2018. Június 21. Csütörtök - Alajos

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mcgoat | 2012-05-02 19:02 mazda-auto.hu részére

És a tapasztalatok szerint kb mennyi a normális ciklus? Szó volt itt a 180km/tisztításról Ez egy elfogadható érték?

kovist | 2012-05-02 16:06 mazda-auto.hu részére

T. Mazda-auto! Köszönöm válaszát. Ma bevittem a szervizbe, ezzel összecsengőt mondtak, sajnos ki kell szerelni és mechanikusan tisztinai, ha lehet (80 % sikert mondtak). Sajnos ez sem olcso "mulatság", és annyi mindent csináltak már, hogy egy kicsit pesszimista vagyok, mennyire lesz tartos eredménye. Remélem nem kell venni uj szüröt. Amint irtam, a Mo-i áraknál olcsobban lehet beszerezni németországból, végszükség esetén (sorstársaimnak irom, akik árak után érdeklődtek itt, ebay.de). Ha meglesz, igyekszem majd visszajelezni pár ezer km. után, lett-e eredménye a beavatkozásnak.

mazda-auto.hu | 2012-05-02 14:34 kovist részére

Köszönjük a tapasztalataid megosztását. Az autópálya, tetőcsomagtartó, teljes terhelés egyet jelent, hogy a legmagasabb kipufogógáz nyomás esetén jelentkezik a szűrő eltömödés. Ez pedig utalhat arra, hogy a szűrő áteresztő képessége már kevés.

mazda-auto.hu | 2012-05-02 14:31 Jakab Tamás részére

Amíg nincs tisztázva az EGR probléma, addig nem lehet kizárni. Rossz EGR okozhat túlzott korom képzést, illetve túl sok regenerációt, mely az olajszint gyors emelkedését eredményezheti. Mint mcgoat is írta, a szűrő kiiktatását ellenzem. Minden kormot, de a kisméretű láthatatlan részecskéket is felfogja, melyek láthatatlamságuk mellett ráadásul tűhegyesek, és éppen ezért beleragadnak a tüdőbe.

bazsyk | 2012-05-02 14:20 Atesz77 részére

Hali! Nem tudok referenciát mondani, de ez a leghumánusabb megoldás a szűrő tisztítására, amit találtam. és van náluk szűrő betét. És bocsi, ha negatív reklámot csináltam. Szép napot! http://elesautoszerviz.ewk.hu/

mazda-auto.hu | 2012-05-02 09:24 Taltos01 részére

1. 60-70C fokos vízhőmérséklet alatt nem indul regeneráció. 2. A hengerfal és a dugattyúgyűrűk között jut le egy része a kipufogógáz hőmérséklet megemelése miatt kissé késleltetve befecskendezett gázolajnak.

mcgoat | 2012-05-02 07:46

Nekem sok tapasztalatom még nincsen az autóval. Januárban vettem. Az előző gazda volt az első tulaj, de ő nem számolt be ilyen problémákról.Sajnos meg sem említette, hogy lehet ilyen, nagyon szerette az autót, de a cég ahol dolgozik ragaszkodott a Skodához ezért vett egy supert. Ráadásul az én kocsimba ez a sok kilométer elvileg autópályán került.Ezért is mertem megvenni ennyi kilométerrel. Ami zavar, hogy az elején szerintem olyan olajat kapott ami nem C1.

kovist | 2012-05-01 23:03 mcgoat részére

Akkor most örüljek, hogy igy is el fog menni ilyen sokáig, vagy ne, mert addig még sokszor kijön majd a hiba....

mcgoat | 2012-05-01 18:50

hmmm Az enyémben 250e. kopp kopp

kovist | 2012-05-01 17:53

94800 km

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó