2019. Január 23. Szerda - Zelma

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Imimaci | 2014-06-23 19:39

 Sziasztok!

nemrég panaszkodtam megfutott a motor fordulatszáma és úgy kellett lefolytani!

Meg van az ok! Az adagoló tengely szimeringje nem szerette a biodízel üzemanyagot és szó szerint szétmállott. Így a tápszivattyú üzemanyagot nyomott a kenőolajba. A kartergáz visszavazetőn keresztül a motorolaj gőzt beszívta a motor és ezért pörgött fel!

 

A megoldás teflon szimering készíttetése 2200ft az egész olaj és vegyszerálló remélem csak rosz álom marad a felpörgés ezek után.

vadász19 | 2014-06-15 16:19

 Mazda B2500-ra kéne nekem ködlámpa vagy burkolat. valami ilyesmire gondolok én: http://www.carstyling.hu/cs_image.php?pic=00/06/11/55/61155_1243973334.jpg&t=2

Ha valaki tud segíteni abban, hogy ilyet honnan tudok beszerezni, kérem írja meg! Nagyon hálás lennék!

mazda-auto.hu | 2014-06-13 07:36 Vadászember részére

 Az új 70030,-Ft oldalanként.

Vadászember | 2014-06-13 07:33

 Sziasztok!

Mindkét oldali hátsó rogókötegre lenne szükségem. B 2500-hoz. Tud valaki segíteni?

Köszi

mazda-auto.hu | 2014-06-08 07:45 Vadászember részére

 Van használt, zárható keménytetőnk. Bővebben emailben: garai@mazda-auto.hu

Vadászember | 2014-06-06 14:39

 Sziasztok!

B2500-hoz keresek zárható platódobozt és 4 db felnit nyári gumival, vagy gumi nélkül.

Remélem valaki tud segíteni.

Köszi

sziasztok

mazda-auto.hu | 2014-05-05 07:57 Imimaci részére

Én is inkább a motorolaj égéstérbe kerülésére gondolok, és a motorolajjal megy az autó. Ez lehet túlzott kartergáz nyomás miatt, turbófeltöltő hiba miatt, illetve ha túl magas az olajszint, mert sok gázolaj került bele. 

cuba.71 | 2014-05-04 14:24 Imimaci részére

 A telsz.-mom a 626-os oldalon találod,frissen.

Imimaci | 2014-05-04 13:29 cuba.71 részére

 A kenőolaj ilyenkor pillanatok alatt felszaporodik az üzemanyaggal amit azthiszem a tápszivattyú nyom bele az égéstérbe. Eddig azt hittem. az első alkalommal az üzemanyag nyomástartó szelep eldugúlt és nam tudott a felesleges üzemanyag visszafolyni a tankba. azóta a visszafolyó csőre és a szelep tisztaságára vigyázok és mégis megismétlődött a "megfutás" (az ilyen jelenséget sorosegyenáramú motorok terheletlenségénél így hívják).

 

Gondolod a kenőolaj kerűl az égéstérbe a szívóoldalon keresztül? és az táplálja a megfiutást! Nem a hibás konstrukciójú tápszivattyú? mert a tápszivattyú olyan szerkezetű hogy akár 80 100 bárt is képes nyomni ha a túlfolyó ág eldugúl. Szivesen beszélgetnék veled telefonon ha megírod a számod rimre@upcmail.hu címre felhívnálak.

 

Köszönöm a tanácsodat megyek és megnézem!

 

Nem  tudom megnézni a 626 os  oldalt az email.címemre írjál már egy telefonszámot  .

 

 

cuba.71 | 2014-05-04 08:29 Imimaci részére

 Arról győződj meg,nem-e kartergáz miatt összegyült motorolaj miatt "szabadulnak"el a lovak,mondjuk ami a szivoöntvényben gyülik össze.(kék füst)

Ha nem,kizárásos alapon elektromos,vagy adagolóproblémára tudok gondolni,vagy valami el.gondra az adagolódban.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó