2024. Április 20. Szombat - Konrád, Tivadar
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
soostamas3 | 2016-02-04 11:53 Hadesco részére
Hello Hadesco!
Bocsi az előző hsz. elég érdekesre sikerült. :D
Szóval engem is érdekelne a megoldásod, ha nem gond. az e-mail címem: soostamas3@gmail.com
Köszönettel: Tamás
soostamas3 | 2016-02-03 15:57
Szia Hadesco!
Én is Mazda 5 tulajdonos vagyok és engem is érdekelne a megoldás.
soostamas3@gmail.com
Köszi előre is.
nagyand | 2016-01-27 08:39 Hadesco részére
Szia!
Érdekelne a megoldásod! Légyszíves írd le ide vagy küld el a naga82@freemail.hu címre.
Elöre is köszi.
vtred | 2016-01-26 21:12 Hadesco részére
Szia Hadesco!
Ugyanez a problémám nekem is egy 2006-os Mazda 6-al. Érdekelne hogyan sikerült megoldanod. Ha ide nem akarod leírni akkor légy szíves emailbe küldd el: verestamas01@gmail.com
Köszi.
Tamás
Hadesco | 2016-01-26 19:28 nagyand részére
Tudnék tanácsot adni a problémádra ha kell ugyanis ugyanilyen autóm van és találtam a felvetett problémára megoldást...működik és nem költséges.
mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 11:16 nagyand részére
Mi nem tudunk ilyet.
A pillanatnyi fogyasztásnál lehet látni azonnal, ha elkezdi a regenerálást.
nagyand | 2015-12-01 12:33
Tisztel Mazda-Autó!
2007-es Mazda 5 autónál lehetséges valahogy egy ledes visszajelzöt beépíteni ami jelezné hogy mikor aktív a regenerálás?
Van valami módja vissza jelzöt kiépíteni?
Nagy segítség lenne sok DPF-es Mazda autót használók számára...
mazda-auto.hu2 | 2015-11-26 17:55 nagyand részére
Az első alkalommal még ki tudta takarítani a rendszert az autó magától, de utána már annyira eltömődött, hogy csak műszeres regenerállással lehet márkaszervízben kitakarítani. Az olajcserénél törölni kell a DPF számlálót, mer különben egy idő után az is vészüzemmódba kapcsolhatja az autót.
Ha tehát a szervizben törölték a számlálót, és kitakarították a DPF-et, és újra előjön a hibajel, meg kell keresni mi okozza, az előbbi válaszomban LD-nek megírtam már merre kell elindulni a keresésben.
mazda-auto.hu2 | 2015-11-26 17:44 LD részére
Lehet akár a turbóval is gond, de először meg kellene keresni az okát, hogy miért tömődik el a DPF, mert valószínű valami oka van. Lehet a befecskendező alátét, EGR szelep, injektor, vagy bármi más, ami miatt nem tökételes az égés.
LD | 2015-11-25 22:57
Üdvözlet
Amivel kínlodok: 2006 mazda5, 110 le
többször is előfordult hosszútávon teljesítménycsökkenés, az utolsó alkalommal dpf lámpa is kivillant, majd villogott, kicsit később motorhibalámpa és menetstabilizátorlámpa is világít...
Szűrő tisztítás, regenerálás, hiba kiütés után egy hét után motor ismét gyenge, majd dpflámpa villog, többi világít...
3 különböző szervízben voltam:
1. Dpf csere 2. Lambda szonda csere3. Ultrahangos dpf tisztítást ajánl
Kérdésem: hogyan tovább? Illetve a turbóval nem lehet e gond? Csak azért, mert a motor legyengülése mindig megelőzte a hibajelzéseket
köszönöm