2019. Február 18. Hétfő - Bernadett

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:45 B. Gábor részére

Valószínűleg az adagolóval nem stimmel valami.

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:44 blaci1975 részére

Nem.

B. Gábor | 2012-11-03 00:08

Sziasztok! Bognár Gábor vagyok. Van egy B2500-öm, e miatt regisztráltam ide. Segítséget szeretnék kérni tőletek, hátha találkozott már valaki ilyen jellegű hibával. Hidegen mikor indítom az autót, megvárom a hosszú izzítást, nagyon pöccre el is indul a motor, majd kb. 15-30s múlva elkezd egyenetlenül járni, rázkódni és, ha nem tartom kicsit fordulaton úgy kb. 1250-en le is áll. Ha leállt nagyon nagy kínlódás árán indul el ismét, ilyenkor szürkét füstöl, mintha nem égne el tökéletesen a gázolaj, érezni is a gázolaj szagát. Kb. 2-3perc járatás után már semmi baja. De, ha ezen belül próbálok meg elindulni nagyon erőtlen, ugyan úgy szürkét füstöl és leáll és megint lehet kínlódni. Ha hagyom alapjáraton járni és kint pumpálom a kézi tápszivattyúját, ami a gázolaj szűrőház tetején van akkor eddig még nem állt le, de ugyan úgy rázkódik, mintha nem menne minden henger. Vissza ejtheti az üzemag.-ot vagy lelevegősödik? Esetleg porlasztó, ezt abból gondolom, mert kb. akkor kezd el dadogni rázkódni, amire az izzító gyertya kihűl. Szerintetek mi lehet? Valaki találkozott már ilyen hibával? Ja gázolajszűrőt 10.000km-enként cserélem az olajcserével egybekötve. Segítségeteket előre is köszönöm!

blaci1975 | 2012-11-01 14:10

Üdv! Szeretném tudni a BT-50 és a B2500-as 2000-es évjáratú autó sebességváltója megegyezik?A választ köszönöm.

gyuszi | 2012-10-27 20:30

Köszönöm az eddigi segitséget ! Ma reggel a tulajdonos elszállitotta az autot Mazda szervizbe ( ha múködik majd elmondja a megállapitott hibaokot ) !

lehozsoci | 2012-10-27 12:07 gyuszi részére

Hello gyuszi! A BT-50-nek van egy gyakori hibája, kábelszakadás! Ha megnézed az üzemanyagszűrő mögött van a kábelköteg a motorhoz csatlakoztatva, önindítózáskor látható a motor masszív kilengése ami anyagfáradást, szakadást okozhat a kábelkötegben. javaslom, hogy járó motornál óvatosan mozgasd a kábelköteget és figyeld hogy látható-e azonnali változás. A másik ok a nyomás drasztikus csökkenésére az injector hiba. Tudom említetted, hogy lett ellenőrizve de én ezt újra megnézném nagyon precízen! indítás után, vagy csak indítózva kb 5 mp-ig 3-4ml ok,afelett hiba Üdv Zsocibá

gyuszi | 2012-10-26 21:12

sziasztok . A Nagynyomásu pumpát 1 alk ellenörzés + mechanikus szelep csere . 2 alk ell + hozamszabályzószelep cs . 3 alk (átküldték másikBOSCH hoz )előszivattyu + tengely cs + rail csö nyomásmérő gomba cs. Összeszerelés után hibamentes csak 1 órát mük és megáll ! Start 3 mp jár és megáll,azonnal inditva 3 mp jár !Hibatár üza rendszer nyomás vesztés . Élöbe nézve inditáskor 420 BAR mejd gyorsan esik 130 ig ! Résolaj NINCS . 2008 Évj 131000Km .

lehozsoci | 2012-10-26 13:52 gyuszi részére

Szia Gyuszi! Erős a gyanúm, hogy tudom a hibád okát. De ha lehet megírnád, hogy mi a hibakód(kódok), valamint a leállások rendszertelenül történnek-e? Leszereltétek a nagynyomású pumpát tesztelésre? Milyen évjáratú az autó, alvázszám is jó lenne... Üdv Zsocibá

mazda-auto.hu | 2012-10-26 08:50 gyuszi részére

A legolcsóbb alkatrész, melynek hibája hasonlóan kiszámíthatatlanul jelentkezhet, a pumpa hozam/nyomás szabályzó szelepe. Esetleg ezt érdemes lenne kicserélni, illetve a kábelezést (csatlakozókat) ellenőrizni.

gyuszi | 2012-10-25 21:11 mazda-auto.hu részére

Szia . ejtötartályról egy másik gázolajszürövel is ugyan az a jelenség ! akkor müködik egy orát mikor visszakaptam a próbapadi bevizsgálásról .

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó