2018. Február 23. Péntek - Alfréd

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-12-18 13:19 locsizoli részére

1.Érdemes lenne az injektorokat először kiszerelés nélkül ellenőrizni (résolaj)! 2. Valóban nem lehet ma már nagyon rossz fagyállót vásárolni, bár egyes nagy alkatrészforgalmazó cégek saját márkajelzésű termékei nem teljesítik a dobozon feltüntetett keverési arány/fagyáspont adatokat. Etilén-glikol bázisú, zöld folyadékot használ a Mazda.

locsizoli | 2012-12-17 20:23

Tisztelt Varga Úr!Köszönöm a múltkori válaszát.Azonban lenne még 2 kérdésem: -a múltkor említett csörgést be tudja-e határolni egy dízel specialista?Azért kérdezem, mert az itteni márkaszervíz szerint ezzel nem tudnak semmit kezdeni, rossz az üzemanyag(csak normális helyen tankolok),és egyébként is minden Bt 50 csörög.Annyira nem volt meggyőző. -fagyállóból szeretnék egy kicsit utántölteni.Milyet rakhatok bele?A szalon szerint bármilyen zöld színű belemehet.Örülnék, ha tudna segíteni. Köszönettel:SZ Z

mazda-auto.hu | 2012-12-17 09:44 papa521 részére

A hengerfej meghibásodásának mértékétől is függ a javítási összeg, de általában minden egyéb járulékos költséggel minimum 200000,-Ft. Köszönjük, mi is Boldog Karácsonyt és B.Ú.É.K.!

papa521 | 2012-12-15 14:25

És mennyi formába kerűl egy ilyen javítás?

papa521 | 2012-12-15 14:23

Tisztelt Cím!Mint a korábbiakban említettem,vettemegy 4 éves bt 50 est,ami most már biztos,hogy hengerfejes.A kereskedő mondta,ogy majd megcsináltassa.Ön szerint lehet e még jö,vagy jobban járok,ha megszabadúlok tőlle?Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog újévet kivánok.Tisztelettel:Váradi György

mazda-auto.hu | 2012-12-12 10:54 csti részére

Normál használat mellett lehet akár 4-500000 km-is, kivéve pl. a kardánkereszteket. Elég sok elemből áll a rendszer, így az árra nem tudok válaszolni.

mazda-auto.hu | 2012-12-12 10:52 locsizoli részére

1. Egyáltalán nem jellemző ezekre a típusokra az olajfogyasztás, de terheléstől, olajminőségtől függően 1000km-en, főleg az olajcsere közeledtével 1-2 dl akár elfogadható is lehet. 2. Lehetséges, hogy az ablakmosó motor nem nyomja rendesen a vizet, mert el van dugulva a szívócsöve... 3. A csörgés utalhat például befecskendezési hatásfok gyengülésre. Szándékosan nem hibát írtam, mert nem biztos, hogy az. Ezt csak Mazda diagnosztikával lehetne a befecskendezők kiszerelése nélkül megtudni. Gyakran egy eltömődött gázolajszűrő is okozhat hasonló jelenséget.

csti | 2012-12-11 18:16

Tisztelt Uram! 1997-es B2500-ast vásárolnék, a típust már ismerem. Azt szeretném megkérdezni, hogy a hajtásláncnak normál használat melett kb. mennyi lehet az élettartama, lásd lentebb krisz kérdését, ha javítani kell az kb. mennyibe kerül? Válaszát előre is köszönöm! CST

locsizoli | 2012-12-10 21:44

Tisztelt Varga Úr!Megint néhány kérdéssel fordulnék Önhöz.Az 5 éves BT-50-nel elhagytam a 100000 km-t.Érdekelne, hogy milyen olajfogyasztás a reális ennél az autónál?Szeretnék beszerelni olajhőmérséklet és nyomásmérőt.Van-e értelme és kb milyen költséggel jár?Sajnos az ablakmosóm nem porlaszt rendesen(soha nem porlasztott, nem új jelenség).Ezen fúvókacserével lehet javítani vagy valami más lehet a gond?Végül:Negyedikben és ötödikben gyorsításkor egy kis csörgés hallatszik a motorból.Valamikor hangosabb.Télen-nyáron, hideg-meleg motornál egyaránt előfordul.Azért zavar, mert nem mindig.Valamikor hetekig semmi gond.1500-as fordulattól kezdi.Nagyon óvatos gázadásnál nem jelentkezik.Tudom, hogy hallani kellene csak Önök nagyon messze vannak.Valami kiindulási pontért nagyon hálás lennék.Köszönöm eddigi válaszait.Üdvözlettel:SZ Z

mazda-auto.hu | 2012-12-07 14:56 zoli1010 részére

Jelentkezhet mindkettő, de a hajtáslánc inkább csak ha "nem volt gazdája", és sokféle célra használták.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó