2019. Február 17. - Donát

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


simonzs | 2014-11-19 19:33 Rauros részére

 B2500-hoz komplett hibátlan panelt (müa ház nélkül, csak a panel) tudok adni.

Rauros | 2014-11-18 13:18

Sziasztok! Elektromosan HIBÁS bal első ablakemelő panelt vagy kapcsolót keresek megvételre!!!

mazda-auto.hu | 2014-10-29 15:35 totatila részére

 Belefutottunk már hasonlóba, amikor kisebb teherbírású SUV gumiabroncsot szereltek egy autóra. A pick-up kevésbé "finom" felfüggesztése miatt ritmikus hullámzásba kezdett a puha és magas oldalfalú szgk gumiabroncs. Ki kell próbálni egészen magas 3,5 Bar nyomásra felfújni a gumikat, változik-e a jelenség!

totatila | 2014-10-29 11:58 mazda-auto.hu részére

 A problámám továbbra is meg van. Adagoló ellenőrizve ok. 

Náhány további részlettel kiegéssziteném a hibajelenséget, illetve pontositanám a megfigyelésemet. 

Azautó rángat ha: terhelve van kb 300-400 kiló van benne, vagy több, és egyetletesen haladok vele kb 50-el A rángatást erössiti a leg kisebb egyenetlenség az út felületén.Nem motor fordulat függő, kapcsolhatok bárhova. Az M0 betonos szakaszán mindegy mennyivel megyek rángat. Lengéscsillapitó új. Mindegy milyen guni van rajta, Difi látszólag jól működik. És az egész jelenség üresen, vagy kisebb teherrel nincs. Arra gyanakszom a meghajtásban lehet valami ami ilyet csinál? De minden csendesen és jól működik.

tataboy | 2014-10-16 19:44

 Köszönöm szépen a választ, utólagos riasztó van benne, és szerencsére megoldódott a probléma! 

mazda-auto.hu | 2014-10-16 08:49 tataboy részére

 Gyárilag nincs benne vészvillogó aktiváló funkció a gomb használata nélkül. Valószínűleg utólagos riasztó van benne.

tataboy | 2014-10-15 19:17

 Sziasztok! 

Olyan kérdésem lenne hogy Mazda bt50 akkumulátor saru levétele majd feltétele után, piros lámpa világít, elakadás jelző villog és az autó nem akar indulni, mi lehet a probléma? Köszönöm előre is a választ! 

cuba.71 | 2014-10-15 16:38 Bubuka1234 részére

 KÖSZÖNÖM URAM,igyekszünk!

mazda-auto.hu | 2014-10-15 08:09 revidavid részére

 Ehhez autószerelő és szerviz kell. A féltengely és kardánkereszt ellenőrzése kevésbé tapasztalat függő.

revidavid | 2014-10-14 22:52 mazda-auto.hu részére

 A remegés szerintem biztosan, hogy a motorból jön, mivel mindig azonos fordulatszámnál csinálja. Teljesen független a dolog sebességről, és attól, hogy 4kerékben van-e vagy sem.
A kattogásnál Én is vagy az osztómű láncára, egy keresztre, vagy a féltengelyekre gyanakszom. Ha kanyarodok(motorfknél), az osztómű enyhe feszülésénél még jobban felerősödik, de egyenesben nem csinálja soha. Szerinted hogyan tudnék rájönni hogy melyik az, mivel nem szeretném, hogy az összeset kicseréltessék velem,

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó