2018. Október 22. Hétfő - Előd

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zoli1010 | 2012-12-03 19:40

Sziasztok!Egy kis segítségre lenne szükségem!Mazda b 2500-ast szeretnék venni 6-10 éves korig.Arra lennék kíváncsi,hogy mire kell egy ilyen autónál fokozottan odafigyelni,hogy vannak e esetleg gyenge pontjai,és ha vannak,akkor mik azok?segítségeteket előre is köszöni egy leendő mazda tulajdonos!

mazda-auto.hu | 2012-12-03 14:21 krisz b2500 részére

Első körben a féltengely csuklókat kellene kizárni, illetve ellenőrizni. Ez a leggyakoribb ilyen jellegű probléma.

krisz b2500 | 2012-12-02 20:11

Üdvözlöm! Segítséget szeretnék kérni, egy 98-as b2500-assal küzdöm. Hajtás gondom van 2wd-ben tökéletesen müködik, 4wd-ben is működik, viszont erős kattogás hallható, egyenesben el lehet vele indulni kattogás nélkül, viszont ha terhelést kap úgy is hallható, de kanyarban alászedett kormánynál azonnal hallható lesz, kattogó-daráló hang. Tudna-e segiteni, hol kezdjük el a hiba keresését, osztómű okozhatja-e esetleg a hiba forrását, vagy az elejében keresendő a hiba? Üdvözlettel. Krisztián

mazda-auto.hu | 2012-11-28 09:52 Gabor77 részére

Hidegen 0,1 mm szívó, 0,2 mm kipufogó szívó.

Gabor77 | 2012-11-27 20:09

Üdvözlöm! Szeretném öntől megkérdezni, hogy a b2500 2004 évjáratú 12 szelepes járművemnek, mi a szelepbeálítási adatai, válaszát előre is köszönöm. Gábor

mazda-auto.hu | 2012-11-13 14:03 B. Gábor részére

Nagyon nagy az esélye, hogy az adagolóval van probléma, vagy porlasztóval-porlasztókkal.

B. Gábor | 2012-11-13 09:18 hamarpeti részére

Hali! Azt tudod, hogy visszaejti az üzemanyagot vagy csak gondolod?

B. Gábor | 2012-11-13 09:16

Üdv! Ellenőriztem az izzítást. Tovább izzít miután elindult, még 5 perc múlva is. Mikor eléri a megszokott üzemi hőfokát óra szerint, ismét megnéztem, akkor már nem izzított. Szerintem ez a része rendben van. Végig olvastam a fórumot és szerintem Hamarpeti, Stef, Istvan60 kolléga is ezzel a hibával küszködik. Csak mindenki kicsit máshogy írja le.

mazda-auto.hu | 2012-11-12 15:10 locsizoli részére

Kívül:Elképzelhető, hogy nem tömített rendesen a turbó szívócsöve a turbónál. Belül:Kismértékű olajpára egyébként nem jelent rendellenességet a szívócsövön belül. Az olajfogyasztás megemelkedése szokott az első jele lenni, ha a turbó csapágyazásának kopása előrehaladott.

locsizoli | 2012-11-12 12:41

Üdvözlöm Varga Úr!A BT-50-nél megvolt a 100000-es olajcsere.A légszűrő cseréjekor észrevettem, hogy a szívócső belülről olajos, a turbón pedig kívülről van olaj.A kocsi jól megy, jól húz,időben cserélünk mindent, OMV-nél tankolok.Egyenlőre semmi változást nem veszek észre a kocsi működésén.Van-e jelentősége ennek az olajnak, mire számíthatok rövid illetve hosszútávon?Turbóhibánál milyen költségekre számíthatok? Köszönöm válaszát:SZ.Z

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó