2018. Május 23. Szerda - Dezső

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-03-31 09:04 speti részére

Nincs külön légtelenítő csavar, ezért csak úgy kerülhető el a légzár, ha nagyon lassan perc/liter van feltöltve a rendszer. De még így is célszerű levett hűtősapkával járatni a motort egy ideig.

locsizoli | 2011-03-31 07:00

Köszönöm vélaszát. Én is gázolajba önthetőre gondoltam.Nagyon sokat járok helyben, megpakolva ezért gondoltam egy tisztításra.

speti | 2011-03-30 22:16

Tisztelt Szakértő!
Vízhűtőt kellett cserélnem az autón és nem tudom lelégteleníteni.
Az alsó cső mindig hideg!!(termosztát is ki van csreélve)Mi lehet a gond??

mazda-auto.hu | 2011-03-29 15:59 locsizoli részére

Gyárilag javasolt időszakos porlasztó tisztítási eljárás nincs. Ha nincs probléma, kár lenne kiszerelni a porlasztókat, így esetleg gázolajba önthető tisztítószer alkalmazását javaslom. Használható 5w-40 indexű motorolaj továbbra is.

locsizoli | 2011-03-29 12:54

Tisztelt szakértő!
Hamarosan esedékes az olajcserém.Szeretnék csinálni egy porlasztó tisztítást.Javasolt-e valamilyen adalék alkalmazása?
Jelenleg BP 5-40-es olajat használok.Mehet-e bele továbbra is ez a fajta?A kocsi egy BT 50.Köszönöm a segítséget.SZ.Z

Páko | 2011-02-28 21:04

Üdvözlöm van egy Mazda B2500 2000 évjáratú az első differenciálműben lóg a féltengely azután érdeklődnék hogy a difiből a kapcsolókereket (első hajtást kapcsoló kerék difiben lévő részét) ki lehet-e húzatni?

mazda-auto.hu | 2011-02-14 09:16 speti részére

Itt megtalálható:
http://www.mazda-auto.hu/mazda-bt-50-pick-up-szerviz-bekescsaba-auto-expanzio.html

A hátsó differenciálműbe 75w-90 LS (Limited Slip) adalékolású hajtóműolaj, a többi helyre GL-4,GL-5 75w-90 hajtóműolaj. A motorba 5w-30, 0w-40, 5w-40 motorolaj ajánlott.

mazda-auto.hu | 2011-02-14 09:15 Bazsi részére

A BT-50-esre sem jellemzőek a problémák. A motor is a jól kiforrott alapokra épül, és a nagynyomású befecskendezés ellenére a legtöbbet futott autókkal sincs egyelőre gond. Hosszabb a végáttétel, ezáltal lényegesen kisebb az ugyanahhoz a sebességhez tartozó fordulatszám, természetesen azonos fokozatban. A hosszabb első fokozat miatt viszont esetenként hamarabb kell a felezőt használni, különben az erős motor következtében leégett kuplung lehet a következmény.. A fogyasztás kb. 2 literrel alacsonyabb 100km-re vetítve a B2500-höz képest. A szervizintervallum pedig a duplája.

speti | 2011-02-13 18:22

Üdvözlöm.
Nem rég egy 2001-s B2500 tulaja lettem.Az után érdeklődnék hogy mik az olajcsere periódusok(motornál és a hajtásban) illetve ,milyen olajakat kell használni.Sajnos nincs meg a gépkönyv. Előre is köszönöm .
Üdvölettel:Speti

Bazsi | 2011-02-07 12:06

Üdvözlet. Most regisztráltam, mint B2500 használó. (évj.2005) 6.éve használom, szeretem, gond nincs vele.A határait csak évente egyszer feszegetem szokásos téli erdélyi túránk során. (és nem vallott szégyent egy Toyota Hilux SR5 és egy Jeep Cherokee társaságában, sőt! ) Lejár a részlet, és nagy dilemmám, hogy váltsak-e BT50-re? Minden észrevételt szívesen veszek. Fölmerülnek a szokásos érvek és kérdések: Az még Japán autó? Ment e valaminek a rovására az a plusz 34 lóerő? Fogyasztás? stb. Várom észrevételeket, tanácsokat. Üdvözlettel: Bazsi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó