2018. Június 22. Péntek - Paulina

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


N.I. | 2012-06-04 15:20 Dexx33 részére

Hali ! Ezt milyen motorral szerelt diesel DPf -es kocsival próbáltad ? csak mert a 143 LE 2,0 Diesel Dpf nél szerintem más a csatlakozó a motortérben mint egy 140 LE ugyszintén Dpf es Dieselnek. vagy próbálta már valaki ezt mindkét típusnál ? Egy 143 LE nál a 6 pólusu csatlakozó fekete színü és csak 4 csatlakozó van használatban a 140 Le nál fehér színü és öt használt lába van . Nem biztos hogy ninden típusnál ugyan azt a lábat kell leföldelni ! ( EZ CSAK FELVETÉS / ÉSZREVÉTEL )

csonkasz | 2012-06-04 14:27 tasmate részére

9 bejegyzéssel a Tied alatt írtam, hogy én honnan tudom, hogy regenerálás van. Bár nekem 5-ösöm van, nem tudom tudom mennyire kompatibilis a 6-ossal, de sztem nagyjából hasonló lehet.

tasmate | 2012-06-04 14:23

Kedves Mazda-auto es forum-tarsak! Masfel eves, 15ezer km-t futott Mazda6-osom most kapott uj DPF szurot, mert az elso teljesen megadta magat, cserelni kellett (2400 EUR + AFA...). A kerdesem igen egyszeru: honnan latom hogy az szuro regeneralja magat? Honnan tudom hogy mikor nem szabad leallitani? Mire figyeljek hogy az uj DPF tovabb birja? Az eddigi 15e km alatt semmi regeneraciora utalo jelet nem lattam, gyanus hogy ez is vezetett a DPF cserehez (bar nem ertek hozza). Koszonom, Mate

Fecó | 2012-06-04 01:58 csonkasz részére

Üdv! Köszönöm! Hóra Ferenc

Fecó | 2012-06-04 01:57 Dexx33 részére

Üdv!Megkaptam! Köszönöm! Hóra Ferenc

Kaszas | 2012-06-03 21:46 Dexx33 részére

Szia! Engem is érdekelne a „ Kisvárosi-falusi srác” elérhetősége, már sok magyar forintom bánta a hozzáértés hiánya. Címem: kriszp@freemail.hu Nagyon Köszönöm! Krisztián

Dexx33 | 2012-06-03 19:17 Fecó részére

Valaszoltam emailben! Az egyeduli dolog amiert nem ide irom az elerhetoseget az az hogy nem akarok reklamokat kreallni mert nem azert osztottam meg a infoimat. A masik dolog meg ha nekem ir vagy hiv valaki akkor tudok rogton valaszolni es nem kell belyegyzeseket bongesznem! Hat ennyi! A M6nmegoszatassal semmi bajom, nekem is az van es latod nem szankedom keresni ezekkel az informaciokkal de ha miondent ide irok akkor ki az aki tobb szaz beirast olvas vegig mig megtud valamit? Senki! Akit erdekel az ir vagy hiv akit meg nem azt nem banom mindenki szive joga hogy mit csinal hol hogyan es mennyiert!!!LoEQ

csonkasz | 2012-06-03 17:40 Fecó részére

12-13 bejegyzéssel alább megtalálod a címét és a számát is. A száma javítva van!

Fecó | 2012-06-03 15:38 Dexx33 részére

Üdv!"DPF-es rokonsrác"(ha esetleg meg nem sértlek,de bocsánat)! Szerintem nagyon köszönhetjük hasznos infóidat,és én szívem szerint,meg osztanám Mazda6 index fórumon!Lehet? Had kérjek némi infót a Kisvárosi-falusi srácról,hol lelhető,E-mail,esetleg telefonszáma kérhető?De a te E-mailed mi lenne? címem:hora.f@monornet.hu Köszönöm! H Ferenc voltam.

csonkasz | 2012-06-03 13:44 Dexx33 részére

És igazad van! Van olyan, csak eddig még soha nem tűnt fel, mert még fél másodpercig sem világít a gyújtás ráadása után.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó