2018. Február 25. - Géza

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-06-08 07:45 Vadászember részére

 Van használt, zárható keménytetőnk. Bővebben emailben: garai@mazda-auto.hu

Vadászember | 2014-06-06 14:39

 Sziasztok!

B2500-hoz keresek zárható platódobozt és 4 db felnit nyári gumival, vagy gumi nélkül.

Remélem valaki tud segíteni.

Köszi

sziasztok

mazda-auto.hu | 2014-05-05 07:57 Imimaci részére

Én is inkább a motorolaj égéstérbe kerülésére gondolok, és a motorolajjal megy az autó. Ez lehet túlzott kartergáz nyomás miatt, turbófeltöltő hiba miatt, illetve ha túl magas az olajszint, mert sok gázolaj került bele. 

cuba.71 | 2014-05-04 14:24 Imimaci részére

 A telsz.-mom a 626-os oldalon találod,frissen.

Imimaci | 2014-05-04 13:29 cuba.71 részére

 A kenőolaj ilyenkor pillanatok alatt felszaporodik az üzemanyaggal amit azthiszem a tápszivattyú nyom bele az égéstérbe. Eddig azt hittem. az első alkalommal az üzemanyag nyomástartó szelep eldugúlt és nam tudott a felesleges üzemanyag visszafolyni a tankba. azóta a visszafolyó csőre és a szelep tisztaságára vigyázok és mégis megismétlődött a "megfutás" (az ilyen jelenséget sorosegyenáramú motorok terheletlenségénél így hívják).

 

Gondolod a kenőolaj kerűl az égéstérbe a szívóoldalon keresztül? és az táplálja a megfiutást! Nem a hibás konstrukciójú tápszivattyú? mert a tápszivattyú olyan szerkezetű hogy akár 80 100 bárt is képes nyomni ha a túlfolyó ág eldugúl. Szivesen beszélgetnék veled telefonon ha megírod a számod rimre@upcmail.hu címre felhívnálak.

 

Köszönöm a tanácsodat megyek és megnézem!

 

Nem  tudom megnézni a 626 os  oldalt az email.címemre írjál már egy telefonszámot  .

 

 

cuba.71 | 2014-05-04 08:29 Imimaci részére

 Arról győződj meg,nem-e kartergáz miatt összegyült motorolaj miatt "szabadulnak"el a lovak,mondjuk ami a szivoöntvényben gyülik össze.(kék füst)

Ha nem,kizárásos alapon elektromos,vagy adagolóproblémára tudok gondolni,vagy valami el.gondra az adagolódban.

Imimaci | 2014-05-03 21:32

 Sziasztok, Segítsetek mi az oka!!

 

a B2500 töbször mint az őrűlt el kezd húzni és a motor ha lenem folytom szétverné önmagát. Ekkor minden hemgerbe locsolja az üzemanyagot! mi okozza atászivattyú megnövekedett nyomását?

mazda-auto.hu | 2014-03-24 10:51 Beri részére

 Lehet műszerfal probléma, de inkább a kábelezéssel, csatlakozókkal, vagy a tankban található úszó egységgel van gond. Tehát sorban végig kell ellenőrizni a dolgokat, de ha minden más jó, akkor sajnos le kell venni a tankot az úszóegység ellenőrzéséhez.

Beri | 2014-03-23 10:11

Sziasztok ! a következő dologban kérném a segítségeteket , ( 2001) B2500  tankolásnál a következőt produkálja az autó , az üzemanyag mutató egy darabig mutatja a szintet aztán menet közben egyszercsak  leesik  nullára  ,motor leállitás majd beinditás után megint mutat !  a választ előre is köszönöm üdv.: Beri

Rauros | 2014-03-06 09:15 steff részére

Szia Nekem pontosan ugyanezt a hibát produkálja a gépem. Hogyan sikerült anno megoldani?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó