2500 | 2014-07-29 17:50 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2014-07-29 08:55 MB2500 részére

 Castrol Limited Slip AXLE-Z, vagy Mobil-1 Syn Gear LS 

MB2500 | 2014-07-28 10:24

Köszönöm a segítséget!

Esetleg konkrét terméket tudna ajánlani?

Előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó