2024. Április 20. Szombat - Konrád, Tivadar

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-07-09 09:01 Aith részére

Miután külső szoftveresen és hardveresen is beavatkoztak, már a hiba diagnosztizálása sem feltétlen megy úgy ahogy kellene. Azért meg lehet próbálni, Mazda "teszterrel".

Aith | 2012-07-08 17:00 mazda-auto.hu részére

Még mindig 7.8-8 liter körül van a fogyi, nem értem miért. Eddig 6,5 literrel elment.

mcgoat | 2012-07-05 23:35 moldi1909 részére

Szerintem benne van a szűrő, ha nem lenne, akkor nem emelkedne az olajszinted, de a füstölést indokolná

Aith | 2012-07-04 19:53 Dexx33 részére

Porlasztócsúcsoknál kellett valami értéket állítani, per pillanat 7,3 az átlagfogyi. Emellett fenntartom, hogy megbízhatatlan az autó és szégyene a japánoknak.

mazda-auto.hu | 2012-07-04 10:41 ZoO részére

Igen, ez is lehet. Nálunk (márkaszervizben)egy komplett diagnosztika 6600,-+Áfa.

Dexx33 | 2012-07-04 08:38 Aith részére

Meg kell vizsgalni az autot. Tudjatok nagyon nehez masnak a szarat takaritani mert nem tudni pontosan hogy milyen beavatkozasokat csinaltak az illetok! Hogy oldotta meg a szoftweres kikapcsilasat? Nekem kb 4-5 honapja voltak hasonlo gondjaim, mert senki nem tudta a syoft reszet a DPF szuronek. Kizarolag emulatoros megoldasokat kinaltak de az szart sem er. Ma tudom a megoldast es lehet hogy batorsag de merem allitani hogy egyedul en tudom a DENSO vegleges es megbizhato DPF megoldasat! A csiptunningnal felhuztak a fogyazast hogy "menjen az auto" es ennyi. Szar az egesz ha nem hozzaertokk csinaljak. Ki csinalta ezeket neked? Nekem ugyan ez az autom van a DPF kint, Csip utan 160 Le, 395 Nm, 5,5 l / 100 km... Porlaszto kalibracio es scv szelep csere kellet.... Neked valami nemhajaz!!!

ZoO | 2012-07-04 06:48 moldi1909 részére

A magas olajszint olajcsere után nem feltétlenül jelent hibát, valószínúleg a kocsidban az új nívópálca van, de az olajból pedig azt a mennyiséget kaptad, amit a gyár még eredetileg előírt.

Aith | 2012-07-03 21:31

Mazda 6 140 lovas dízel, 120 e Km-nél DPF lámpa, majd motorhiba jelzés, alacsony teljesítmény. Szervizben tisztítás folyadékkal.122 e KM ugyanaz a hiba , szervizben regeneráció. 124 e km ugyanaz a hiba, szervizben regeneráció. DPF csere, utángyártottal, szervizben 600 e ft-ot mondtak rá. 2 e km után ugyanaz a hiba. Megelégeltem, kiköttettem a régi DPF szűrőből kiverettem a betétet és kiprogramozták a cuccot. Azóta 8.8 l átlagfogyasztás, ráadásul chiptuning után. Mi lehet az oka? Ennyire emgbízhatatlan autóm még nem volt, gondolkoztam a felgyújtásán.Visszatöltötték a régi szoftvert, a fogyasztás maradt.

moldi1909 | 2012-07-03 18:35 Dexx33 részére

komplett diagnosztikát gondolom márkaszervízben lehet végeztetni, tehát ha jól értem ez lenne az első lépés. Az általad ajánlott megoldás (szűrő ki + új motorbeállítás) milyen költséget jelentene kb?

Dexx33 | 2012-07-03 17:42 moldi1909 részére

Nehez igy megallapitani de ha vilagitott as lampa es levegoztetes utan elaludt akkor tegyuk fel hogy van benne szuro! Nos en kivennem es uj motorbeallitast csinalnek! Lehetseges az hogy a porlasztok valamelyike a ludas? Nem tudom. Itt komplet diagnosztika kellene es ezt kovetoen lehetne dontest hozni! Ellege gond ez es igy a motor csak romlik mert nincs jo kenes. Az X-es olajszint 50:50 olaj:dizel kb 8 liter valami trutyi van a kocsiba ilyenkor! Valamit nagyon elcsesszintettek az auton de nem tudom lathatalanba megmondani hogy mi lehet az! Sajnallak mert ez sok merget nyom le az ember torkan...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó