2018. Február 25. - Géza

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 14:36 Luddo részére

A motormelegítő alapfelszerelés. Alvázszámalapján nincs benne DPF. 2005-ben már volt DPF-es, a legegyszerűbb a sebváltót megnézni, ha 6 sebességes van benne DPF, ha 5 nincs. Nincs digitális szervizkönyve, csak annyit látni, hogy Olaszországban helyezték forgalomba 2005.01.20-án.

Luddo | 2015-08-20 18:38

Tisztelt Mazda! Érdeklődnék hogy minden modellben van részecskeszűrő?2005 04 havi 2.0 diesel 6 os.illetve alvázszámról mit lehet megtudni a kocsiról jmzgg12r201265277 mert vásárlás előtt állok épp. csak e miatt a dpf miatt nem ajánlott városban?.Még azt szeretném megtudni honnan tudom van e benne motormelegítő?Köszönöm válaszát

mazda-auto.hu | 2015-01-19 07:50 Gabesz82 részére

 A regeneráció számláló nullázási igényét villogó DPF lámpa jelzi. Az égett szag származhat a szűrő külső házára került szennyeződések égéséből is. Elég bátor vállalkozás az otthoni szűrő takarítás. Diagnosztikai adatok nélkül nem tudom, van-e probléma.

Gabesz82 | 2015-01-18 20:22

Hello,

 

Érdeklődnék!Házilag kitisztítottam a DPF szűrőmet megfelelő folyadékkal,miután visszaszereltem,és az akkusaru levétele után az első indításnál világított a DPF lámpa,egy 4-5 perces 2500 fordulaton járatása után leállítottam majd egy órára rá használtam az autót mire már nem világított.De DPF nullázást nem végeztem,ez probléma -e ?Jelezheti -e hibáját a nagyobb fogyasztás és kellemetlen égett szag az utastérben fűtéskapcsoláskor?
Ez az autó egy 2006 -os 143 LE Mazda 5 -ös.

Előre is köszönöm!
Gabesz
 

mazda-auto.hu | 2015-01-14 07:44 Balusz888 részére

 A regeneráció gyakorlatilag kiégetést jelent. Ez pedig nem mehet végbe bizonyos mennyiségű égéstermék nélkül.

Balusz888 | 2015-01-13 09:29

Üdv mindenkinek!

Kérdésem lenne,aki tud,legyen kedves segíteni!

Múlt héten vettem egy mazda 6-ost,2005 143le, és az a problémám,hogy a dpf mikor regenerál,4-5 mp-ig nagyobb füsttel jár,ami nem tudom,hogy mennyire normális!?

dpf visszajelző még nem villogott eddig,csak aggaszt,hogy miért van füst is ilyenkor...

achleiten | 2015-01-06 23:52

 Üdv mindenkinek!

 

Grat a fórumhoz, egy 2006-os DPF-es 6-os extulajaként én is megjártam a DPF-pokol minden bugyrát :) Most egy 2011-es faceliftes 2,2-est hajtok (129 LE), jelenleg 162e km-rel. Két problémám van a kocsival:

 

1. Ahogy korábban mások is leírták, meleg motornál érezhetőbben nehezen indul a motor; sőt, kb. minden 50. melegindításnál zakatolva indul a motor, mintha kihagyna egy henger. Szervízben nem tudták reprodukálni, az Auto Focusnál (M3) és Freyben egyaránt csak hümmögtek a hibajelenség hallatán.

 

2. 160 ezres olajcsere után 1000 km-rel (végig országutas/autópályás használat) sárgán villogott a DPF. A Frey-be azzal vittem vissza, hogy elfelejtették lenullázni az olajcserénél, de szerintük nem, sőt kényszer-regenerálni is kellett - többet nem tudtam kiszedni belőlük, csak a munkafelvevővel tudtam beszélni. Nem tudom megítélni, hogy szimplán elcseszték, vagy pedig kezdődik a kálvária ennél a kocsinál is. A 2,2-esnél tudtommal ez nem menetrendszerű.

 

Éppen ezért, tud valaki egy jó Mazda szerelőt ajánlani Bp. környékén, aki valóban ért ehhez a motorhoz és érdemben rá tudna nézni?

 

THX

 

UI: a kocsit 90%-ban pályán és országúton használom, városban alig.

sumo | 2014-12-07 15:11

 Üdv Mindenkinek. Van egy 2006 os Mazda 5 ös öm. Érdeklődnék, hogy másnak is nagyon nehezen fogja a rádió állomásokat? Ráállítom pl a Claas Fm re és menet közbe más el is megy az adás vagy sistereg, nem tudom mire vélni, miért ilyen nehezen veszi a csatornákat. Valakinek vmi ötlet esetleg? Új fejegység kell?

 

 

Szer | 2014-12-07 12:29 Cx7 Bb részére

 Hello, 

 

Ugyanazon évjárat és teljesen ugyanaz a hiba nálam is. Melegen elsőre nehezen vagy nem is indul a motor. Most meg a DPF lámpa villog , de nincs teljesítmény csökkenés és semmi más. 

Érdeklődnék, hogy nálad mi lett a megoldás? 

 

Köszi előre is, 

Hegedűs Csaba

 

mazda-auto.hu | 2014-10-27 10:29 littlerock79 részére

 Csatlakozom az előttem szólóhoz. Műszeres diagnosztika nélkül csak találgatni lehetne az okokat. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó