2018. Január 21. - Ágnes

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csonkasz | 2013-04-21 08:36 Bé részére

Olyan 95E körüli összegért már megszabadítanak tőle.

| 2013-04-20 17:26

Helló! 2008 -as évjáratú 2000 diesel mazda6 170e kilométerrel vettem. 176e kilométernél dpf eltömődött. Géppel kitakarították. Kb 3e kilométert bírt. Ausztriából hazavitt kb 400km mentem vele úgy hogy villogott a DPF lámpa.(Lóerő nyista) Aztán kimosattam! Mosás után Kb 7500km bírt ki. Auszttriábol ismét hazaviitt 700 km mentem vele úgy hogy villogott a lámpa.Autópályán. (Lóerő Nyista) Most megint mondtam hogy géppel regenerálják kijöttem vele 700 km. Még bírja... Jelenleg 185e km körül van benne. Más gondja nem volt. Azt hallottam 190e ft ért meglehet szabadulni tőlle. Nem tudom érdemes e? 800 ezer ft egy újj?

katyilka | 2013-04-10 20:09 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ! Ezirányban fogok elindulni, hogy szeretett autóm a legjobbat kapja.

mazda-auto.hu | 2013-04-10 08:55 katyilka részére

Valójában csak utolsó alterbatív lehetőségként merül fel az ACEA C1/JASO DL-1 minősítésű olaj használata, de az is csak az Ausztrál kontinensen javasolt. A DPF szűrő kerámia szerkezete ismét változott, így tovább javult a szűrő hatékonysága. Ez azt jelenti, hogy még kevesebb gázolajjal felhígul motorolaj elégetésével számol a Mazda (korom). Ebből kifolyólag pedig már ACEA C3 az elsődleges javaslat. Castrol Edge Professional 0w-30 SN/C2/C3 használható, és javasolt is.

katyilka | 2013-04-09 21:37

Tisztelt Mazda szakértő! DPF-olaj ügyben érdeklődnék. M6-om volt, most CX5-re cseréltem. Eddig az ACEA C1-es, csekély hamutartalmú olaj kellett, a CX5 gépkönyvében már ACEA C3 a követelmény. Két kérdésem lenne. Másfajta DPF szűrőt szereltek be, valamint használható-e a Castrol Edge 5W-30, 0W-30 ACEA C1 olaj, mert a Dexelia-nál magasabb minőségi osztályba sorolja szinte mindenki. Üdv Katyilka

N.I. | 2013-03-18 12:58 lacko.lacko részére

Hello, győri szervíznek van minden Mazda programja. Denso befecskendezők nem igazán javíthatóak. ( vagy csak majdnem ujj árban )

Oszi | 2013-02-17 21:45

Figyumá,EURO 4 a 2002-től gyártott 6-os DPF nélkül,Ami DPF-es az Sztem mind EURO 5-ős :) EGR kizárása a tiédnél nem igazán célra vezető mivel láván,hogy van benne egy pozició érzékelő igy vannak bizonyos tartományok ahol számol a motorvezerlő a vissza vezett kipufogó gázzal ami most neked hiányzik. Lehet,hogy egy darabig jó lesz ,de elöbb-utóbb gondod lesz vele sztem. Ha a lambdaszondáid jól müködnek és a befecskendezöid ,no meg megfelelő olajjal jársz nem igazán van gond a részecske szurovel.

DOXA | 2013-02-05 06:35 lacko.lacko részére

Ha hivatalos mazdaszervíz, akkor ab ovo van nekik. Itt már csak az a kérdés, hogy megfelelő szakmai alázattal nyúlnak az autódhoz, és egy hosszútávú, mindkettőtök számára előnyös kapcsolat kezdete az első találkozás. : Doxa

lacko.lacko | 2013-02-04 19:42

..nagyon köszönöm a tanácsot, első körben a győri mazdaszervízben, ahol még nem jártam, kérdezem meg hogy nekik van e ez az általad említett denso rendszerű kommunikáció.ha nincs akkor nekivágok innen győrből.mégegyszer köszönet.üdv.L.

DOXA | 2013-02-03 07:55 lacko.lacko részére

Laci! Had spóroljak Neked sok-sok ezer forintot!!! Első körben, mielött szétszednék az autódat, kirándulj 1et Békéscsabára!!! A gyári mazda programmal megvizsgálják az autódat, és nem ötleteléssel, (cseréljünk ezt, azt, előbb-utóbb. Jó lesz) próbálkoznak a Te zsebedre. Biztos lehetsz, a szakszerűségükben. Nekem is van néhány igen kiváló autószerelő BARÁTOM, sok-sok millás műszerezettséggel, de a denso rendszerű kommunikációt nem tudják. Én 1 sima 80 ezres szervízre mentem 550 km-t!!! Nem bántam +, és biztos, hogy a 120as nagyot is Ők csinálják. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a márkafüggetlen szerelők nem értenek az autókhoz, de a mazdihoz specifikus, mazdaképzett szerelő KELL!!! ;) Doxa

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó