2019. Január 23. Szerda - Zelma

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


soostamas3 | 2016-02-04 11:53 Hadesco részére

Hello Hadesco!

Bocsi az előző hsz. elég érdekesre sikerült. :D

Szóval engem is érdekelne a megoldásod, ha nem gond. az e-mail címem: soostamas3@gmail.com

Köszönettel: Tamás

soostamas3 | 2016-02-03 15:57

Szia Hadesco!

Én is Mazda 5 tulajdonos vagyok és engem is érdekelne a megoldás.

soostamas3@gmail.com

Köszi előre is.

nagyand | 2016-01-27 08:39 Hadesco részére

Szia!

Érdekelne a megoldásod! Légyszíves írd le ide vagy küld el a naga82@freemail.hu címre.

Elöre is köszi.

vtred | 2016-01-26 21:12 Hadesco részére

Szia Hadesco!

Ugyanez a problémám nekem is egy 2006-os Mazda 6-al. Érdekelne hogyan sikerült megoldanod. Ha ide nem akarod leírni akkor légy szíves emailbe küldd el: verestamas01@gmail.com

Köszi.

Tamás

Hadesco | 2016-01-26 19:28 nagyand részére

Tudnék tanácsot adni a problémádra ha kell ugyanis ugyanilyen autóm van és találtam a felvetett problémára megoldást...működik és nem költséges.

mazda-auto.hu2 | 2015-12-04 11:16 nagyand részére

Mi nem tudunk ilyet.

A pillanatnyi fogyasztásnál lehet látni azonnal, ha elkezdi a regenerálást.

nagyand | 2015-12-01 12:33

Tisztel Mazda-Autó!

2007-es Mazda 5 autónál lehetséges valahogy egy ledes visszajelzöt beépíteni ami jelezné hogy mikor aktív a regenerálás?

Van valami módja vissza jelzöt kiépíteni?

Nagy segítség lenne sok DPF-es Mazda  autót használók számára...

mazda-auto.hu2 | 2015-11-26 17:55 nagyand részére

Az első alkalommal még ki tudta takarítani a rendszert az autó magától, de utána már annyira eltömődött, hogy csak műszeres regenerállással lehet márkaszervízben kitakarítani. Az olajcserénél törölni kell a DPF számlálót, mer különben egy idő után az is vészüzemmódba kapcsolhatja az autót.

Ha tehát a szervizben törölték a számlálót, és kitakarították a DPF-et, és újra előjön a hibajel, meg kell keresni mi okozza, az előbbi válaszomban LD-nek megírtam már merre kell elindulni a keresésben.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-26 17:44 LD részére

Lehet akár a turbóval is gond, de először meg kellene keresni az okát, hogy miért tömődik el a DPF, mert valószínű valami oka van. Lehet a befecskendező alátét, EGR szelep, injektor, vagy bármi más, ami miatt nem tökételes az égés.

LD | 2015-11-25 22:57

Üdvözlet

Amivel kínlodok: 2006 mazda5, 110 le

többször is előfordult hosszútávon teljesítménycsökkenés, az utolsó alkalommal dpf lámpa is kivillant, majd villogott, kicsit később motorhibalámpa és menetstabilizátorlámpa is világít...

Szűrő tisztítás, regenerálás, hiba kiütés után egy hét után motor ismét gyenge, majd dpflámpa villog, többi világít... 

3 különböző szervízben voltam:

1. Dpf  csere 2. Lambda szonda csere3. Ultrahangos dpf tisztítást ajánl

Kérdésem: hogyan tovább? Illetve a turbóval nem lehet e gond? Csak azért, mert a  motor legyengülése mindig megelőzte a hibajelzéseket

köszönöm 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó