2018. Február 19. Hétfő - Zsuzsanna

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Áron | 2011-04-25 19:08

Tisztelt Szakértő!
2003-as évjáratú autómon menet közben villogni kezd az izzítás visszajelző lámpája, a motor leállítása és újrainditása után már nem jelez. Mi lehet a probléma?

mazda-auto.hu | 2011-03-31 09:04 speti részére

Nincs külön légtelenítő csavar, ezért csak úgy kerülhető el a légzár, ha nagyon lassan perc/liter van feltöltve a rendszer. De még így is célszerű levett hűtősapkával járatni a motort egy ideig.

locsizoli | 2011-03-31 07:00

Köszönöm vélaszát. Én is gázolajba önthetőre gondoltam.Nagyon sokat járok helyben, megpakolva ezért gondoltam egy tisztításra.

speti | 2011-03-30 22:16

Tisztelt Szakértő!
Vízhűtőt kellett cserélnem az autón és nem tudom lelégteleníteni.
Az alsó cső mindig hideg!!(termosztát is ki van csreélve)Mi lehet a gond??

mazda-auto.hu | 2011-03-29 15:59 locsizoli részére

Gyárilag javasolt időszakos porlasztó tisztítási eljárás nincs. Ha nincs probléma, kár lenne kiszerelni a porlasztókat, így esetleg gázolajba önthető tisztítószer alkalmazását javaslom. Használható 5w-40 indexű motorolaj továbbra is.

locsizoli | 2011-03-29 12:54

Tisztelt szakértő!
Hamarosan esedékes az olajcserém.Szeretnék csinálni egy porlasztó tisztítást.Javasolt-e valamilyen adalék alkalmazása?
Jelenleg BP 5-40-es olajat használok.Mehet-e bele továbbra is ez a fajta?A kocsi egy BT 50.Köszönöm a segítséget.SZ.Z

Páko | 2011-02-28 21:04

Üdvözlöm van egy Mazda B2500 2000 évjáratú az első differenciálműben lóg a féltengely azután érdeklődnék hogy a difiből a kapcsolókereket (első hajtást kapcsoló kerék difiben lévő részét) ki lehet-e húzatni?

mazda-auto.hu | 2011-02-14 09:16 speti részére

Itt megtalálható:
http://www.mazda-auto.hu/mazda-bt-50-pick-up-szerviz-bekescsaba-auto-expanzio.html

A hátsó differenciálműbe 75w-90 LS (Limited Slip) adalékolású hajtóműolaj, a többi helyre GL-4,GL-5 75w-90 hajtóműolaj. A motorba 5w-30, 0w-40, 5w-40 motorolaj ajánlott.

mazda-auto.hu | 2011-02-14 09:15 Bazsi részére

A BT-50-esre sem jellemzőek a problémák. A motor is a jól kiforrott alapokra épül, és a nagynyomású befecskendezés ellenére a legtöbbet futott autókkal sincs egyelőre gond. Hosszabb a végáttétel, ezáltal lényegesen kisebb az ugyanahhoz a sebességhez tartozó fordulatszám, természetesen azonos fokozatban. A hosszabb első fokozat miatt viszont esetenként hamarabb kell a felezőt használni, különben az erős motor következtében leégett kuplung lehet a következmény.. A fogyasztás kb. 2 literrel alacsonyabb 100km-re vetítve a B2500-höz képest. A szervizintervallum pedig a duplája.

speti | 2011-02-13 18:22

Üdvözlöm.
Nem rég egy 2001-s B2500 tulaja lettem.Az után érdeklődnék hogy mik az olajcsere periódusok(motornál és a hajtásban) illetve ,milyen olajakat kell használni.Sajnos nincs meg a gépkönyv. Előre is köszönöm .
Üdvölettel:Speti

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó