2024. Április 17. Szerda - Rudolf
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Fecó | 2011-11-24 16:06 m6zperx részére
mazda-auto.hu | 2011-11-24 15:38
AndreW77 | 2011-11-24 14:42 m6zperx részére
m6zperx | 2011-11-24 13:08 Fecó részére
mazda-auto.hu | 2011-11-02 10:28 csgy részére
csgy | 2011-10-31 11:19
mazda-auto.hu | 2011-10-24 08:11 mester részére
mester | 2011-10-21 17:39
Fecó | 2011-10-17 13:21 punyi részére
Nálam is hasonlóan műkxik a Hatos,és igen hasonló futással bír,betartva "valamelyest" a diseles,és DPF-hez működéshez írtakat,(kopp-kopp).
De én azt gondolom,hogy ez a lehetséges DPF "probléma",még a gyártósoron történő összeszerelésnél dőlt el,a beszállított alkatrészek különböző gyártótól,és gyártásúak.Hisz tökre elég,ha valamelyik alkatrész összetevőjétől eltér minimálisan anyagában,(ezen nüansznyi,jó de még sem jó pluszok "hibát"generálnak",és ezek összessége okozhatja az "autónkénti eltérő hibát).
punyi | 2011-10-16 19:39 mazda-auto.hu részére
Számomra is macerás a DPF-es ötösöm használata, amit nehezen tudok elfogadni, mert senki nem tájékoztatott a vásárláskor (újként vettem,a Mazda Farkasnál, a bank nemrég vitte el az összes autójukat) sem a működési elvről, sem a megfelelő használatról, szervizelésről. Azonban az első információk után gyorsan "kiműveltem magam" (a mazda-auto segítségével is) és a lent is leírt szabályok (10000 km olajcsere, vagy korábban, ha elérte az X-et, csak OMV gázolaj, 15000 km-ként olajszűrő csere, regenerálásokra odafigyelés) betartásával nem volt szükség külső beavatkozásra (kopp-kopp-kopp), pedig 4 éve napi 10-10 km munkába járásra is használom Budapesten belül és 80000-et futott eddig.