2024. Április 25. Csütörtök - Márk

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


B2.5LB | 2011-10-26 13:14

Üdv. Mindenkinek! 2001-es évjáratú B2500-asunk van.136000km van benne.Évente kell min. 1db izzítógyertyát cserélni.Összesen 10-et már biztosan cseréltünk.Ennél a típusnál ez normális??

steff | 2011-09-03 13:20

Tisztelt Szakértő Úr! Érdeklődöm a Mazda B2500 WLAT hibakódok olvashatók e OBD II interfésszel vagy villogó kódokkal?

Csababacsi | 2011-08-18 19:00

Rendben. csaba1120@freemail.hu az email címem, kérem küldje el a tel. számát.

mazda-auto.hu | 2011-08-18 15:59 Csababacsi részére

9805,-Ft a jó tömítés + postaköltség.

Csababacsi | 2011-08-18 14:52

A vastagságot a szimering külső felületére értem ahol felfekszik.

Csababacsi | 2011-08-18 14:45

Az alvázszám alapján ezt a cikkszámú szimeringet adta de ez nem jó. SA 0127165
Az alvázszám: JMZUN8F424W316822
A külső belső átmérő megeggyezik de a vastagsága nem. Az eredeti szimering az fele olyan vastag mint amit hoz a katalógus.

mazda-auto.hu | 2011-08-18 09:01 Csababacsi részére

Add meg a cikkszámot amit a Mazdától kaptál, mi peding tudunk jót küldeni.

Csababacsi | 2011-08-17 17:56

Üdv Mindenkinek!
2003 évj. Mazda B2500 autóm van. Hátúl a difiből csöpögött az olaj a kardán felöli szimeringnél. Alvázszám alapján rendeltek új gyári szimeringet ami nem lett jó. Külső belső átmérő megeggyezik de a mélysége nem. Ezután elmentem egy mazda szalonba de a szervizes se tudta mi az oka mert alvázszám alapján neki is azt adta ki mint előtte az alkatrészboltba. Az autó magyarországi és nem volt cserélve semmi rajta. Ha valaki tudna segíteni vagy cikkszámot a szimeringről azt megköszönném. Üdv: Csaba

steff | 2011-08-12 22:19

Tisztelt Szakértő Úr! köszönöm válaszát. Nem vagyok első tulajdonosa az autónak, így nem tudom fordult e elő izzitó gy. leolvadás! A kompressziót hamarosan megméretem. Üdvözlettel: István

mazda-auto.hu | 2011-08-11 09:32 steff részére

Kompressziót kellene mérni. Az izzítógyertyák cseréjénél, a régi gyertyák között volt olyan, amiből hiányzott a csúcs egy darabja? Sajnos nem ritka, hogy 100000 km után az izzítógyertyákból leolvad egy darab, mely vagy gyorsan távozik a hengerből, vagy beleragad a dugattyútetőbe, felsérti a szelepeket..stb...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó