2018. Május 25. Péntek - Orbán

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tataboy | 2014-10-15 19:17

 Sziasztok! 

Olyan kérdésem lenne hogy Mazda bt50 akkumulátor saru levétele majd feltétele után, piros lámpa világít, elakadás jelző villog és az autó nem akar indulni, mi lehet a probléma? Köszönöm előre is a választ! 

cuba.71 | 2014-10-15 16:38 Bubuka1234 részére

 KÖSZÖNÖM URAM,igyekszünk!

mazda-auto.hu | 2014-10-15 08:09 revidavid részére

 Ehhez autószerelő és szerviz kell. A féltengely és kardánkereszt ellenőrzése kevésbé tapasztalat függő.

revidavid | 2014-10-14 22:52 mazda-auto.hu részére

 A remegés szerintem biztosan, hogy a motorból jön, mivel mindig azonos fordulatszámnál csinálja. Teljesen független a dolog sebességről, és attól, hogy 4kerékben van-e vagy sem.
A kattogásnál Én is vagy az osztómű láncára, egy keresztre, vagy a féltengelyekre gyanakszom. Ha kanyarodok(motorfknél), az osztómű enyhe feszülésénél még jobban felerősödik, de egyenesben nem csinálja soha. Szerinted hogyan tudnék rájönni hogy melyik az, mivel nem szeretném, hogy az összeset kicseréltessék velem,

Bubuka1234 | 2014-10-14 21:07


Ma voltam Gödöllőn adagolót cseréltetni.A
 műhelyben precízek és segítőkészek voltak.Az előre megbeszéltekhez tartották magukat a ki alkudott árban is és minőségben is.
Tudom ajánlani őket forduljatok hozzájuk bizalommal.

mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:34 revidavid részére

 A kormánymű esetében kérdéses, hogy valamelyik elem, pl. a segédirányító, vagy valóban a szervórásegítés valamelyik eleme adja a hangot.

A motor remeg, vagy a hajtáslánc? A hajtáslánc  4x4 ben remeghet osztómű (lánc) hiba miatt is, mely megmagyarázhatja a motorfékes kattogást is. De akár egy kardánkereszt is kattoghat.

Ezekben az autókban az ajtók belsejében évek alatt lerakódott rengeteg por okozza a problémát, de nem ritka az ablakemelő kapcsoló egység (bal eslő ajtó) hibája.

 

revidavid | 2014-10-11 19:54

Sziasztok!

 

Mazda B2500om van.
A következő problémák jöttek elő rajta:

Álló helyzetben ha tekerem a kormányt a szervó morgó hangot ad.
1500-1700 fordulatszám tartományban reszket az egész autó, és vissza kell váltsak hogy abbahagyja, pedig simán elbírná a magasabb sebességet.
Ha 4kerékben motorfékkel megyek, kattog valami a hajtásban. De csak motorféknél csinálja, húzásnál, vagy nagyobb terhelésnél nem
A negyedik pedig hogy a vezető oldali ablak néha nem működik. Ültem már több ilyen autóban és mindegyiken rosszak voltak az ablakok. Van valami általános hibájuk?
 

A válaszokat előre is köszönöm
üdv: Marci

simonzs | 2014-09-10 10:10 mazda-auto.hu részére

  Tisztelt mazda-auto.hu,

 

ok, küldtem a mailt.

mazda-auto.hu | 2014-09-10 07:59 simonzs részére

 Email-t kérünk: varga@mazda-auto.hu 

simonzs | 2014-09-09 14:50 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt mazda-auto.hu,

 

B2500 elveszett gyári SEKO fellépő és galytörő műbizonylat pótolható, tudnákak ebben segíteni? Köszönöm:

 

SimonZs

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó