2024. Április 25. Csütörtök - Márk

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-01-12 16:01 Atis256 részére

Hosszú út előtt beöntve hatékonyabb.

Lacek | 2012-01-12 08:07

Az AUTOCHEM termékeknek semmi köze nincs a WEPP termékekhez. Az AUTOCHEM termékek gyártók által is ajánlott profi termékek.

Atis256 | 2012-01-11 22:16 mazda-auto.hu részére

Köszönöm gyors válaszát ! Még annyit szeretnék kérdezni, hogy mikor érdmes beönteni a szert, a tankba? - Nagyobb utazás előtt, azaz minél gyorsabban kis idő alatt elfogyasztani a kevert üzemanyagot - bármikor, nem gond ha több hétig is ezzel az üzemanyaggal járok Utánanéztem az előbbiekben említett szerek forgalmazóinak. A WEPP termékeket a Alfamont 2000 Kft. Füzesabony forgalmazza. Az AUTOCHEM termékeket pedig a Autochem Hungary Kft. Felsőzsolca forgalmazza. Segítségét előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-01-11 09:02 Atis256 részére

Ezeknek a szereknek az időszakos 20-40e km-enkénti használata csak előnyökkel járhat. Elképzelhető, hogy azonos termékek, csak más csomagolásban. Nem tudom.

Atis256 | 2012-01-10 19:29

Tisztelt Mazda-autó ! Az alábbi diesel rendszer tisztító szerről kérném ki véleményét: Autochem 232 Diesel rendszer tisztító (DPF READY) Az alábbi linken található meg: http://www.autochem.hu/ Itt pedig a termékleíró lap: http://www.autochem.hu/get_doc.php?fid=62 VAlami rokonságot vélek felfedezni a WEPP 2032 adatlapja közt: http://www.shp.hu/hpc/userfiles/cadillacautosbolt/2032_ti.pdf Nem régiben vásároltam egy 2006-os Mazda 6-ot és kaptam egy Autochem 232-t hozzá. Kérném álláspontját, hogy a 100.000 Km-t futott kocsiba betölthetem-e a fent említett szert. Segítségét előre is köszönöm! Tisztelettel: B. Attila

Fecó | 2012-01-09 12:13 Fecó részére

Ja,és ha közelebbi megoldás nem lett volna valszeg a Mazda-autóhoz mentem volna,a 200 km ellenére! És mint rájöttem én okoztam ezt + cserét kiadással magamnak,mivel rövideket megyek,és nem szereti ez a típus ÍGY a chipet,(végleg ki is vettem belőle,és így viszont ok a működése)!

Fecó | 2012-01-09 11:49 mazda-auto.hu részére

Üdv. Bocs,de nekem is 1 éve labda szondát kellet cserélni a M6 143Le-nél.De szigorúan a gyárihoz ragaszkodtam a már említett ok miatt!A Mazda-autó adta a legjobb árat gyári új szondára.De mivel nem vet fel a pénz,így "lutris" használt lett beépítve (50.000 + csere)a Ceglédi Hilc és Fia kereskedésben,(+ még a Mazda Zakar is jó árat adott)! De azóta jó,kopp-kopp!

mazda-auto.hu | 2012-01-09 08:28 gazso részére

Mazda műszeres (csak hivatalos szervizben van)hibakód olvasás szükséges. Hosszútávon egy átalakított lambda szonda ebben a típusban nem valószínű, hogy problémamentes használatot garantál.

gazso | 2012-01-06 15:03

Tiszteletem! Mazda 6-ban komplett részecskeszűrő csere volt. Berakattam egy utángyártott cuccot. Szondák a régiből lettek átrakva, de kiderült a lambda szonda is megadta magát. Univerzálissal pótoltam költséghatékonyságból. Pár km után vészüzemre kapcsolt az autó ( motorelektronika,csúszás,dpf lámpa világít ), a kipufogógáz szúros/büdös szagú. Két dolgot mondtak nekem. 1. Fúrjak lyukakat a lambda szondára, mert nem kap elég o2-t 2. az univerzális szonda feszültség/ellenállás értéke eltér pár tizeddel a gyári értéktől, és ezért nem működik jól. Valóban ezek lehetnek a bajok ? Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-12-12 09:20 Prof50 részére

1. Mivel 20000km-es ciklus végén villogott a lámpa, ezért valószínűleg csak az olajcserére figyelmeztett, azaz a megkezdett DPF regenerációk száma meghaladta a két szerviz (nullázás) közötti maximális számot. 2. Ez katasztrófa. Most sem akarok más szervizeket minősíteni. Sajnos már kevés a régi, nagy tapasztalatú és márkahű kereskedés-szerviz. Ennek okait itt nem fejthetem ki. Egyébként minden márkakereskedésben, az autót értékesítő kollegáknak is ismernie kell a DPF rendszer jellegzetességeit, hiszen azt el kellett az ügyfeleknek magyarázni. Súlyos.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó