2018. Február 19. Hétfő - Zsuzsanna

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


littlerock79 | 2013-06-17 22:00 katyilka részére

mindannyian örülünk az autód (volt autód) egészségének, de ezzzel nem vagyunk kisegítve... Apósom 2.2-es 6-osában még nem sikerült rajtakapni a regenerálást... és országúton 4 személlyel 5,3 litert eszik... Jut eszembe, most hogy jöttem haza ausztriából kicsit nőtt a regenerálások nélküli távolság, és az 5-ösöm autópályás fogyasztása valamivel 6,6 alatt maradt 1350 km-re vetítve...

katyilka | 2013-06-17 19:56

Üdvözlök mindenkit! Úgymond idegalapon írok most, egyrészt azért, hogy dicsekedjek, másrészt, hogy érik bennem a volt autóm visszavásárlása! A dicsekvés tárgya a 2008-as M6-osom, amit beszámíttattam. Az igaz, hogy csak 140000 km volt benne, DE! A DPF négy-ötszáz km-ként ügyködött. A bizonyos városi fogyi, pl. Miskolc, Debrecen munkábajárás, 7l körül, autópályán "betartva" 5.5, 160-170-nél 6-6.2. Távirányítós állófűtés van benne, hidegindítás szinte sose volt. Mindezek ellenére jóval ár alatt adtak érte. Ráadásul házilag nullázható a DPF. Annyi rosszat írtok a hatosokról, hogy komolyan gondolkozom rajta, hogy hibát követtem el. A feleségem már többször mondta, hogy vegyük vissza, mondjuk Ő megsíratta, meg én is.

mazda-auto.hu | 2013-06-17 09:01 littlerock79 részére

1.A 160 km/regeneráció teljesen átlagos érték, nem utal különösebb problémára. 2.Elvileg 1 hónapon belül, de még méréseket végzünk egy autón, mielőtt ajánljuk.

emiter | 2013-06-16 12:51 Nexos részére

Köszi Nexos Ja még annyit a páromnak mazda5 se van 2006 év végi DPF. Nekem 6-os van 2007 év eleje. Mind2 használtan lett véve 2010-ben vettük nagyából 6,5 millió volt a két autó. Az igazán boszantó az, hogy igaz a kocsi sosem fog termelni pénzt de, hogy havonta tőbb 10ezret kell rá költenni azzal a japánok sem dicsekedtek. Ráadásul a megoldás kulcsa ott van a márka szervízeknél. Jelezni kénne a mazda képviseletnek és a japcsiknak, hogy van egy kis gond. Amerikában ez már egy példa értékü próbaper tárgya is lehetne mert ott egy kicsit más a szemlélet. Az autó a dpf miatt nem lesz környezet kimélőbb főleg,ha az folytja a motort amí így tuladonképpen káros anyagból csak tőbbet termel mert visszahat a motor idális müködésésre. Akkor hol itt a környezet tudatosság. Én azt tapasztaltam az elmúlt 3 évben, hogy ha már a máka szervíz is keresi a megoldást akkor ez a dpf próbléma csak dagad és az igazi gondok csak eztán fognak jelentkezni. A 2005 utáni autókat érinti és ebből következik, hogy csak most érik el azt a kort mikor minden autó tulajdonos elkezd gondolkodni azon, hogy mit is kapot a pénzéért. Manapság a hitel válsággal már az emberek egy része csak rosszul járt. Miért kell várnom éveket és 100ezreket költennem egy autóra, hogy a hivatalos kereskedő akinek ez a mindenapi munkálya találjon eg y számomra is kedvező megoldást. Ja és ha valakinek olyan 6-osa van osztrák piacra készült és a villágítása állandóan meggy még a kapcsoló OFF állásába is azoknak egy jó hír én megcsináltam a villágítás vezérlő egység tudja a normális üzem modót is. Az enyémen már müködik és így nem kell 2 évente a szét éget foncsort meg a xenon ízzot cserélgetni. Ha valakit érdekell szívesen megcsinálom neki itt elér. velles@citromail.hu

Nexos | 2013-06-15 08:29

Még annyit mindenkinek hogy a DPF- technológia nem csak a mi szeretett márkánknál nem működik,van sok ismerősöm barátom,BMW,WV,FIAT,stb..nekik sincs már benne a szűrő az autóban. Üdv mindenkinek.....

Nexos | 2013-06-15 08:19

Gyerekek,a 2 liter fogyasztáscsökkenést azért írtam mert nálam ennyi volt,előtte pályán 8-litert evet az autó,városban pedig 10-11 volt a fogyasztás.Az autó most már tökéletes,a gyári fogyasztási adatokat hozza.Akinek az autója most még jól fogyaszt,az is megspórolhat sok sok jövőbeli problémát a kiiktatással,persze mindenki saját maga dönti el hogy mit tesz az autójával.Hozzáteszem még hogy az autóm nem egy romhalmaz,nagyon megkímélt és műszakilag kifogástalan 2007.7.havi 6-os.

littlerock79 | 2013-06-14 22:31 Anonymous részére

Nekem most a Mazda5-ösöm 6,5 literrel kijött Ausztriába... de 160 km-enként regenerál... ezt még nem tudtam, amikor írtam a tisztítás lehetőségéről... a -2 liter az autó reális fogyasztásához képest irreális. 6-7 literhez képest hogyan enne már 4-5-öt???

littlerock79 | 2013-06-14 22:28 mazda-auto.hu részére

Mikor lesz az a hamarosan? Én most takaríttattam ki az enyémet, cseréltem 4 porlasztót, mert a 110.000 km-es autómban az egyik 93 cm3/1000 löketet produkált résolajveszteség gyanánt. 70 helyett...(végigszervizelt autó...) most 160 km-enként regenerál autópályán... A "nekem új", bontott porlasztók, 1000 bar-nál haladják meg a szállítási határértéket, de nem sokkal... lassan falnak megyek, mert csak 60.000 + 250.000-et költöttem a kocsira. A márkaszervizes diagnosztika semmit nem ért, A DPF a gép szerint jó volt, a porlasztókról ugyanez volt a vélemény...saját ötlet volt a porlasztók kiszerelése és bevizsgálása... a 4-ből egy felelt meg résolaj szemponjából, de egyik sem tudott minden vizsgálati nyomásnál mindig megfelelni az elvárt értékeknek... Kaptam árajánlatot a porlasztókra potom 260.000 huf/ darabért. Természetesen erről az egészről az Autó Expanzió pont annyira tehet mint a megboldogult nagymamám, de kicsit képtelen a helyzet.... Fontolgatom,hogy felkeresemaz előző tulajt, de szerintem semmi értelmenem lenne...

mazda-auto.hu | 2013-06-14 13:27

Hamarosan egy olyan megoldást tudunk ajánlani, mely hatékonyan csökkenti az egységnyi üzemanyagra vetített korom kibocsájtást. Reményeink szerint ez megoldást jelenthet az egyes autók esetében jelentkező gyakori DPF eltömődés problémákra.

Anonymous | 2013-06-14 08:42 littlerock79 részére Hozzászólás szerkesztése

Buy Furosemide Get Effexor Xr 100mg cialis Propecia How To Use Kamagra Pharmacy Online Cialis E Priligy

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó