2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-11-09 07:44 hamarpeti részére

Könnyen lehet, hogy az említett szűrőház a rossz. Nincs külön előszivattyú a tankban.

hamarpeti | 2012-11-08 20:17

Segítséget szeretnék kérni,b2500 2003 évjárat.Több órás állás után elejti az üzemanyagot és hosszú indítózás után indul be.Üzemanyagzűrő és az adagoló közé tettem visszacsapó szelepet de még mindig nem jó.A kézi pumpa kemény,majd elkezd szörcsögni és felpuhul miután leáálítom a motort,ez vissza engedheti az üzemanyagot?Külön a tanktól van rajta elektromos szivattyú?

mazda-auto.hu | 2012-11-07 08:32 B. Gábor részére

1. Ez nem csak erre a típusra jellemző. 2. A turbó viszonylag gyorsan átmelegszik a forró kipufogó gázoktól, így a kompresszor oldalon benyomott levegőt is felfűti. 3. Két hőgomba is van a motoron az egyik függőlegesen, a másik vízszintesen áll a hengerfejben. Ez utóbbit kellene ellenőrizni!

mazda-auto.hu | 2012-11-07 07:51 blaci1975 részére

Ha nem is a csapágy, de az szinte biztos, hogy ezeknek a fogaskerék pároknak a környékén van a gond.

B. Gábor | 2012-11-07 02:02 mazda-auto.hu részére

Ez érdekes, még egyszer sem hallottam ilyet, hogy járó motornál is izzít tovább. Azt hittem, hogy csak indítás pillanatáig izzít és utána nem. De mondjuk azt sem értem, hogy 2005.-ben miért nem tudtak már egy új hengerfejkonstrukciót rátenni, aztán lett volna direktbefecskendezős nem kamrás technika. Ma vettem észre, hogy indítás után 2-3perc és szinte forró a szívócsonk. Ez természetes? Azt a hőgombát merre lehet megtalálni, ami az izzítást szabályozza járó motornál?

blaci1975 | 2012-11-06 21:20

Jól gondolom ha a b2500-om 2.-3.sebessegben morgó hangot ad,akkor sebességváltóm csapágyai lassan véget érnek?Ha még csak néhány hete hallom és nem nyúzom akkor bírhatja még sokáig?

mazda-auto.hu | 2012-11-06 08:47 B. Gábor részére

Általában, ha minden más ki van zárva, akkor érdemes az adagolót kiszerelni, hiszen az csak így ellenőriztethető, speciális próbapadon. Az izzítás például szintén okozhatja a problémát. Érdemes lenne mérni, hogy hidegindítás után milyen vízhőmérsékletig működnek az izzítógyertyák. Elképzelhető, hogy túl hamar leáll az izzítás. Ez például lehet motorhőmérséklet érzékelő hiba. Természetesen előtte a gyertyákat szintén ellenőrizni kellene.

B. Gábor | 2012-11-05 22:03 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, a gyors választ, esetleg valamit tudna mondani, hogyan tudnám a hibát pontosan behatárolni? Az autóban elvileg 157.000km van, amely összességében az állapotát nézve nagyjából hihető. A másik, hogy céges volt és szerintem nem sokat törődtek vele. Ennek fényében esetleg tud közelebbit mondani?

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:45 B. Gábor részére

Valószínűleg az adagolóval nem stimmel valami.

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:44 blaci1975 részére

Nem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó