2019. Január 24. Csütörtök - Timót

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zabszi | 2013-01-08 08:26

Üdvözlet, 2001-es B2500-asnak ment tönkre a riasztó távirányítója - a távirányítón lévő gombszerűség elöregedett, levált, és az elem is kimerült, így ez teljesen megadta magát, a másik is már esik széjjel, egyelőre az elem nem merült ki, de a gombja ennek is tönkrement, elég nehéz már nyomkodni. Mi ilyenkor a teendő, hol lehet ezeket a távirányítókat lecserélni? Köszönöm előre a válaszát!

mazda-auto.hu | 2013-01-08 08:26 B. Gábor részére

Köszönjük a visszajelzést! Valójában a hajtáslánc elemeinek élettartama elsősorban használattól függ. Pl. száraz, vagy kevésbé csúszós úton nem használjuk az összkerékhajtást. Természetesen az olajcsere is fontos. A váltóba, osztóműbe, első diffibe mehet GL-4 vagy GL-5 75w-90 olaj, de a hátsó diffibe mindenképpen LS (limited slip) adalékolású olaj kell. Ez lehet 75w-90, de akár egyfokozatú SAE 90 LS olaj is.

B. Gábor | 2013-01-08 03:27

Az előbbit B2500-al kapcsolatban írtam. Ugyan ezzel a típussal kapcsolatban lenne kérdésem is. Váltójának, terepváltójának mik a jellemzően tönkremenő alkatrészei, megelőzni meg lehet e, hogy valami alkatrész egy másikat is tönkre tegyen. Magyarul van valami a váltóban amire érdemes ránézni és kicserélni? Pontosan milyen olajat kell használni az első, hátsó difibe és a váltó terepváltóba? Viszkozitási szám szerint és GL besorolás szerint hova milyen kell?

B. Gábor | 2013-01-08 03:19

Üdv! Segítség képpen leírom, hogy meg tudtam szűntetni a hidegindítási nehézséget. Kiváltó oka a szívó szelephézag megszűnése volt az első henger mind 2 szelepénél és a második henger egyik szelepénél. Ezen kívűl még a negyedik henger izzítóygertyáját is f...ul cserélte ki a szerelő kolléga aki belerakta, mert nem tömített le. Amint ezeket helyrehoztam, ill. beállítottam, tökéletes lett a hidegindulás, füst és rángatózás nélkül.

mazda-auto.hu | 2012-12-18 13:19 locsizoli részére

1.Érdemes lenne az injektorokat először kiszerelés nélkül ellenőrizni (résolaj)! 2. Valóban nem lehet ma már nagyon rossz fagyállót vásárolni, bár egyes nagy alkatrészforgalmazó cégek saját márkajelzésű termékei nem teljesítik a dobozon feltüntetett keverési arány/fagyáspont adatokat. Etilén-glikol bázisú, zöld folyadékot használ a Mazda.

locsizoli | 2012-12-17 20:23

Tisztelt Varga Úr!Köszönöm a múltkori válaszát.Azonban lenne még 2 kérdésem: -a múltkor említett csörgést be tudja-e határolni egy dízel specialista?Azért kérdezem, mert az itteni márkaszervíz szerint ezzel nem tudnak semmit kezdeni, rossz az üzemanyag(csak normális helyen tankolok),és egyébként is minden Bt 50 csörög.Annyira nem volt meggyőző. -fagyállóból szeretnék egy kicsit utántölteni.Milyet rakhatok bele?A szalon szerint bármilyen zöld színű belemehet.Örülnék, ha tudna segíteni. Köszönettel:SZ Z

mazda-auto.hu | 2012-12-17 09:44 papa521 részére

A hengerfej meghibásodásának mértékétől is függ a javítási összeg, de általában minden egyéb járulékos költséggel minimum 200000,-Ft. Köszönjük, mi is Boldog Karácsonyt és B.Ú.É.K.!

papa521 | 2012-12-15 14:25

És mennyi formába kerűl egy ilyen javítás?

papa521 | 2012-12-15 14:23

Tisztelt Cím!Mint a korábbiakban említettem,vettemegy 4 éves bt 50 est,ami most már biztos,hogy hengerfejes.A kereskedő mondta,ogy majd megcsináltassa.Ön szerint lehet e még jö,vagy jobban járok,ha megszabadúlok tőlle?Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog újévet kivánok.Tisztelettel:Váradi György

mazda-auto.hu | 2012-12-12 10:54 csti részére

Normál használat mellett lehet akár 4-500000 km-is, kivéve pl. a kardánkereszteket. Elég sok elemből áll a rendszer, így az árra nem tudok válaszolni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó