2024. Április 19. Péntek - Emma

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


andrastomi | 2012-06-30 18:38

Üdvözlök Mindenkit! A tárgyalt rázós probléma engem is érint, dízel CX7 tulaj vagyok. Az érdekesség a dologban, hogy a jelenség csak a nyári 19-es kerekekkel jön elő, ahogy ősszel felmennek a 17-es téli kerekek, a rázás szépen elmúlik. Majd következő nyáron újra előjön. A fékek alulméretezése mellett én még a kerekek súlyára is gyanakszom. Na meg a melegebb külső hőmérsékletre. Nyilván a deformálódást, így a rázást a túlzott hőterhelés okozhatja. Hozzáértőktől kérdezem, hogy esetleg a a kisebb pl. 17 collos nyári kerekekre váltás segíthet a problémán, vagy mindenképpen minimum a jobb minőségű tárcsák és betétek felszerelése a megoldás? Köszönettel, Tamás.

jevelley | 2012-05-31 12:44

A problémám ugyanaz volt mint Barba-nak. Megoldás: Új tárcsákat rendeltem én us. Előrre ATE Powerdisc (fúrt-mart) hátulra EBC Premium (fúrt) Ár: 116 EFt. Elöl-hátul EBC GreenStuff betét. Ár:42000 Magyarországon rendeltem meg, számlával együtt. A fékezés teljesen probléma mentes lett. Egyértelműen a Mazda tárcsák minősége és alul tervezése a probléma, nem is értem miért nem lépnek ez ellen.

mazda-auto.hu | 2012-05-14 08:33 Barba részére

Köszönjük a visszajelzést, és örülünk az eredményes cserének! A hátsó tárcsák terhelése lényegesen kisebb, nem tartom valószínűnek, hogy deformálódnának.

Barba | 2012-05-13 14:05

www.mtecbrakes.co.uk Írtam, hogy megírom a tapasztalatom azzal kapcsolatban, hogy nagy sebbességről való lassításnál szó szerint kirázza a kezemből a kormányt a kocsi. A teljes átépítés előtt, költségkímélés miatt (meg mivel a mazda nem foglalkozott a panaszommal, a folyamatos tárcsa polírozgatás már nevetséges volt) rendeltem egy pár tárcsát előre, az írásom elején lévő helyről (mást nem találtam, olyat venni meg ami rajta van, felesleges) 1800 km-t mentem vele, volt három durva vészfékezésem és egy álom! (végre nem ráz a kormány fékezéskor) Azt mondjuk még szeretném megkérdezni a szakértőtől, hogy hátul is így rázhat és gyilkolja az alkatrészeket a kocsi? Mert most csak elöl cseréltem és ez úgy tűnik szuper. Ha hátul ráz azt ugye nem érzem a kormányon, de hogy kíméljem a kocsit és Ön azt tanácsolja, hátul is lecserélem. Köszönöm előre is a válaszát.

mazda-auto.hu | 2012-04-26 08:52 jevelley részére

Az USA-ból szereztük be akkoriban. A szállítási költséggel 220000 Ft körül jött a két tárcsa.

jevelley | 2012-04-25 16:28

Üdvözlet! Lehetne megtudni valamit a CX-7 brembó féktunning cikkben emlitett rotora tárcsáról? Hol lehetne rendelni és mennyiért? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-04-17 11:53 Barba részére

Rendben, várjuk!

Barba | 2012-04-16 21:09

Köszönöm szépen a választ. Ez iszonyú összeg. Első körben megpróbálok egy komoly tárcsát beszerezni, mint legolcsóbb próbálkozás, a tapasztalatokat megírom.

mazda-auto.hu | 2012-03-29 10:33 Barba részére

A gyárinál nem nagyon van annak megfelelő jobb utángyártott. A teljes átalakítás 6-700e Ft körül alakul. A fék nyilván nem lesz garanciális, mást pedig nem érint.

Barba | 2012-03-29 01:15

Köszönöm szépen a választ, elég lehangoló, szóval ha jól értem egy sima jobb minőségű tárcsára való csere, nem old meg semmit? Köszönöm előre is a választ. Még had kérdezzem meg, amit leírt teljes átalakítás az Kb mennyibe kerül és hogy érinti a gyári garanciát?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó