2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


totatila | 2013-10-03 11:35

Üdv. T Mazda tulajdonosok és Szerviz

Elégedett tulajdonosa vagyok egy b2500 4x4 nek. évjárat 2002. Az utóbbi időben jelentkezett egy fura hibajelenség. Alacsony motor fordulaton kb. 1500 és magasabb sebességi fokozat ban 4-5. mikor egyenletesen megyek senem gyorsitok senem lassitok csak úgy haladok. azt érzem mintha rángatna a motor. olyan érzés mintha nem egyenletesen nyomnám a gázpedált hanem remegne rajta a lábam. Nem mindig jelentkezik ez a jelenség bár az utóbbi időkben egyre sürübben. (Vagy csak azért veszem észre mert elkezdtem figyelni?) Mi okozhatja vajon? Tapasztalt már valaki ilyet? Ami nekem beugrik esetleg gázpedál jeladó? koplung tárcsa csillapitó rugó? Bár kuplong szett kb 20 ezerrel ezelőtt lett cserélve. 

mazda-auto.hu | 2013-09-27 07:55 lau2007 részére

 Gyakori, hogy az izzítólámpa villogása az adagoló hibájára utal. Ha minden más kizárható, akkor az adagolót ki kell szereltetni, és elküldeni egy erre szakosodott szervizbe. Általában 80e Ft-tól indul a felújítása. 

lau2007 | 2013-09-26 17:55

Tisztelt Mazda auto kft.nagy kérésel fordulok önökhöz.2005 ben vásároltam b2500 as autot . mostanáig nem volt gondom.a jelenség kopogásal kezdödött. mostanara nem kopog de erötlen let nincs turbonyomás. a turbot elenörizték jo. elektromos hibára gyanakodnak. az izzitás viszajelzö vilogot menet közben! elvitem a szakszervizben ahol konktakt hibát állapitotak meg ezt ki is javitoták. de komputerel mérni nem tudták. mert álitolag elavult. 25 pines csatlakozo van rajta. kérem segitségüket hogyha van megoldásuk vagy tip hogy mi lehet a rossz. köszönetel LAU2007. 

mazda-auto.hu | 2013-09-16 08:42 verdavill részére

 Elsősorban kontakthibára gyanakszunk, így a távolból. Nem ázott be az autó, pl szélvédőcsere miatt, vagy nem vizes az utastér, ami fokozott páraképződést jelent? A motorvezérlő a műszerfal alatt van, a vezető bal lábfeje felett.

verdavill | 2013-09-15 22:36

Tisztelt Mazda-auto!

Lenne egy kis problémám egy BT 50 el!

Az auto tünetei a következök.

kb 30 bol egyszer indul el!

Teker az öninditó de nem indul el ,ilyenkor amikor nem indul a műszerfalon nem világit az izzitó lámpa, az immonak a visszajelzője és a check control lámpa se!

Ilyenkor nem lehet olvasni a motorelektronikát se! Ha elindul akkor nincs semmi hiba a hibatárolóba!

Viszont ha elindul akkor már nem áll meg!Biztik relék átnézve!Gyújtás kapcsoló kimérve,jó!Találkozott már ilyennel!

Előre is köszönöm!

Találkozik

expanzio | 2013-09-12 16:02

x

mazda-auto.hu | 2013-08-26 07:55 szatzol részére

 Ilyen jellegű adatokat nem adhatok ki. Köszönjük a megértést! 

mazda-auto.hu | 2013-08-26 07:54 süti b2500 részére

 Rajtunk keresztül elvileg lehet rendelni. Ebben illetikés kollégám email címe: benko@mazda-auto.hu  Fűtött, színezett, normál?

szatzol | 2013-08-25 21:13

Üdvözlet mindenkinek.2007-es Bt 50 futóművének beállítási adatai érdekelnének.Kerékdőlés, utánfutás, kerékösszetartás, csapterpesz, dőlésszög.Sajnos a jobb első gumit kívül egy kicsit koptatja.

Köszönettel: Sz.Zoltán

süti b2500 | 2013-08-25 15:51

Érdeklödnék,hogy carryboyhoz hatsó uveg ajtot honnét ,és mennyiért lehet venni? Várom  válaszaitokat köszönettel .

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó