2018. Augusztus 16. Csütörtök - Ábrahám

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-06-03 08:21 Gyapi részére

Volt már rá példa, mindenképpen szét kell szedni a váltót.

Gyapi | 2013-06-02 20:00

Sziasztok, rendszeresen olvasom a fórumot, de eddig csak tapasztalatot gyűjtöttem, a sajátommal (2000 év, 4X4 Dk, TDi) gond nem volt. Ellenben múlt hét közepén egyszer csak kidobta az ötödiket.. sajnos azóta ezt többször produkálta. Aszfalton, terheletlenül:( A váltóban az olajcsere kb. 15 ekm ezelőtti, olajfolyás, fogyás nincs. Többi fokozattal nincs gond, a váltó az eddigiekhez képest nem csúszik vagy laza. Én a szinkrongyűrű elkopására gyanakszom. Volt már valakinek hasonló jellegű problémája? Előre is köszi és üdv: Gyapi

Ettore | 2013-05-16 14:51

köszönöm a töltés csak 9,6 volt már javitják a generátort

mazda-auto.hu | 2013-05-16 09:19 Ettore részére

Járó motor esetén ezek azt jelentik, hogy nincs olajnyomás, illetve a generátor töltőfeszültsége alacsony, vagy nincs.

Ettore | 2013-05-15 16:46

sziasztok kéne egy kis segitség a müszerfalon ki gyúladt a olajteknö és az akkumlátorjel ez mit jelent ?

mazda-auto.hu | 2013-04-05 14:08 süti b2500 részére

Köszönjük a visszajelzést!

süti b2500 | 2013-04-05 11:55 mazda-auto.hu részére

szep napot. A gyanakvasbol valoban adagolo jav. lett. Kecelen tortent Benedeczki muhely,korrekt hely. Azota az auto nyomatekosabb,konnyebben indul. A hibas adagolo reszeit visszakaptam,meg nezegetem aztan jol elrakom a szekreny mellyebe.

süti b2500 | 2013-04-05 11:54 mazda-auto.hu részére

szep napot. A gyanakvasbol valoban adagolo jav. lett. Kecelen tortent Benedeczki muhely,korrekt hely. Azota az auto nyomatekosabb,konnyebben indul. A hibas adagolo reszeit visszakaptam,meg nezegetem aztan jol elrakom a szekreny mellyebe.

cuba.71 | 2013-04-02 16:06

Sziasztok. ZEXEL tipusu B2500-ra való ADAGOLÓK,ALKATRÉSZNEK ELADOK. Garanciában levett adagolók,elektromos problémákkal(HDK,MÁNESSZELEP....),mechanikailag JÓK. Érdeklődni itt,vagy a 70 4055325

mazda-auto.hu | 2013-04-02 07:42 m.b2500.4wd részére

Így valóban kapcsolható a négykerék, de mint korábban említettük, a hajtáslánc élettartama szempontjából ez inkább kerülendő, kivéve, ha valóban csúszós az út, de ilyenkor is csak akkor ajánlott megállás nélkül kapcsolni, ha nincs fordulatszám különbség az első és hátsó kerekek között.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó