2018. Május 24. Csütörtök - Eszter

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ettore | 2013-05-16 14:51

köszönöm a töltés csak 9,6 volt már javitják a generátort

mazda-auto.hu | 2013-05-16 09:19 Ettore részére

Járó motor esetén ezek azt jelentik, hogy nincs olajnyomás, illetve a generátor töltőfeszültsége alacsony, vagy nincs.

Ettore | 2013-05-15 16:46

sziasztok kéne egy kis segitség a müszerfalon ki gyúladt a olajteknö és az akkumlátorjel ez mit jelent ?

mazda-auto.hu | 2013-04-05 14:08 süti b2500 részére

Köszönjük a visszajelzést!

süti b2500 | 2013-04-05 11:55 mazda-auto.hu részére

szep napot. A gyanakvasbol valoban adagolo jav. lett. Kecelen tortent Benedeczki muhely,korrekt hely. Azota az auto nyomatekosabb,konnyebben indul. A hibas adagolo reszeit visszakaptam,meg nezegetem aztan jol elrakom a szekreny mellyebe.

süti b2500 | 2013-04-05 11:54 mazda-auto.hu részére

szep napot. A gyanakvasbol valoban adagolo jav. lett. Kecelen tortent Benedeczki muhely,korrekt hely. Azota az auto nyomatekosabb,konnyebben indul. A hibas adagolo reszeit visszakaptam,meg nezegetem aztan jol elrakom a szekreny mellyebe.

cuba.71 | 2013-04-02 16:06

Sziasztok. ZEXEL tipusu B2500-ra való ADAGOLÓK,ALKATRÉSZNEK ELADOK. Garanciában levett adagolók,elektromos problémákkal(HDK,MÁNESSZELEP....),mechanikailag JÓK. Érdeklődni itt,vagy a 70 4055325

mazda-auto.hu | 2013-04-02 07:42 m.b2500.4wd részére

Így valóban kapcsolható a négykerék, de mint korábban említettük, a hajtáslánc élettartama szempontjából ez inkább kerülendő, kivéve, ha valóban csúszós az út, de ilyenkor is csak akkor ajánlott megállás nélkül kapcsolni, ha nincs fordulatszám különbség az első és hátsó kerekek között.

m.b2500.4wd | 2013-03-27 15:13

Köszi Zsocibá! Több külföldi fórumon is olvastam, hogyha az RFW Lock be van kapcsolva akkor már menet közben is kapcsolhatunk 2H-4H között. Ez igaz?

lehozsoci | 2013-03-27 11:02 m.b2500.4wd részére

Hello! Mindenben igaza van Varga Úrnak. Igazából az egyszerű hajtáslánc lényege, ha 4WD használsz akkor mechanikusan hajtott mind a négy kerék..De amikor kanyarodsz akkor egy "szögeltérés" jön létre mivel a kanyarodó első kerekeknek nagyobb utat kell bejárni ezért az első és hátsó hajtott tengelyeknek a sebessége megváltozik. Ha sárban vagy hóban vagy akkor ez nem gond mert nem érzed, DE ha száraz útfelületen akkor IGEN, érezhető ellenállás, a gumik nagymértékű kopása lehet. Elméletben mechanika is sérülhet, ezért a gyártó NEM ajánlja a 4WD járást stabil talajon(kivéve ha kizárólag csak egyenesen akarsz menni). Ha volna differenciálmű az első híd és a második között akkor ez oldaná a problémát ,viszont egy újat vet fel, ha az hátsó sárba ragad az első szárazon van, akkor a hátsó kétszeres sebességgel fog forogni de az első állni fog...Ezért a legjobb 4WD járművek kapcsolható differenciálművel vannak építve. Ha ki akarod próbálni amit leírtam, állj egy lejtőre, kapcsolj 4WD, ha a kuplungot lenyomva elkezdesz gurulni szabadon, majd elkezdesz kanyarodni a jármű le fog lassulni, majd megáll... Üdv Zsocibá

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó