2024. Április 25. Csütörtök - Márk
Mazda B2500, és BT-50 fórum.
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda3 Sport 2,5i Skyactiv-G185.
Megújult az E2200 utód Mazda Titan.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
B2.5LB | 2011-10-26 13:14
steff | 2011-09-03 13:20
Tisztelt Szakértő Úr! Érdeklődöm a Mazda B2500 WLAT hibakódok olvashatók e OBD II interfésszel vagy villogó kódokkal?
Csababacsi | 2011-08-18 19:00
Rendben. csaba1120@freemail.hu az email címem, kérem küldje el a tel. számát.
mazda-auto.hu | 2011-08-18 15:59 Csababacsi részére
9805,-Ft a jó tömítés + postaköltség.
Csababacsi | 2011-08-18 14:52
A vastagságot a szimering külső felületére értem ahol felfekszik.
Csababacsi | 2011-08-18 14:45
Az alvázszám alapján ezt a cikkszámú szimeringet adta de ez nem jó. SA 0127165
Az alvázszám: JMZUN8F424W316822
A külső belső átmérő megeggyezik de a vastagsága nem. Az eredeti szimering az fele olyan vastag mint amit hoz a katalógus.
mazda-auto.hu | 2011-08-18 09:01 Csababacsi részére
Add meg a cikkszámot amit a Mazdától kaptál, mi peding tudunk jót küldeni.
Csababacsi | 2011-08-17 17:56
Üdv Mindenkinek!
2003 évj. Mazda B2500 autóm van. Hátúl a difiből csöpögött az olaj a kardán felöli szimeringnél. Alvázszám alapján rendeltek új gyári szimeringet ami nem lett jó. Külső belső átmérő megeggyezik de a mélysége nem. Ezután elmentem egy mazda szalonba de a szervizes se tudta mi az oka mert alvázszám alapján neki is azt adta ki mint előtte az alkatrészboltba. Az autó magyarországi és nem volt cserélve semmi rajta. Ha valaki tudna segíteni vagy cikkszámot a szimeringről azt megköszönném. Üdv: Csaba
steff | 2011-08-12 22:19
Tisztelt Szakértő Úr! köszönöm válaszát. Nem vagyok első tulajdonosa az autónak, így nem tudom fordult e elő izzitó gy. leolvadás! A kompressziót hamarosan megméretem. Üdvözlettel: István
mazda-auto.hu | 2011-08-11 09:32 steff részére
Kompressziót kellene mérni. Az izzítógyertyák cseréjénél, a régi gyertyák között volt olyan, amiből hiányzott a csúcs egy darabja? Sajnos nem ritka, hogy 100000 km után az izzítógyertyákból leolvad egy darab, mely vagy gyorsan távozik a hengerből, vagy beleragad a dugattyútetőbe, felsérti a szelepeket..stb...