2018. Augusztus 16. Csütörtök - Ábrahám

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


krisz b2500 | 2012-12-02 20:11

Üdvözlöm! Segítséget szeretnék kérni, egy 98-as b2500-assal küzdöm. Hajtás gondom van 2wd-ben tökéletesen müködik, 4wd-ben is működik, viszont erős kattogás hallható, egyenesben el lehet vele indulni kattogás nélkül, viszont ha terhelést kap úgy is hallható, de kanyarban alászedett kormánynál azonnal hallható lesz, kattogó-daráló hang. Tudna-e segiteni, hol kezdjük el a hiba keresését, osztómű okozhatja-e esetleg a hiba forrását, vagy az elejében keresendő a hiba? Üdvözlettel. Krisztián

mazda-auto.hu | 2012-11-28 09:52 Gabor77 részére

Hidegen 0,1 mm szívó, 0,2 mm kipufogó szívó.

Gabor77 | 2012-11-27 20:09

Üdvözlöm! Szeretném öntől megkérdezni, hogy a b2500 2004 évjáratú 12 szelepes járművemnek, mi a szelepbeálítási adatai, válaszát előre is köszönöm. Gábor

mazda-auto.hu | 2012-11-13 14:03 B. Gábor részére

Nagyon nagy az esélye, hogy az adagolóval van probléma, vagy porlasztóval-porlasztókkal.

B. Gábor | 2012-11-13 09:18 hamarpeti részére

Hali! Azt tudod, hogy visszaejti az üzemanyagot vagy csak gondolod?

B. Gábor | 2012-11-13 09:16

Üdv! Ellenőriztem az izzítást. Tovább izzít miután elindult, még 5 perc múlva is. Mikor eléri a megszokott üzemi hőfokát óra szerint, ismét megnéztem, akkor már nem izzított. Szerintem ez a része rendben van. Végig olvastam a fórumot és szerintem Hamarpeti, Stef, Istvan60 kolléga is ezzel a hibával küszködik. Csak mindenki kicsit máshogy írja le.

mazda-auto.hu | 2012-11-12 15:10 locsizoli részére

Kívül:Elképzelhető, hogy nem tömített rendesen a turbó szívócsöve a turbónál. Belül:Kismértékű olajpára egyébként nem jelent rendellenességet a szívócsövön belül. Az olajfogyasztás megemelkedése szokott az első jele lenni, ha a turbó csapágyazásának kopása előrehaladott.

locsizoli | 2012-11-12 12:41

Üdvözlöm Varga Úr!A BT-50-nél megvolt a 100000-es olajcsere.A légszűrő cseréjekor észrevettem, hogy a szívócső belülről olajos, a turbón pedig kívülről van olaj.A kocsi jól megy, jól húz,időben cserélünk mindent, OMV-nél tankolok.Egyenlőre semmi változást nem veszek észre a kocsi működésén.Van-e jelentősége ennek az olajnak, mire számíthatok rövid illetve hosszútávon?Turbóhibánál milyen költségekre számíthatok? Köszönöm válaszát:SZ.Z

mazda-auto.hu | 2012-11-09 07:44 hamarpeti részére

Könnyen lehet, hogy az említett szűrőház a rossz. Nincs külön előszivattyú a tankban.

hamarpeti | 2012-11-08 20:17

Segítséget szeretnék kérni,b2500 2003 évjárat.Több órás állás után elejti az üzemanyagot és hosszú indítózás után indul be.Üzemanyagzűrő és az adagoló közé tettem visszacsapó szelepet de még mindig nem jó.A kézi pumpa kemény,majd elkezd szörcsögni és felpuhul miután leáálítom a motort,ez vissza engedheti az üzemanyagot?Külön a tanktól van rajta elektromos szivattyú?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó