2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Dexx33 | 2012-12-10 13:07 m6zperx részére

Igazad van! Ha nem GHs a mazdad akkor a kabeles dolog nem mukodik! A neten kerestem ra valahol azt kovetoen hogy feltetted a linket. Mar nincs meg az az oldal de ugy 500€ volt az ara! Amit viszont nem ertek az az hogy ha ennyit kinlodsz a szurovel miert nem dobod egyszeruen ki! Nekem ugyan ez a problemam volt amit te irsz most le es pont sielni mentem ausztriaba en is. Tehat pontosan tudom mijen elmeny lehetett! Egy kulombseggel. Nekem nem hoztak csereautot mert szombat volt es nem volt szerviz. Utanna mar nem is probalkoztam megjartam teljesitmeny nelkul. Nos ez hiba volt. Sok kokszot kapott a turbom es minden egyebb de mar ez is a multe! Ekkor kezdtem foglalkozni a DPF-el. Volt egy Mazda regeneralas 6000 Ft-ert es utanna meg 2 eltomodes! Itt futott ki a poharam!!!

m6zperx | 2012-12-10 11:24 Dexx33 részére

Szia! Köszi a választ! Én nagyon is jó hasznát vettem volna ennek, nem is egyszer. Vázolom a szitut: 4 személy, full csomagtartó, tele síbox, szombat dél. Úticél: Ausztria. M1 Tatabányánál DPF hibajelzés, teljesítménykorlátozás bekapcs, MES kihív, cserekocsiba átcuccol, síbox leszed-felrak, kocsi trélerre, cserekocsival Ausztriába, az üdülés közepén vissza a saját kocsimért Mo-ra, utána vissza Ausztriába. Mindezt egy 10e HUF-os kényszerregenerálás miatt. Szóval nem ez a két út létezik a szűrő regenerálásra amit mondtál. Nekem GG-s 6osom van így nem tudok egy darab kábellel regenerálni. Az 500 Eurós árat hol láttad? Annyi pénzért nyilván nagyon meggondolandó a dolog ha csak magadnak veszed meg, ugyanakkor én látom ennek az eszköznek a létjogosultságát. Nyilván elegánsabb megoldás az, ami a Land Cruiserben van hogy gombnyomásra kényszerregenerál, ha épp azt akarom.

Dexx33 | 2012-12-05 11:48

Nincs ilyesmivel tapasztalatom. Viszont nem is ertem ennek a szukseget mivel az eroltetett regeneraciot a GH-s 6osoknal egy sima kabel segitsegevel be lehet inditani. DPF hibakodok? Minek! Ha egyszer eltomodott nem nagyon van mit diagnosztizalni rajta. Es a szuro helyettesitesi funkciot nem ertem. Ha bekapcsolom akkor olyan mint ha lenne szurom? Bolondsag-en ugy mondanam hogy parasztvakitas... HA gond van a szurovel ket uton lehet megoldani: 1. Tisztitas vagy csere 2. eltavolitas = vegleges megoldas... Es mindezert 500€ hat ez szerintem nem a legokosabb megoldas. Csak osszehasonlitas keppen ugyan ennyit kerne az ugynevezett emulatoros eltavolitasert tehat neke a filter replacement function hallatan az emulator funcio asszocialodik. A vegleges eltavolitas 300-350€ kozott van es vegleges DPF tehermentesitest takar. Ez az en velemenyem.

m6zperx | 2012-12-05 01:18

Sziasztok! Ezt használta/ismeri valaki közületek? http://eurocats.co.uk/dpftool/

mazda-auto.hu | 2012-12-03 11:35 Boss részére

Próba, illetve diagnosztika alapján ki lehetne szűrni, hogy üzemanyagellátási jellegű a probléma, vagy valami más. Így sajnos nem tudom.

Boss | 2012-12-01 22:35

Tisztelt Szakértő! Vettem egy 2009 es diesel mazda6-ost és az a problémám, hogy "kigyorsításkor" illetve ha egy bizonyos sebességgel haladok, akkor RÁNGAT. tankoltam már másik kútnál, és töltöttem bele tisztító cuccot is, de sajna SEMMIT sem változott a dolog! Hidegen nagyon rángat utánna pedig ahogy leírtam. Esetleg van valami ötlet hogy mi lehet? Gázolajszűrő cserélve.

Dexx33 | 2012-11-15 20:49

Gyerekek nekem tobb mint 12e km van szuro nelkul es egy gram olajszint novekedes sincs. Egy hete voltam muszakin es siman atment az auto! Egyebkent nagyon jol megtudjak ma mar javitani a szurot de az ujra eltomodik hala a jo minosegu uzemanyagainknak... En meg mindig a kivetelt partolom! Csak azt szeretnem mondani hogy nem kell es nincs is mitol felni! Eddig akinek segitettem elegedett volt es megbanta hogy nem korabban jott! A baj az hogy en is csak 8 honapja jottem ra hogy lehet maradektalanul es sikeresen kioperalni a vakbelet a Mazdainknak... :o))

Dexx33 | 2012-11-15 20:49

Gyerekek nekem tobb mint 12e km van szuro nelkul es egy gram olajszint novekedes sincs. Egy hete voltam muszakin es siman atment az auto! Egyebkent nagyon jol megtudjak ma mar javitani a szurot de az ujra eltomodik hala a jo minosegu uzemanyagainknak... En meg mindig a kivetelt partolom! Csak azt szeretnem mondani hogy nem kell es nincs is mitol felni! Eddig akinek segitettem elegedett volt es megbanta hogy nem korabban jott! A baj az hogy en is csak 8 honapja jottem ra hogy lehet maradektalanul es sikeresen kioperalni a vakbelet a Mazdainknak... :o))

mazda-auto.hu | 2012-11-12 15:06 mazda-auto.hu részére

Kimaradt...nincs előírt csere intervallum. Az élettartam az új DPF-es autók esetében még nem ismert, esetleg a nagyon rövid távolságokra használt autók esetében lehet csere igényre számítani majd.

mazda-auto.hu | 2012-11-12 15:02 Samu2000 részére

A jelenleg kapható típusok esetében nem igényel karbantartást, de az olaj ACEA minősítésére figyelemmel kell lenni, illetve az olajcserék esetén az olajszint kalkulációt alaphelyzetbe kell állíttatni a szervizben. Egyedül a Mazda CX-7 2,2 dízel igényel csak egyéb (AdBlue) rendszeres folyadék feltöltést a 2,2 CD motorral szerelt típusaink közül.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó