2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-10-29 15:35 totatila részére

 Belefutottunk már hasonlóba, amikor kisebb teherbírású SUV gumiabroncsot szereltek egy autóra. A pick-up kevésbé "finom" felfüggesztése miatt ritmikus hullámzásba kezdett a puha és magas oldalfalú szgk gumiabroncs. Ki kell próbálni egészen magas 3,5 Bar nyomásra felfújni a gumikat, változik-e a jelenség!

totatila | 2014-10-29 11:58 mazda-auto.hu részére

 A problámám továbbra is meg van. Adagoló ellenőrizve ok. 

Náhány további részlettel kiegéssziteném a hibajelenséget, illetve pontositanám a megfigyelésemet. 

Azautó rángat ha: terhelve van kb 300-400 kiló van benne, vagy több, és egyetletesen haladok vele kb 50-el A rángatást erössiti a leg kisebb egyenetlenség az út felületén.Nem motor fordulat függő, kapcsolhatok bárhova. Az M0 betonos szakaszán mindegy mennyivel megyek rángat. Lengéscsillapitó új. Mindegy milyen guni van rajta, Difi látszólag jól működik. És az egész jelenség üresen, vagy kisebb teherrel nincs. Arra gyanakszom a meghajtásban lehet valami ami ilyet csinál? De minden csendesen és jól működik.

tataboy | 2014-10-16 19:44

 Köszönöm szépen a választ, utólagos riasztó van benne, és szerencsére megoldódott a probléma! 

mazda-auto.hu | 2014-10-16 08:49 tataboy részére

 Gyárilag nincs benne vészvillogó aktiváló funkció a gomb használata nélkül. Valószínűleg utólagos riasztó van benne.

tataboy | 2014-10-15 19:17

 Sziasztok! 

Olyan kérdésem lenne hogy Mazda bt50 akkumulátor saru levétele majd feltétele után, piros lámpa világít, elakadás jelző villog és az autó nem akar indulni, mi lehet a probléma? Köszönöm előre is a választ! 

cuba.71 | 2014-10-15 16:38 Bubuka1234 részére

 KÖSZÖNÖM URAM,igyekszünk!

mazda-auto.hu | 2014-10-15 08:09 revidavid részére

 Ehhez autószerelő és szerviz kell. A féltengely és kardánkereszt ellenőrzése kevésbé tapasztalat függő.

revidavid | 2014-10-14 22:52 mazda-auto.hu részére

 A remegés szerintem biztosan, hogy a motorból jön, mivel mindig azonos fordulatszámnál csinálja. Teljesen független a dolog sebességről, és attól, hogy 4kerékben van-e vagy sem.
A kattogásnál Én is vagy az osztómű láncára, egy keresztre, vagy a féltengelyekre gyanakszom. Ha kanyarodok(motorfknél), az osztómű enyhe feszülésénél még jobban felerősödik, de egyenesben nem csinálja soha. Szerinted hogyan tudnék rájönni hogy melyik az, mivel nem szeretném, hogy az összeset kicseréltessék velem,

Bubuka1234 | 2014-10-14 21:07


Ma voltam Gödöllőn adagolót cseréltetni.A
 műhelyben precízek és segítőkészek voltak.Az előre megbeszéltekhez tartották magukat a ki alkudott árban is és minőségben is.
Tudom ajánlani őket forduljatok hozzájuk bizalommal.

mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:34 revidavid részére

 A kormánymű esetében kérdéses, hogy valamelyik elem, pl. a segédirányító, vagy valóban a szervórásegítés valamelyik eleme adja a hangot.

A motor remeg, vagy a hajtáslánc? A hajtáslánc  4x4 ben remeghet osztómű (lánc) hiba miatt is, mely megmagyarázhatja a motorfékes kattogást is. De akár egy kardánkereszt is kattoghat.

Ezekben az autókban az ajtók belsejében évek alatt lerakódott rengeteg por okozza a problémát, de nem ritka az ablakemelő kapcsoló egység (bal eslő ajtó) hibája.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó