2018. Augusztus 14. Kedd - Marcell

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-09-16 08:42 verdavill részére

 Elsősorban kontakthibára gyanakszunk, így a távolból. Nem ázott be az autó, pl szélvédőcsere miatt, vagy nem vizes az utastér, ami fokozott páraképződést jelent? A motorvezérlő a műszerfal alatt van, a vezető bal lábfeje felett.

verdavill | 2013-09-15 22:36

Tisztelt Mazda-auto!

Lenne egy kis problémám egy BT 50 el!

Az auto tünetei a következök.

kb 30 bol egyszer indul el!

Teker az öninditó de nem indul el ,ilyenkor amikor nem indul a műszerfalon nem világit az izzitó lámpa, az immonak a visszajelzője és a check control lámpa se!

Ilyenkor nem lehet olvasni a motorelektronikát se! Ha elindul akkor nincs semmi hiba a hibatárolóba!

Viszont ha elindul akkor már nem áll meg!Biztik relék átnézve!Gyújtás kapcsoló kimérve,jó!Találkozott már ilyennel!

Előre is köszönöm!

Találkozik

expanzio | 2013-09-12 16:02

x

mazda-auto.hu | 2013-08-26 07:55 szatzol részére

 Ilyen jellegű adatokat nem adhatok ki. Köszönjük a megértést! 

mazda-auto.hu | 2013-08-26 07:54 süti b2500 részére

 Rajtunk keresztül elvileg lehet rendelni. Ebben illetikés kollégám email címe: benko@mazda-auto.hu  Fűtött, színezett, normál?

szatzol | 2013-08-25 21:13

Üdvözlet mindenkinek.2007-es Bt 50 futóművének beállítási adatai érdekelnének.Kerékdőlés, utánfutás, kerékösszetartás, csapterpesz, dőlésszög.Sajnos a jobb első gumit kívül egy kicsit koptatja.

Köszönettel: Sz.Zoltán

süti b2500 | 2013-08-25 15:51

Érdeklödnék,hogy carryboyhoz hatsó uveg ajtot honnét ,és mennyiért lehet venni? Várom  válaszaitokat köszönettel .

mazda-auto.hu | 2013-07-10 10:43 Peti01 részére

 Köszönjük a visszajelzést!

Peti01 | 2013-07-09 21:37

 Tisztelt Fórumozók,

idözben sikerült utána járnom 2002 utáni lamellás differenciálművek a B2500 -as Mazdákban Trac-Lok tipusú /zárású. Sikerült is vennem egyet bontottan,igaz nem olcsó mulatság volt,de most már végre müködik az autó :)

 

üdvözlettel

Peti

mazda-auto.hu | 2013-06-27 13:13 Peti01 részére

 Ettől még lehet gyári a differenciálmű. Sajnos a feliratra nem emlékszünk, de egyes kivitelekben alvázszámtól függően ilyen működési elvű differenciálmű van

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó