2017. November 24. Péntek - Emma

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szatzol | 2013-06-23 22:17

Üdvözlöm!Mazda BT 50-nél a porlasztó meghúzási nyomatéka érdekelne.Egy ismerősöj nagyon dicséri a Motul olajakat.Még nem találkoztam vele.Ön szerint megfelelő egy 110000-et futott BT 50-be?Válaszát köszönöm.

Gyapi | 2013-06-15 13:24 Nagy Sándor részére

Szia, AT gumival nekem is pont ez adódott. Mióta MT-vel megyek, csak a "tappancs" hang hallatszik. :)

mazda-auto.hu | 2013-06-07 07:56 Nagy Sándor részére

Részlegesen önzáró differenciálmű van az autóban, és valóban csak LS adalékolású hajtómű olajokkal működik. Természetesen két és négykerék hajtásban is működik. 40000 km-enként kell cserélni az olajat benne. Itt található a karbantartási útmutató: http://www.mazda-auto.hu/mazda-bt-50-pick-up-szerviz-bekescsaba-auto-expanzio.html Amennyiben kanyarodáskor nem változik a hang, akkor valószínűleg gumiabroncs.

Nagy Sándor | 2013-06-07 01:56

Üdvözletem! Szeretnék érdeklődni az alábbiak után: Van egy 1999-es évjáratú 4WD Mazda B2500-asom.Ennél a típusnál hátul már önzáró a diffi? Tehát LS olaj kell bele? Elvileg lamellák tapanak egymáshoz és úgy zár össze.Ez olyan mint a viszko kuplung?(T4-syncro) Mennyire hatásos ez,megbízható? Ez csak 2WD-ben működik vagy csak 4WD-ben? Milyen gyakran kell LS olajat cserélni benne? Ez a rendszer teljesen lezárja a hátsó hidat,vagy csak részlegesen? Hóban,sárban,rossz útviszonyok között zár le? Le lehet úgy tesztelni hogy 2WD-ben az egyik hátsó kereket felbakolni,és elvileg összezár mindkét kerék? Van még valami:80km/h nál előjön valami búgás a futómű felől.80 alatt nem hallani de felette sem. Ez most diffi,vagy csak 30%terep és 70% országúti 4 évszakos gumi? Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-06-04 08:08 Simi666 részére

Szinte biztosan üzemanyag ellátási hiba, különösen ha a sárga motorlámpa (MIL) nem villan fel a műszerfalon. Elképzelhető, hogy valami lötyög a tankban, és néha odakerül a szívócsőhöz. Valószínűleg le kell venni a tankot és kitakarítani.

Simi666 | 2013-06-03 09:18

Üdv Mindenkinek, A következő kisebb problámám van a B2500-al. Az autó 1998.11. havi, sima szívó diesel. Plus (2 ajtós) kasztnival. Németországból lett behozva, 195.000.-ig vezetett szervízkönyvel, most van benne 213.000.km. A tünet a következő: semmi baj, megy-halad, egyszer csak elkezd kb. 90 km/óránál rángatni, erő elfogy, minden rántásnál nagy adag kék füstöt nyom ki. Ilyenkor tempó visszavesz 60-ra, semmi baj, nem rángat megy rendesen. A hiba csak néha jön elő, pl. az utolsó 500 km-en semmi nem történt - tökéletes. Majd egszer csak rotty. Azt vettem még észre, folyamatos haladásnál csinálja, pl. mondjuk megteszek 30 km-t 90-100-al, és már csinálja is. Gázolajszűrő cserélve, még esteleg a búvárcső lehet szerintem dugult a tankban. (vissza lett fújva sűrített levegővel már többször is, úgyhogy az is OK lehet) Amúgy 1! főtengelyfordulatra indul, -20 fokban is, alapjárat tökéletes, még full gáznál sincs fekete füst utána. Valami dugulás lehet, de mi és hol??? Vagy nem??? Megőrülök tőle hogy nem merek elindulni hosszú távra, mert nem tudom mikor kezdi el a rángatást...

mazda-auto.hu | 2013-06-03 08:21 Gyapi részére

Volt már rá példa, mindenképpen szét kell szedni a váltót.

Gyapi | 2013-06-02 20:00

Sziasztok, rendszeresen olvasom a fórumot, de eddig csak tapasztalatot gyűjtöttem, a sajátommal (2000 év, 4X4 Dk, TDi) gond nem volt. Ellenben múlt hét közepén egyszer csak kidobta az ötödiket.. sajnos azóta ezt többször produkálta. Aszfalton, terheletlenül:( A váltóban az olajcsere kb. 15 ekm ezelőtti, olajfolyás, fogyás nincs. Többi fokozattal nincs gond, a váltó az eddigiekhez képest nem csúszik vagy laza. Én a szinkrongyűrű elkopására gyanakszom. Volt már valakinek hasonló jellegű problémája? Előre is köszi és üdv: Gyapi

Ettore | 2013-05-16 14:51

köszönöm a töltés csak 9,6 volt már javitják a generátort

mazda-auto.hu | 2013-05-16 09:19 Ettore részére

Járó motor esetén ezek azt jelentik, hogy nincs olajnyomás, illetve a generátor töltőfeszültsége alacsony, vagy nincs.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó