2018. Május 24. Csütörtök - Eszter

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gabor77 | 2012-11-27 20:09

Üdvözlöm! Szeretném öntől megkérdezni, hogy a b2500 2004 évjáratú 12 szelepes járművemnek, mi a szelepbeálítási adatai, válaszát előre is köszönöm. Gábor

mazda-auto.hu | 2012-11-13 14:03 B. Gábor részére

Nagyon nagy az esélye, hogy az adagolóval van probléma, vagy porlasztóval-porlasztókkal.

B. Gábor | 2012-11-13 09:18 hamarpeti részére

Hali! Azt tudod, hogy visszaejti az üzemanyagot vagy csak gondolod?

B. Gábor | 2012-11-13 09:16

Üdv! Ellenőriztem az izzítást. Tovább izzít miután elindult, még 5 perc múlva is. Mikor eléri a megszokott üzemi hőfokát óra szerint, ismét megnéztem, akkor már nem izzított. Szerintem ez a része rendben van. Végig olvastam a fórumot és szerintem Hamarpeti, Stef, Istvan60 kolléga is ezzel a hibával küszködik. Csak mindenki kicsit máshogy írja le.

mazda-auto.hu | 2012-11-12 15:10 locsizoli részére

Kívül:Elképzelhető, hogy nem tömített rendesen a turbó szívócsöve a turbónál. Belül:Kismértékű olajpára egyébként nem jelent rendellenességet a szívócsövön belül. Az olajfogyasztás megemelkedése szokott az első jele lenni, ha a turbó csapágyazásának kopása előrehaladott.

locsizoli | 2012-11-12 12:41

Üdvözlöm Varga Úr!A BT-50-nél megvolt a 100000-es olajcsere.A légszűrő cseréjekor észrevettem, hogy a szívócső belülről olajos, a turbón pedig kívülről van olaj.A kocsi jól megy, jól húz,időben cserélünk mindent, OMV-nél tankolok.Egyenlőre semmi változást nem veszek észre a kocsi működésén.Van-e jelentősége ennek az olajnak, mire számíthatok rövid illetve hosszútávon?Turbóhibánál milyen költségekre számíthatok? Köszönöm válaszát:SZ.Z

mazda-auto.hu | 2012-11-09 07:44 hamarpeti részére

Könnyen lehet, hogy az említett szűrőház a rossz. Nincs külön előszivattyú a tankban.

hamarpeti | 2012-11-08 20:17

Segítséget szeretnék kérni,b2500 2003 évjárat.Több órás állás után elejti az üzemanyagot és hosszú indítózás után indul be.Üzemanyagzűrő és az adagoló közé tettem visszacsapó szelepet de még mindig nem jó.A kézi pumpa kemény,majd elkezd szörcsögni és felpuhul miután leáálítom a motort,ez vissza engedheti az üzemanyagot?Külön a tanktól van rajta elektromos szivattyú?

mazda-auto.hu | 2012-11-07 08:32 B. Gábor részére

1. Ez nem csak erre a típusra jellemző. 2. A turbó viszonylag gyorsan átmelegszik a forró kipufogó gázoktól, így a kompresszor oldalon benyomott levegőt is felfűti. 3. Két hőgomba is van a motoron az egyik függőlegesen, a másik vízszintesen áll a hengerfejben. Ez utóbbit kellene ellenőrizni!

mazda-auto.hu | 2012-11-07 07:51 blaci1975 részére

Ha nem is a csapágy, de az szinte biztos, hogy ezeknek a fogaskerék pároknak a környékén van a gond.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó