2024. Április 19. Péntek - Emma
Mazda B2500, és BT-50 fórum.
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
MAZDA3 próba.
Három liter benzin száz kilométerre. Mazda 3 hibrid.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
Rozi | 2015-12-05 23:26
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Bt-50-re szeretnék sárgumit(4x4) venni a BFGoodrich Mud Terrain T/A Km2 lenne a kiszemelt áldozat. A gyári gumik ugye a 245/70R16 ami nincs ebből a típusból. Ami szóba jöhetne az a 235/70R16 ill. a 255/70vagy65/R16. Ami még bonyolítja a dolgomat, hogy vennék hozzá lemez felnit is (mivel csak akkor raknám fel ha tudom, hogy szükség lesz a durvább gumikra) és megvan a lehetőség a „ET” variációra. Most ugye ha jól tudom a gyári alufelni ET-13-as. Mivel a gumisoktól nem kapok túl nagy segítséget ezért kérném tőletek. Jártam már úgy, hogy a különböző gumik amiket kölcsönkaptam hozzáértek a karosszériához. Nem szeretnék úgy járni, hogy négy új gumit vaterázhatok el.
A másik kérdés pedig a csörlő lenne, milyen típusok jöhetnek szóba ami elfér. Aki már végigjárta ezt a témát és sikerrel járt kérem írjon.
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-04-10 09:49 Rauros részére
Nem jellemző hiba, de persze bármi előfordulhat.
Rauros | 2015-04-10 09:37
mazda-auto.hu | 2015-02-04 07:28 MB2500 részére
Teljesen normális, ha hidegen beindulás után még jó darabig működik az izzítás. A vízhőfok jeladó gombát esetleg érdemes kicserélni.
A szabadonfutó rendszer esetében valószínűleg a vákuum körül van probléma. A csöveket át fújatni, illetve megtakarítani a vezérlő kapcsolót.
MB2500 | 2015-02-03 20:07
Tisztelt mazda-autó!
Az én (MB2500) kérdésemre tudna valamilyen tippet adni? Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-02-02 10:46 b2500 részére
Pl. izzítás, porlasztás..
b2500 | 2015-01-31 12:14
Üdv: mindenkiek.Nekem olyan problémám van,hogy a motor indítása után nincs meg a dúsítás (szivató).És a motor is olyan mint ha néha nem robbanna be az üzemanyag alacsony fordulaton.(rángatózik a motor).mik lehetnek a problémák?estleges válaszokat köszönöm.
MB2500 | 2015-01-16 22:20
Sziasztok! Két problémára keresnék választ: - az utóizzítás a motor beindítása után több percig történik, emiatt (gondolom) nagyon sűrűn kell izzítógyertyát cserélném; - minden beindítás után az Rfw lock lámpa világít a műszerfalon, akkor is, ha előzőleg kikapcsolásra került. Köszönöm a segítséget!
Rauros | 2014-11-21 12:22 simonzs részére
simonzs | 2014-11-20 21:55 Rauros részére
Üdv, ahogy írtam: müa ház nélkül, csak a panel van. Olcsón lehet venni komplett kapcsolót pl itt, elvileg ez ugyanaz: http://www.aliexpress.com/item/2014-New-High-Quality-Electric-Power-Window-Master-Control-Door-Switch-For-Mazda-6-2003-2004/2039310941.html