2018. December 19. Szerda - Viola

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csababacsi | 2011-08-18 19:00

Rendben. csaba1120@freemail.hu az email címem, kérem küldje el a tel. számát.

mazda-auto.hu | 2011-08-18 15:59 Csababacsi részére

9805,-Ft a jó tömítés + postaköltség.

Csababacsi | 2011-08-18 14:52

A vastagságot a szimering külső felületére értem ahol felfekszik.

Csababacsi | 2011-08-18 14:45

Az alvázszám alapján ezt a cikkszámú szimeringet adta de ez nem jó. SA 0127165
Az alvázszám: JMZUN8F424W316822
A külső belső átmérő megeggyezik de a vastagsága nem. Az eredeti szimering az fele olyan vastag mint amit hoz a katalógus.

mazda-auto.hu | 2011-08-18 09:01 Csababacsi részére

Add meg a cikkszámot amit a Mazdától kaptál, mi peding tudunk jót küldeni.

Csababacsi | 2011-08-17 17:56

Üdv Mindenkinek!
2003 évj. Mazda B2500 autóm van. Hátúl a difiből csöpögött az olaj a kardán felöli szimeringnél. Alvázszám alapján rendeltek új gyári szimeringet ami nem lett jó. Külső belső átmérő megeggyezik de a mélysége nem. Ezután elmentem egy mazda szalonba de a szervizes se tudta mi az oka mert alvázszám alapján neki is azt adta ki mint előtte az alkatrészboltba. Az autó magyarországi és nem volt cserélve semmi rajta. Ha valaki tudna segíteni vagy cikkszámot a szimeringről azt megköszönném. Üdv: Csaba

steff | 2011-08-12 22:19

Tisztelt Szakértő Úr! köszönöm válaszát. Nem vagyok első tulajdonosa az autónak, így nem tudom fordult e elő izzitó gy. leolvadás! A kompressziót hamarosan megméretem. Üdvözlettel: István

mazda-auto.hu | 2011-08-11 09:32 steff részére

Kompressziót kellene mérni. Az izzítógyertyák cseréjénél, a régi gyertyák között volt olyan, amiből hiányzott a csúcs egy darabja? Sajnos nem ritka, hogy 100000 km után az izzítógyertyákból leolvad egy darab, mely vagy gyorsan távozik a hengerből, vagy beleragad a dugattyútetőbe, felsérti a szelepeket..stb...

steff | 2011-08-10 19:46

Tisztelt Hozzáértők! Mazda B2500, évj.2006, hidegen jól indul. Fél perc után kicsit egyenetlenebb üresjárat, kevés kék füst. További alapjárat melegedés izzítás megszűnés, I hen-
ger alig megy kék füst! Egr szelep alapjáraton idegesen nyitogat, Levakolva helyzet nem változik. Országúton bemelegedve jól megy nem füstöl. Porlasztó csúcs, vizhő érzékelő, izzító gyertya, termosztát cserélve, szelepek beállítva. Kérem segítsenek megoldani a problémát!

mazda-auto.hu | 2011-08-05 16:03 Bazsi részére

Igen, de nem tudok fogaskerék fogszám adatot írni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó