2017. November 22. Szerda - Cecília

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bazsyk | 2014-01-17 11:04 littlerock79 részére

sziasztok. ma elvittem az autom a doktor bacsihoz. villogo dpf + motor es kiporgesgatlo lampaja vilagit. az elobb hivott a szerelo, hogy nem megy vegbe a kenyszerregeneralas, total eldugult a szuro. kiszedi es megprobalja kitakaritani. ha lesz valami fejlemeny megirom. de csak jovo heten mar sztem. szep napot!

mazda-auto.hu | 2013-11-27 12:19 csonkasz részére

 Akkor felesleges, jobb egy "normál" olaj.

csonkasz | 2013-11-27 10:07 mazda-auto.hu részére

Olvasom a választ és egy kérdés merült fel bennem.

Az én autómból ki lett szedve a DPF szűrő. Akkor én se rakjak bele C1-es olajat?

mazda-auto.hu | 2013-11-27 09:51 yodavida részére

 Gratulálunk az autóhoz! Ebben az autóban még nincs koromszűrő, ezért ezt az olajat egyáltalán nem javasoljuk. Egy ACEA C3-as olaj tökéletesen megfelel, a C1-es nem. 

yodavida | 2013-11-27 01:29

 

Kedves Márkatársak!

 

Segítségeteket szeretném kérni részecskeszűrővel kapcsolatban.

Tegnap óta én is Mazda tulajdonos lettem. 2004/5. havi kétezres 136 lóerős Mazda 6 Sportwagon lett a kiválasztott. Az autó Euro 3-as normát tudja. Olajcsere sűrgősen esedékes. Az autó iratai között sehol nem találom, hogy az autó szerelve van-e részecskeszűrővel vagy sem? Párom már olajat is rendelt, méghozzá Shell Helix Diesel Ultra AF-L 5w30-t.

 

Kérdésem az lenne, mivel ez az olaj részecskeszűrős Fordokhoz, Mazdákhoz specializálták, ha az én autómban nincs részecskeszűrő, akkor használható-e vagy sem.

 

Válaszotokra várva, nagy tisztelettel:

VDS

 

littlerock79 | 2013-11-21 21:24 bazsyk részére

 Ha jól tudom, akkor  a gyári műszerrel, több kalibráció során az adatokat figyelve ki lehet szűrni a hibás darabot. Más kompenzációs értéket ír ki minden alkalommal. Nálam sajnos a gyári diagnosztika nem mutatott semmit. Hirtelen ötlet vlt, hogy kiszerelem őket.

 

A Denso nem adott ki mérési pontokat, azt valahonnan tapasztalati úton szerezhették, és nem teljesen pontosak, de a résolajveszteség határértéke reális adatnak tűnik, azt három porlasztóm át is lépte. A negyedik most tartalék alkatrész lett. A felújított porlasztókról nincs tapasztalatom, de ha nincs mihez beállítani és nincs a gyártó által jóváhagyott felújítási módszer, akkor kétes a végeredmény.

 

Én elég rendesen belenyúltam a trutyiba, jó lecke volt, csak kicsit drága.

 

Tudok olyan autóról, amiből Szekszárdon kiszedték a dpf-et és azóta boldog ember a tulaj...  régebben írt ennek ellenkezőjéről is valaki... nem egyszerű.

 

Ha Pécs közeli vagy, akkor keresd meg Hajtmann Robit a Mazdánál talán tud valami tippet ajánlani.

 

A dpf takarításra Budapesten tudnék ajánlani valakit.

bazsyk | 2013-11-21 20:44 littlerock79 részére

 Kedves littlerock79!

A párom anyagilag történő hozzáállása nem valami jó...Nem tudom mikor lesz ebből szervíz. A diagnosztikából meg lehet állapítani, hogy baj van a befecskendezőkkel? Mert ha ez lenne, akkor én is elkezdek hazsnált után kutakodni, bár lehet ez se fog beleférni költségvetésbe. A szűrő kiszerelésén én is gondolkodtam, csak itt nem tudom, hogy hol tudnám kitisztíttatni. Ha lesz vmi írok. Szép napot

csonkasz | 2013-11-20 16:41 littlerock79 részére

 Ja, hogyha ez a 6-oshoz való leírás, akkor nem kísérletezek.

Azt hittem van valami újabb.

devayandras | 2013-11-20 16:38 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

devayandras | 2013-11-20 16:37 bazsyk részére

 Kíváncsian várom az eredményeket! Örülök, ha tudtam segíteni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó