2018. Június 21. Csütörtök - Alajos

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Atesz77 | 2012-05-06 11:01 mcgoat részére

Hello! Pénteken vettem egy utángyártott dpf szűrőt. Jövő héten szerelik be. A régire szűrőre van jelenkező kb.30-50ezret igértek érte. Tisztítani probálták de milyen módon nem tudom. Ha elkészül az egész autó.Eladó lesz megveheted.-) Új turbó és dpf szűrő lesz bent(310ezer volt).

mazda-auto.hu | 2012-05-04 10:24 mcgoat részére

Elolvasva a cikket ez az olajnyomás lámpa villogást előidéző programozás. Tehát a programozás után az olajnyomás lámpa villogása is figyelmeztet a valószínűleg túl magas motorolaj szintre. Így elkerülhető, hogy a motor magától felpörögjön.

mcgoat | 2012-05-04 09:55

itt a teljes cikk http://autotechnika.hu/cikkek/8391,mitol-higulhat-fel-a-motorolaj-.html Akitől vettem a kocsit, ő is hallott erről a visszahívásról, de elmondása szerint az én autóm nem esik bele. viszont azt is tudjuk, hogy messziről jött ember azt mond amit akar.

mazda-auto.hu | 2012-05-04 09:48 mcgoat részére

Nem tudom, honnan van a hír? Nem tudok ilyen tartalmú visszahívásról, valószínűleg más programozással van összekeverve. Ha pl. leállítják a motort, akkor bármit csinálunk, nem fog befejeződni, az esetleg addig folyamatban lévő regeneráció....stb..

mcgoat | 2012-05-04 09:05

Erről a hírről lehet tudni valami pontosabb infót? " 2009 januárjától a Mazdának igen nagy számban kellett márkaszervizeibe visszahívnia kétliteres dízelmotorral szerelt autóit. Az érintett modellek és gyártási időszakok: – Mazda3 2.0 MZR-CD (2006. 12. 26-tól 2008 11. 5-ig), – Mazda5 (CR) 2.0 MZR-CD (2005. 4. 19-től 2007. 9. 3-ig), – Mazda6 első generáció 2.0 MZR-CD (2005. 4. 27-től 2007. 9. 28-ig), – Mazda6 Kombi első generáció 2.0 MZR-CD (2005. 4. 26-tól 2007. 11. 1-ig). Ezeknél az autóknál a koromszűrő- (DPF) regenerálás motorvezérlő által elindított folyamata sokszor megkezdődik, de nem fejeződik be teljes mértékben, tehát a regenerálás nem megy végbe maradéktalanul."

mcgoat | 2012-05-03 18:13 mcgoat részére

mcgoat | 2012-05-03 18:08 Atesz77 részére

Ha lesz új szűrőd, esetleg érdekelne a rossz. Átmosni nem próbáltátok?

mcgoat | 2012-05-03 17:54 mazda-auto.hu részére

Hát igen, most kb 210 km volt ciklus, de megint akkor kezdte amikor beértem a városba, ahol volt 10 perc dolgom és már indultam is tovább, de ugye a megállás miatt lett egy sikertelen regenerálás. Remélem csuklott az informatikus aki írta a programot.

mazda-auto.hu | 2012-05-03 08:29 mcgoat részére

Használattól függően elfogadható. Bár a gyár nem ad meg kilométerekre vetített takarítási ciklus gyakoriságot, a legtöbb ügyfelünk szerint 150-250km-enként ugrik a pillanatnyi fogyasztásmérő értéke, ami utal a takarításra.

mazda-auto.hu | 2012-05-03 08:27 kovist részére

Sajnos még a 80%-os esély is túlzó. Reméljük azért eredményes lesz a tisztítás!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó