2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mcgoat | 2012-05-06 15:21 Atesz77 részére

Köszi a kocsi nem érdekel. Egy rossz szűrő viszont igen

Atesz77 | 2012-05-06 11:01 mcgoat részére

Hello! Pénteken vettem egy utángyártott dpf szűrőt. Jövő héten szerelik be. A régire szűrőre van jelenkező kb.30-50ezret igértek érte. Tisztítani probálták de milyen módon nem tudom. Ha elkészül az egész autó.Eladó lesz megveheted.-) Új turbó és dpf szűrő lesz bent(310ezer volt).

mazda-auto.hu | 2012-05-04 10:24 mcgoat részére

Elolvasva a cikket ez az olajnyomás lámpa villogást előidéző programozás. Tehát a programozás után az olajnyomás lámpa villogása is figyelmeztet a valószínűleg túl magas motorolaj szintre. Így elkerülhető, hogy a motor magától felpörögjön.

mcgoat | 2012-05-04 09:55

itt a teljes cikk http://autotechnika.hu/cikkek/8391,mitol-higulhat-fel-a-motorolaj-.html Akitől vettem a kocsit, ő is hallott erről a visszahívásról, de elmondása szerint az én autóm nem esik bele. viszont azt is tudjuk, hogy messziről jött ember azt mond amit akar.

mazda-auto.hu | 2012-05-04 09:48 mcgoat részére

Nem tudom, honnan van a hír? Nem tudok ilyen tartalmú visszahívásról, valószínűleg más programozással van összekeverve. Ha pl. leállítják a motort, akkor bármit csinálunk, nem fog befejeződni, az esetleg addig folyamatban lévő regeneráció....stb..

mcgoat | 2012-05-04 09:05

Erről a hírről lehet tudni valami pontosabb infót? " 2009 januárjától a Mazdának igen nagy számban kellett márkaszervizeibe visszahívnia kétliteres dízelmotorral szerelt autóit. Az érintett modellek és gyártási időszakok: – Mazda3 2.0 MZR-CD (2006. 12. 26-tól 2008 11. 5-ig), – Mazda5 (CR) 2.0 MZR-CD (2005. 4. 19-től 2007. 9. 3-ig), – Mazda6 első generáció 2.0 MZR-CD (2005. 4. 27-től 2007. 9. 28-ig), – Mazda6 Kombi első generáció 2.0 MZR-CD (2005. 4. 26-tól 2007. 11. 1-ig). Ezeknél az autóknál a koromszűrő- (DPF) regenerálás motorvezérlő által elindított folyamata sokszor megkezdődik, de nem fejeződik be teljes mértékben, tehát a regenerálás nem megy végbe maradéktalanul."

mcgoat | 2012-05-03 18:13 mcgoat részére

mcgoat | 2012-05-03 18:08 Atesz77 részére

Ha lesz új szűrőd, esetleg érdekelne a rossz. Átmosni nem próbáltátok?

mcgoat | 2012-05-03 17:54 mazda-auto.hu részére

Hát igen, most kb 210 km volt ciklus, de megint akkor kezdte amikor beértem a városba, ahol volt 10 perc dolgom és már indultam is tovább, de ugye a megállás miatt lett egy sikertelen regenerálás. Remélem csuklott az informatikus aki írta a programot.

mazda-auto.hu | 2012-05-03 08:29 mcgoat részére

Használattól függően elfogadható. Bár a gyár nem ad meg kilométerekre vetített takarítási ciklus gyakoriságot, a legtöbb ügyfelünk szerint 150-250km-enként ugrik a pillanatnyi fogyasztásmérő értéke, ami utal a takarításra.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó