2017. November 23. Csütörtök - Kelemen

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-10-15 08:09 revidavid részére

 Ehhez autószerelő és szerviz kell. A féltengely és kardánkereszt ellenőrzése kevésbé tapasztalat függő.

revidavid | 2014-10-14 22:52 mazda-auto.hu részére

 A remegés szerintem biztosan, hogy a motorból jön, mivel mindig azonos fordulatszámnál csinálja. Teljesen független a dolog sebességről, és attól, hogy 4kerékben van-e vagy sem.
A kattogásnál Én is vagy az osztómű láncára, egy keresztre, vagy a féltengelyekre gyanakszom. Ha kanyarodok(motorfknél), az osztómű enyhe feszülésénél még jobban felerősödik, de egyenesben nem csinálja soha. Szerinted hogyan tudnék rájönni hogy melyik az, mivel nem szeretném, hogy az összeset kicseréltessék velem,

Bubuka1234 | 2014-10-14 21:07


Ma voltam Gödöllőn adagolót cseréltetni.A
 műhelyben precízek és segítőkészek voltak.Az előre megbeszéltekhez tartották magukat a ki alkudott árban is és minőségben is.
Tudom ajánlani őket forduljatok hozzájuk bizalommal.

mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:34 revidavid részére

 A kormánymű esetében kérdéses, hogy valamelyik elem, pl. a segédirányító, vagy valóban a szervórásegítés valamelyik eleme adja a hangot.

A motor remeg, vagy a hajtáslánc? A hajtáslánc  4x4 ben remeghet osztómű (lánc) hiba miatt is, mely megmagyarázhatja a motorfékes kattogást is. De akár egy kardánkereszt is kattoghat.

Ezekben az autókban az ajtók belsejében évek alatt lerakódott rengeteg por okozza a problémát, de nem ritka az ablakemelő kapcsoló egység (bal eslő ajtó) hibája.

 

revidavid | 2014-10-11 19:54

Sziasztok!

 

Mazda B2500om van.
A következő problémák jöttek elő rajta:

Álló helyzetben ha tekerem a kormányt a szervó morgó hangot ad.
1500-1700 fordulatszám tartományban reszket az egész autó, és vissza kell váltsak hogy abbahagyja, pedig simán elbírná a magasabb sebességet.
Ha 4kerékben motorfékkel megyek, kattog valami a hajtásban. De csak motorféknél csinálja, húzásnál, vagy nagyobb terhelésnél nem
A negyedik pedig hogy a vezető oldali ablak néha nem működik. Ültem már több ilyen autóban és mindegyiken rosszak voltak az ablakok. Van valami általános hibájuk?
 

A válaszokat előre is köszönöm
üdv: Marci

simonzs | 2014-09-10 10:10 mazda-auto.hu részére

  Tisztelt mazda-auto.hu,

 

ok, küldtem a mailt.

mazda-auto.hu | 2014-09-10 07:59 simonzs részére

 Email-t kérünk: varga@mazda-auto.hu 

simonzs | 2014-09-09 14:50 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt mazda-auto.hu,

 

B2500 elveszett gyári SEKO fellépő és galytörő műbizonylat pótolható, tudnákak ebben segíteni? Köszönöm:

 

SimonZs

mazda-auto.hu | 2014-09-08 09:01 simonzs részére

 Gyári tárcsa, szerkezet, kinyomócsapágy: 113318,-Ft, első differenciálmű olaj: 6125,-Ft, munkadíj: 50292,-Ft. Áfás árak.

simonzs | 2014-09-07 22:18 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-auto.hu,

 

köszönöm, egy kb árat munkával-anyaggal együtt kaphatok Öntől a kuplunk cserére?

B2500 2.5 4x4 2003 109LE

A kormányszervóban kell / lehet olajat cserélni? Nem látok leeresztő csavart...

 

SimonZs

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó