2024. Április 25. Csütörtök - Márk

Megújult az E2200 utód Mazda Titan.

Mazda Titan kistehergépkocsi.

Forrás: Mazda

 A Mazda korábban a 1990-es évektől egészen 2002-ig a hazai kistehergépkocsi piac egyik meghatározó márkája volt. Sajnos ezután azonban megszüntették a Mazda E2200 kistehergépkocsi család európai forgalmazását. Ettől függetlenül Japánban és más piacokon Titan néven továbbra is él a széria, mely a közelmúltban ismét megújult.  


 Mazda Titan.

 Az új Mazda Titan kis és közepes tehergépkocsi széria tovább javított takarékossági és környezetvédelmi jellemzőkkel rendelkezik. Újdonságként jegyzik még az első ajtók aljára felszerelt oldalvillogókat, melynek segítségével könnyebben észlelhetik a forgalom résztvevői a Mazda sofőr kanyarodási szándékát. A 1,5, vagy  2 tonna terhelhetőségű Titan kivitelek hajtásáról gondoskodó 3,0 liter hengerűrtartalmú közös nyomócsöves turbó-dízel erőforrás kézi, vagy akár 5 fokozatú szekvencionális automata váltóval is rendelhetó.Mazda Titan kistehergépkocsi. A környezet minél kisebb terhelése érdekében a 3,0 DE turbó motor kipufogógázait egy úgynevezett DPD nevű rendszer koromtalanítja, melyhez a sofőrt figyelmeztető hangjelzés is tartozik. A Mazda Titan kistehergépkocsi család jövőbeni európai forgalmazásáról sajnos nincs hírünk.A Mazda Titan kistehergépkocsi vezetőfülkéje.

Ossza meg!

Vissza: Mazda hírek
címkék:

Kommentek

Bedő Szabolcs | 2010-12-24 18:41 Válasz erre

Jelenleg egy 1998-as évjáratú Mazdát hajtok,és nagyon meg vagyok vele elégedve.Jó a fogyasztása,nagyon jól terhelhető.Nagy súlynál is jól vezethető,és nem sokkal nől a fogyasztás.Mikor megvettem féltem hogy nem bírja a terhelést,kellemeset csalódtam.Nem is kellene másik autó.Üresen elég tehetetlen,de nagyon jó autó.

László András | 2010-09-02 15:00 Válasz erre

E2200 s Mazdák kiválók megbízhatóak de viszont egyetlen egy dolgon kellene javítani kényelem szempontjából a fülke lehetne tágasabb is.Szerintem ha újra kezdenék gyártani a Mazda teherautókat akkor a világon az elsők között lenne sőt még az is meglehet hogy első lenne.

dobraiimre | 2010-08-27 20:48 Válasz erre

nagyon jó fogyasztásu dinamikus teherképessége jó,állapota jó minőség,jelenleg is 1992-es évjáratú Mazdát hajtok megvagyok vele elégedve

1

Kérjük jelentkezzen be, ha hozzá szeretne szólni





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó