2024. Március 29. Péntek - Gedeon

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Dexx33 | 2012-09-30 18:56 Anonymous részére

a szurot veglegesen eltudjak ma mar tavolitani. Es megbizhatoan mukodik nelkule is a kocsi.

Dexx33 | 2012-09-16 15:07

Meg egy dolog BIZONYITEK KENT!!! PEnteken leesett a szervizes alla hogy olajcserenel amikor regeneraciot akart ellenorizni es persze nullazni az olajszamlalot a kovetkezot latta: AZ UTOLSO REGENERACIO MEGTETELE OTTA 9643km na aki ezt tudja csinalja utannam!!! :o)) Es olajszint novekedes nelkul Fiuk! Buszke vagyok erre mert ma mar en is tudom ezt csinalni es lehet hogy nem vagyok egyedul az orszagban de egyedul vagyok akinek 100%-osan mukodik a patentja!!! Ez nem vicc... U.I.: megkertem a sracot hogy a szervizben hogy inkabb ne inditson regeneraciot mert mar nincs szuro a kocsiban. Hidjetek el NEM ERTETTE HOGY LEHETSEGES EZ, mikor EZ NEM LEHETSEGES!!! :o))))

Dexx33 | 2012-09-16 15:02

Gyerekek, vegleges DPF eltavolitas utan van a kocsim, es hidjetek el nagyon jol es megbizhatoan mukodik! Az ara 95e Huf es tartalmazza a lakatos munkat es a SW beavatkozast is... A napokban MAF hibat irt be kocsi (P0101 es 104) a mazdaban KN aztmondtak hogy legtomegmero csere csereltem is kb 100€ es semmi... Utanna nemi olvasgatas utan azt dontottem el hogy EGR tisztiotas kell. Elmendtem a szervizbe es nemi fogszivas utan kiszedtuk. Relative konnyen hozzaferheto! Persze a sracok feltek tole es szetkapni nem akartak mert hogy tonkremegy es stb. Sajat felelosegre szetszedettem (4 csavar az egesz) es levalasztottam a mehanikat az elektronikatol. Utanna ki kell venni a 2 fem felkoralaku eket es kihuzni a szelepet a rugoval eggyut! Na azon aztan volt korom es szen! Lepucoltuk es visszaraktuk. A baj hogy a sracok elfelejtettek meghuzni a 2 csavaŕt ami a csatlakozo csovet rogziti a motor hoz. Az auto masnap arra kapott egy kis levegot es ujra beirta a MAF hibat. FElbosszantott es lezartam a EGR-t. Varom hogy mi lessz mert a mazda azt mondja GH-n nem lehet ezt csinalni,stb. A baratom aki 14 eve csak mazdat javit es a DPF-et is o vette ki a kocsibol (hibatlanul es semmi latszatja nincs) pedig azt mondja hogy mukodik ez is. En neki hiszek!!! Raadasul aki a muszakitol fel, netegye mert nem jonnek ra soha es az adatok is megfeleloek lesznek. Tobb mindenfele mazda modelt tudok aki szuro nelkul ment at a vizsgan es GOND NELKUL!!! Akire viszont ez nem vonatkozik az az EURO 5 modellek. NA ott a szuro nelkul csak EURO4 et tud a kocsi!!!! HA erdekel akkor Esztergomban csinaljuk ezet es soha nem lesz mar gond. Ez garantalt! A tel. szamom +421907125191 vagy +421918873466 BAtran hivjatok

csonkasz | 2012-09-11 08:17 Anonymous részére

Nézz a kocsi alá, hogy van-e hegesztés ott, ahol a DPF szűrőnek kellene lennie. Nagy az esélye, hogy nincs benne a szűrő, de az elektronika próbálja kiégetni.

mazda-auto.hu | 2012-09-11 07:51 Anonymous részére

Valószínűleg nem voltál bejelentkezve, vagy túl sok idő telt el aktivítás nélkül a bejelentkezés után, ezért "kidobott" a rendszer. Sajnos a gázolajszagú motorlaj nem visz előrébb a probléam megoldásában. Csak egy felkészült, hivatalos Mazda szerviz fog tudni segíteni.

moldi1909 | 2012-09-10 17:41 Anonymous részére

Az előző bejegyzés a korábbi moldi1909-es néven leírtakhoz csatlakozik, nem tudom miért Anonymousként rögzítette be a rendszer...

Anonymous | 2012-09-10 17:36 mazda-auto.hu részére Hozzászólás szerkesztése

Sziasztok ! A korábban általam leírtkhoz képest annyi új fejlemény van, hogy a nívópálcán a motorolajból "szagmintát" véve elég erős gázolajszag érzhető mely feltételezi, hogy azért növekszik ilyen gyorsan az olajszint mert ömlik be a gázolaj a motorolajba. Ehhez jöna korábban említett füstölés városi használat során + az átlagosnál magasabb fogyasztás. A kérdésem az lenne, hogy ezek alapján már egyértelmű, hogy a DPF szűrő a ludas, vagy még mindig lehet más oka a hibajelenségnek?

mazda-auto.hu | 2012-09-03 15:17 csonkasz részére

Nem azt írtam, hogy cserélni kell! Hanem azt, hogy frekventált városi használat esetén nem meglepő, az 5000 km-enkénti olajcsere igény. Ennyi idő alatt is képes a megkezdett koromszűrő regenerációk száma meghaladni a két olajcsere között engedélyezett értéket.

csonkasz | 2012-09-03 15:06 mazda-auto.hu részére

Ezt most ugye viccből írtátok? Nehogy már 5E km-enként olajat kelljen cserélni, mert akkor ezennel kinevezem a Mazdát a földkerekség legszarabb autójának. És még hirdetni is fogom. Nevetségesen hangzik eléggé.

mazda-auto.hu | 2012-09-03 15:01 moldi1909 részére

1. A gyári "több mint" javaslat (kötelezővé nem tehetik) városi autóknál 10000 km. A 2,0 DPF rendszer működésével számolva ez kb. 5000 km. Egyébként nem minden DPF villogás jelent olajcserét, így nem biztos, hogy mindiog cserélni kellett volna a motorolajat. 2. Kíváncsian várjuk, mit tapasztalnak!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó