2018. Május 26. Szombat - Fülöp

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-06-20 08:05

Hamarosan megújul honlapunk. A tartalom kibővül, bár még jónéhány dolog nem lesz feltöltve. A fórum belépési adatai nem változnak senki esetében Sajnos az utóbbi egy hét fórum bejegyzései valószínűleg elvesznek.

emiter | 2013-06-19 16:15 katyilka részére

Üdv! Szerintem a 2008as M6 kár volt eladni. A DPF- nek a nevében is benne van, hogy mit csinál és jelent. Vannak még emberek akik valamiért még mindig nem úgy gondlják az mégsem AZ meg nem is azért rakták bele. Tudjuk, hogy a kenyér lisztből áll főkép és sütni kell. Tehát a DPF-sem lesz jó és más mint amíre tervezték. Idővel mindenki észre veszi. De azt gondolom a 2008 as M6 egy nagyon jó autó. Én nem adom el az enyém azért mert most még van benne de nem lesz idővel DPF. És márka szervízbe is viszem ha gondom van miért ne. Ja és szerintem az autó-expanzió kíváló hely számomra 120ezres is ott volt ugyan az egyik görgőnek azóta hangja van de majd arra járok beugrom hozzájuk.Ez a fórum is szerintem egy jó hely a tapasztalatok megosztására.

littlerock79 | 2013-06-17 22:00 katyilka részére

mindannyian örülünk az autód (volt autód) egészségének, de ezzzel nem vagyunk kisegítve... Apósom 2.2-es 6-osában még nem sikerült rajtakapni a regenerálást... és országúton 4 személlyel 5,3 litert eszik... Jut eszembe, most hogy jöttem haza ausztriából kicsit nőtt a regenerálások nélküli távolság, és az 5-ösöm autópályás fogyasztása valamivel 6,6 alatt maradt 1350 km-re vetítve...

katyilka | 2013-06-17 19:56

Üdvözlök mindenkit! Úgymond idegalapon írok most, egyrészt azért, hogy dicsekedjek, másrészt, hogy érik bennem a volt autóm visszavásárlása! A dicsekvés tárgya a 2008-as M6-osom, amit beszámíttattam. Az igaz, hogy csak 140000 km volt benne, DE! A DPF négy-ötszáz km-ként ügyködött. A bizonyos városi fogyi, pl. Miskolc, Debrecen munkábajárás, 7l körül, autópályán "betartva" 5.5, 160-170-nél 6-6.2. Távirányítós állófűtés van benne, hidegindítás szinte sose volt. Mindezek ellenére jóval ár alatt adtak érte. Ráadásul házilag nullázható a DPF. Annyi rosszat írtok a hatosokról, hogy komolyan gondolkozom rajta, hogy hibát követtem el. A feleségem már többször mondta, hogy vegyük vissza, mondjuk Ő megsíratta, meg én is.

mazda-auto.hu | 2013-06-17 09:01 littlerock79 részére

1.A 160 km/regeneráció teljesen átlagos érték, nem utal különösebb problémára. 2.Elvileg 1 hónapon belül, de még méréseket végzünk egy autón, mielőtt ajánljuk.

emiter | 2013-06-16 12:51 Nexos részére

Köszi Nexos Ja még annyit a páromnak mazda5 se van 2006 év végi DPF. Nekem 6-os van 2007 év eleje. Mind2 használtan lett véve 2010-ben vettük nagyából 6,5 millió volt a két autó. Az igazán boszantó az, hogy igaz a kocsi sosem fog termelni pénzt de, hogy havonta tőbb 10ezret kell rá költenni azzal a japánok sem dicsekedtek. Ráadásul a megoldás kulcsa ott van a márka szervízeknél. Jelezni kénne a mazda képviseletnek és a japcsiknak, hogy van egy kis gond. Amerikában ez már egy példa értékü próbaper tárgya is lehetne mert ott egy kicsit más a szemlélet. Az autó a dpf miatt nem lesz környezet kimélőbb főleg,ha az folytja a motort amí így tuladonképpen káros anyagból csak tőbbet termel mert visszahat a motor idális müködésésre. Akkor hol itt a környezet tudatosság. Én azt tapasztaltam az elmúlt 3 évben, hogy ha már a máka szervíz is keresi a megoldást akkor ez a dpf próbléma csak dagad és az igazi gondok csak eztán fognak jelentkezni. A 2005 utáni autókat érinti és ebből következik, hogy csak most érik el azt a kort mikor minden autó tulajdonos elkezd gondolkodni azon, hogy mit is kapot a pénzéért. Manapság a hitel válsággal már az emberek egy része csak rosszul járt. Miért kell várnom éveket és 100ezreket költennem egy autóra, hogy a hivatalos kereskedő akinek ez a mindenapi munkálya találjon eg y számomra is kedvező megoldást. Ja és ha valakinek olyan 6-osa van osztrák piacra készült és a villágítása állandóan meggy még a kapcsoló OFF állásába is azoknak egy jó hír én megcsináltam a villágítás vezérlő egység tudja a normális üzem modót is. Az enyémen már müködik és így nem kell 2 évente a szét éget foncsort meg a xenon ízzot cserélgetni. Ha valakit érdekell szívesen megcsinálom neki itt elér. velles@citromail.hu

Nexos | 2013-06-15 08:29

Még annyit mindenkinek hogy a DPF- technológia nem csak a mi szeretett márkánknál nem működik,van sok ismerősöm barátom,BMW,WV,FIAT,stb..nekik sincs már benne a szűrő az autóban. Üdv mindenkinek.....

Nexos | 2013-06-15 08:19

Gyerekek,a 2 liter fogyasztáscsökkenést azért írtam mert nálam ennyi volt,előtte pályán 8-litert evet az autó,városban pedig 10-11 volt a fogyasztás.Az autó most már tökéletes,a gyári fogyasztási adatokat hozza.Akinek az autója most még jól fogyaszt,az is megspórolhat sok sok jövőbeli problémát a kiiktatással,persze mindenki saját maga dönti el hogy mit tesz az autójával.Hozzáteszem még hogy az autóm nem egy romhalmaz,nagyon megkímélt és műszakilag kifogástalan 2007.7.havi 6-os.

littlerock79 | 2013-06-14 22:31 Anonymous részére

Nekem most a Mazda5-ösöm 6,5 literrel kijött Ausztriába... de 160 km-enként regenerál... ezt még nem tudtam, amikor írtam a tisztítás lehetőségéről... a -2 liter az autó reális fogyasztásához képest irreális. 6-7 literhez képest hogyan enne már 4-5-öt???

littlerock79 | 2013-06-14 22:28 mazda-auto.hu részére

Mikor lesz az a hamarosan? Én most takaríttattam ki az enyémet, cseréltem 4 porlasztót, mert a 110.000 km-es autómban az egyik 93 cm3/1000 löketet produkált résolajveszteség gyanánt. 70 helyett...(végigszervizelt autó...) most 160 km-enként regenerál autópályán... A "nekem új", bontott porlasztók, 1000 bar-nál haladják meg a szállítási határértéket, de nem sokkal... lassan falnak megyek, mert csak 60.000 + 250.000-et költöttem a kocsira. A márkaszervizes diagnosztika semmit nem ért, A DPF a gép szerint jó volt, a porlasztókról ugyanez volt a vélemény...saját ötlet volt a porlasztók kiszerelése és bevizsgálása... a 4-ből egy felelt meg résolaj szemponjából, de egyik sem tudott minden vizsgálati nyomásnál mindig megfelelni az elvárt értékeknek... Kaptam árajánlatot a porlasztókra potom 260.000 huf/ darabért. Természetesen erről az egészről az Autó Expanzió pont annyira tehet mint a megboldogult nagymamám, de kicsit képtelen a helyzet.... Fontolgatom,hogy felkeresemaz előző tulajt, de szerintem semmi értelmenem lenne...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó