2018. Február 24. Szombat - Mátyás

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-05-07 08:48 csonkasz részére

Még az sem rossz.

csonkasz | 2013-05-07 08:25 mazda-auto.hu részére

Öööö........én azért megvárnám azt is, hogy városi forgalomban mit csinál. Úgy le fog menni 160-180-ra, mint annak a rendje. Az enyém ugyanezt csinálja.

mazda-auto.hu | 2013-05-07 08:15 littlerock79 részére

Mivel csak 200 km-enként regenerálja a rendszer a szűrőt, ebből arra lehet következtetni, hogy nincs gond a szűrő hatásfokával.

littlerock79 | 2013-05-06 19:03

Na mégegyszer (az alsót ne olvassa el senki!): Még csak 630 km-t mentem, ebből 130 Bp (ebben van egy erős hegyre fel, és onnan le is), a másik 500 az átlag 130-as tempó autópályán tempomattal. Nem tudok hiteles fogyasztásadatot mondani, de kb 7,1 liter. Olyan 45 liter ment bele, de nem ugyanazon a kúton, illetve itt nem első kattanásig ment a pisztoly, hhnem tovább. Mivel városban tudom, hogy többet eszik,így jó esetben épp 7 liter alatt lehet a tempotmattal tartott 130-as tempó esetén a fogyasztás. Autópályán szinte km-re pontosan 210 km-enként regenerált. Most egy kék protec-et etettem meg vele, de a következő hosszú útnál kap majd egy matt sárgát is. Tartok tőle, hogy sok a maradvány korom a szűrőben. A regenerációs ciklusok viszont nagyon rövidek lettek. 6-10 km alatt abbahagyta. Érdemes lehet egy kiégetést csinálni? Ki tud tisztulni üzemi körülmények között is a szűrő? Egy porlasztó kalibrálás is ráférna szerintem.

littlerock79 | 2013-05-06 18:56 mazda-auto.hu részére

még csak 630 km-t mentem, ebbő 130 Bp, ebben van egy erős hegyre fel, és onnan le is. a másik 500 az átlag 130-as tempó autópálya tempomat. Nem tudok hiteles fogyasztásadatot mutatni, de kb 7,1 liter, mivel olyan 45 liter ment bele, de nem ugyanazon a kúton, illetve itt nem első kattanásig ment a pisztoly, ahnem tovább. Mivel városban tudom, hogy többet eszik,így jó esetben épp 7 liter alatt lehet a tempot egy kiégetést csnálnimattal tartott 130-as tempó. Autópályán szinte km-re pontosan 210 km-enként regenerált. Most egy kék protec-et etettem meg vele, de a következő hosszú útnál kap majd egy matt sárgát is, mert elképzelhető, hogy sok a maradvány korom a szűrőben. A regenerációs ciklusok viszont nagyon rövidek lettek. 6-10 km alatt abbahagyta.

mazda-auto.hu | 2013-05-06 07:50 Kérdező2 részére

Szinte biztosan át lett írva a vezérlőegység szoftvere a korábbi szűrő nélküli üzemmódhoz. Sajnos nagyon valószínű, hogy totálisan eltömődött a szűrő, mivel a jelenlegi szoftverben a szűrő állapotának figyelése ki van iktatva. Érdemes lenne mielőbb a végére járni a problémának, mert néhány alkatrész akár túl is melegedhet.

mazda-auto.hu | 2013-05-06 07:46 littlerock79 részére

Gondolj a motorfék üzemre is! Várjuk az eredményeket!

Kérdező2 | 2013-05-03 15:59

Üdv mindenkinek! Kérek segítséget az alábbi problémám megoldásában. Vettem egy M6 diesel, 2006 kombit. Hiányzott róla a komplett dpf szűrő és a turbó. Vettem rá egy új utángyártott szűrőt, és egy felújított turbót. Elhoztam a szerelő fiútól és minden gond nélkül működött ... kb 3 napig ... utána teljesen elment az ereje. Indul, megy, mindent csinál, de alig tud felmenni egy emelkedőn olyan gyenge. Hibajelzést egyik alkatrészről sem ad. Tud valaki tanácsot adni, mi lehet a gond, mit kell csinálni, megpróbálni? Köszönöm, előre is!

Kérdező2 | 2013-05-03 15:59

Üdv mindenkinek! Kérek segítséget az alábbi problémám megoldásában. Vettem egy M6 diesel, 2006 kombit. Hiányzott róla a komplett dpf szűrő és a turbó. Vettem rá egy új utángyártott szűrőt, és egy felújított turbót. Elhoztam a szerelő fiútól és minden gond nélkül működött ... kb 3 napig ... utána teljesen elment az ereje. Indul, megy, mindent csinál, de alig tud felmenni egy emelkedőn olyan gyenge. Hibajelzést egyik alkatrészről sem ad. Tud valaki tanácsot adni, mi lehet a gond, mit kell csinálni, megpróbálni? Köszönöm, előre is!

littlerock79 | 2013-05-03 12:17

A fogyasztrásmérőm a csillagot is lehazudja az égről... kb 6-6.2 -es átlagot mutat, de a kútnál kicsit több fér bele...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó