2018. Május 26. Szombat - Fülöp

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-02-20 09:05 süti b2500 részére

Ez sajnos adagoló javítás lesz.

süti b2500 | 2013-02-19 20:08

Ujj hiba.inditás után az izzitás lámpa villog.-ez milyen hibakód? Az autó hidegen dadogva jár,alapjárata akadozik,majd leáll. Meleg motornál:Inditás után felpörög a motor 1600 as fordulaton pörög 6-8 mp-ig,majd jár rendesen. Köszi a választ

mazda-auto.hu | 2013-02-19 15:39 mazdarobi részére

Rendben.

mazdarobi | 2013-02-19 10:46

Én is gondoltam rá,hogy talán egy adagoló hiba miatti sok inditózás lemerítette az akkut,s egy bikázás tönkretette az immo-t,PCM-et. M3 Dizelnél már láttam pár ilyen problémát eprom hibával. :( Próbálok szerezni egy működőképes autót,s akkor talán előrébb leszek. Köszi.

mazda-auto.hu | 2013-02-19 08:20 mazdarobi részére

Sajnos végig kell nyomozni, miért hiúsul meg a beindulás. Lehet, hogy már nem is elektronikus jellegű a probléma.

mazdarobi | 2013-02-18 13:15

Sziasztok! B2500 2001-es.Nem indul,nincs gyujtás ráadásra immo visszajelzés. Hibakód P1624 Immo egység csere(bontott)+az ahhoz illesztett kulcs behelyezése a gyujtáskapcsolóba. Van immo visszajelzés gyujtásra 2-3 mp múlva elalszik,nem villog hibát,van önindítózás,de nem indul. Találkoztatok ilyen problémával? Köszi.

mazda-auto.hu | 2013-02-18 11:16 varlaci részére

Gyakran előfordul, hogy ezek a jelenségek az adagoló hibájához társíthatóak. Adagoló felújítás. Egy szelephézag ellenőrzés sem ártana, de ha ilyen jellegű a gond, akkor az melegen is jelentkezne, sőt.

varlaci | 2013-02-17 20:02

Üdvözletem! 2000-es évjáratu B2500 hátsókerék hajtásu sima szívómotorral olyan problémám lenne vele hogy hidegen könnyen beindul de viszont egy ideig nagyon füstöl és egyenetlenül jár a motor . városi forgalomban pedig sokszor hirtelen leáll. izzítógyertyákat bemérettem működnek.szeretném tudni nagy e a baja vagy könnyebben lehet e orvosolni

mazda-auto.hu | 2013-02-15 08:02 süti b2500 részére

Azt észre lehet venni ha a motor "belefúj" a hűtőrendszerbe, vagy fogyasztja a fagyállót. Érdemes lenne pl. egy szelephézag ellenőrzést, kompresszió mérést végezni, de könnyen lehet, hogy az üzemanyag ellátásban (adagoló, porlasztók) van a hiba.

süti b2500 | 2013-02-14 19:56 mazda-auto.hu részére

köszi,már van egy ujj hütőm.Sajna nem volt más megoldás. Viszont,más a baj .Mivel a hütősapka hibás, nem engedte el a keletkezett gőzt a hütő engedett. Most viszont lehetséges,h hengerfejnél is lehet gond? Az autó alapjárata ingadozik,egyenetlenül jár. Az autó most áll.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó