2018. Augusztus 16. Csütörtök - Ábrahám

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tataboy | 2014-10-16 19:44

 Köszönöm szépen a választ, utólagos riasztó van benne, és szerencsére megoldódott a probléma! 

mazda-auto.hu | 2014-10-16 08:49 tataboy részére

 Gyárilag nincs benne vészvillogó aktiváló funkció a gomb használata nélkül. Valószínűleg utólagos riasztó van benne.

tataboy | 2014-10-15 19:17

 Sziasztok! 

Olyan kérdésem lenne hogy Mazda bt50 akkumulátor saru levétele majd feltétele után, piros lámpa világít, elakadás jelző villog és az autó nem akar indulni, mi lehet a probléma? Köszönöm előre is a választ! 

cuba.71 | 2014-10-15 16:38 Bubuka1234 részére

 KÖSZÖNÖM URAM,igyekszünk!

mazda-auto.hu | 2014-10-15 08:09 revidavid részére

 Ehhez autószerelő és szerviz kell. A féltengely és kardánkereszt ellenőrzése kevésbé tapasztalat függő.

revidavid | 2014-10-14 22:52 mazda-auto.hu részére

 A remegés szerintem biztosan, hogy a motorból jön, mivel mindig azonos fordulatszámnál csinálja. Teljesen független a dolog sebességről, és attól, hogy 4kerékben van-e vagy sem.
A kattogásnál Én is vagy az osztómű láncára, egy keresztre, vagy a féltengelyekre gyanakszom. Ha kanyarodok(motorfknél), az osztómű enyhe feszülésénél még jobban felerősödik, de egyenesben nem csinálja soha. Szerinted hogyan tudnék rájönni hogy melyik az, mivel nem szeretném, hogy az összeset kicseréltessék velem,

Bubuka1234 | 2014-10-14 21:07


Ma voltam Gödöllőn adagolót cseréltetni.A
 műhelyben precízek és segítőkészek voltak.Az előre megbeszéltekhez tartották magukat a ki alkudott árban is és minőségben is.
Tudom ajánlani őket forduljatok hozzájuk bizalommal.

mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:34 revidavid részére

 A kormánymű esetében kérdéses, hogy valamelyik elem, pl. a segédirányító, vagy valóban a szervórásegítés valamelyik eleme adja a hangot.

A motor remeg, vagy a hajtáslánc? A hajtáslánc  4x4 ben remeghet osztómű (lánc) hiba miatt is, mely megmagyarázhatja a motorfékes kattogást is. De akár egy kardánkereszt is kattoghat.

Ezekben az autókban az ajtók belsejében évek alatt lerakódott rengeteg por okozza a problémát, de nem ritka az ablakemelő kapcsoló egység (bal eslő ajtó) hibája.

 

revidavid | 2014-10-11 19:54

Sziasztok!

 

Mazda B2500om van.
A következő problémák jöttek elő rajta:

Álló helyzetben ha tekerem a kormányt a szervó morgó hangot ad.
1500-1700 fordulatszám tartományban reszket az egész autó, és vissza kell váltsak hogy abbahagyja, pedig simán elbírná a magasabb sebességet.
Ha 4kerékben motorfékkel megyek, kattog valami a hajtásban. De csak motorféknél csinálja, húzásnál, vagy nagyobb terhelésnél nem
A negyedik pedig hogy a vezető oldali ablak néha nem működik. Ültem már több ilyen autóban és mindegyiken rosszak voltak az ablakok. Van valami általános hibájuk?
 

A válaszokat előre is köszönöm
üdv: Marci

simonzs | 2014-09-10 10:10 mazda-auto.hu részére

  Tisztelt mazda-auto.hu,

 

ok, küldtem a mailt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó