2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-05-13 08:14 bt robi részére

Valószínűleg az ötödik reteszelése, vagy a működtető rudazat "lógása", hibája okozza.

bt robi | 2011-05-12 17:41

Üdvözlet!
Mazda BT50 kidobálja az 5.sebességet,egyre gyakrabban! Egyébként minden fokozatot simán vesz! Mi lehet a probléma?

mazda-auto.hu | 2011-04-26 11:13 Áron részére

Hibakód olvasás szükséges, de valószínűleg az adagolóval van gond.

Áron | 2011-04-25 19:08

Tisztelt Szakértő!
2003-as évjáratú autómon menet közben villogni kezd az izzítás visszajelző lámpája, a motor leállítása és újrainditása után már nem jelez. Mi lehet a probléma?

mazda-auto.hu | 2011-03-31 09:04 speti részére

Nincs külön légtelenítő csavar, ezért csak úgy kerülhető el a légzár, ha nagyon lassan perc/liter van feltöltve a rendszer. De még így is célszerű levett hűtősapkával járatni a motort egy ideig.

locsizoli | 2011-03-31 07:00

Köszönöm vélaszát. Én is gázolajba önthetőre gondoltam.Nagyon sokat járok helyben, megpakolva ezért gondoltam egy tisztításra.

speti | 2011-03-30 22:16

Tisztelt Szakértő!
Vízhűtőt kellett cserélnem az autón és nem tudom lelégteleníteni.
Az alsó cső mindig hideg!!(termosztát is ki van csreélve)Mi lehet a gond??

mazda-auto.hu | 2011-03-29 15:59 locsizoli részére

Gyárilag javasolt időszakos porlasztó tisztítási eljárás nincs. Ha nincs probléma, kár lenne kiszerelni a porlasztókat, így esetleg gázolajba önthető tisztítószer alkalmazását javaslom. Használható 5w-40 indexű motorolaj továbbra is.

locsizoli | 2011-03-29 12:54

Tisztelt szakértő!
Hamarosan esedékes az olajcserém.Szeretnék csinálni egy porlasztó tisztítást.Javasolt-e valamilyen adalék alkalmazása?
Jelenleg BP 5-40-es olajat használok.Mehet-e bele továbbra is ez a fajta?A kocsi egy BT 50.Köszönöm a segítséget.SZ.Z

Páko | 2011-02-28 21:04

Üdvözlöm van egy Mazda B2500 2000 évjáratú az első differenciálműben lóg a féltengely azután érdeklődnék hogy a difiből a kapcsolókereket (első hajtást kapcsoló kerék difiben lévő részét) ki lehet-e húzatni?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó