2018. Április 21. Szombat - Konrád

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


villanegra53 | 2017-01-03 09:05

Tisztelt Szakértő !

Egy külföldi mazda 3 szedan 2004-es benzinest vettem 193.000 km-rel. Szervizei a rendszeres olajcserékről megvannak, ( hagyományos és digitális szervízkönyv )  minden jól működik, azonban az országuti ( sztráda 90-120) fogyasztása is annyi mint a városi, 9,2 l/100km. ! A motorja nem füstöl, nem eszi az olajat, halkan, egyenletesen ketyerészik.Eddig kb. 6-8 tankolásom volt és sajnos a probléma egyértelmű. Hol lehet a baj ? Esetleg lambda szondák ? Továbbá kérdésem lenne, hogy lehet-e valamit kezdeni a  nyikorgó ülésekkel ?  Válaszát előre is köszönöm  

Pilu | 2017-01-02 12:25

 

Tisztelt szakértő!!!

Segítséget szeretnék kérni!!!

Egy kérdésel fordulok önökhöz van egy Mazda 6 – om 2006.  évjáratú Diesel 143 Le. 

Hideg indításnál el kezd a Kazán lőni ,pattogni, füstölni és az utastérbe be szivárog erős füst szag!!!

Nállam van az auto 6- éve és most tapasztaltam először ilyet !!!

Ha valaki valami hasonlót tapasztalt vagy tud rá meg oldást legyen szíves írja meg !!!

Köszönettel:Csaba

 

balazst78 | 2016-12-30 10:32

Tisztelt Mazda-Auto!

Nemrég foglalóztam le egy 2009-es Mazda 3 -at, 2.5 literes benzines 170 lovas motorral. Eléggé rendben van, minimális sérülések voltak rajta, de szépen ki lett javítva, amúgy minden hibátlannak tűnik. Németországból hozták be, ezért ha van rá lehetőség esetleg kérhetnék egy lekérdezést, hátha van róla picit több infó. 

Alvázszám: JM1BL1H55A1134360

Előre is köszönöm

Balázs

Lantos749 | 2016-12-30 09:04

Üdv! Tegnap beletettem az autómba kb. 600 km-t, főleg autópályán. Egy rövidebb pihenő után elindultam az autóval, majd kis idő múlva (2 km) félreálltam vészvillogóval (egy utas kiszállása erejéig). Ezután elindultam, majd párszáz méter után használnám az indexet, de se nem villog, se nem kattog.. meg se nyekkent egyik irányba sem... Megijedtem, félreálltam, vészvillogó benyom, de az se működött... (Illetve a benyomás pillanatában halványan felvillant egyszer, de semmi több). Motor leállít, majd újraindít, de semmi változás... Nyomogattam a vészvillogót, húzogattam az indexkart, de semmi…

Aztán kb. 2 perccel később magához tért a vészvillogó és kb. fél percre rá működött az indexem is... Se előtte, se azóta nem produkálta a jelenséget. Mi okozhatta a hibát? Nagyon illyesztő volt... (Lehet hozzá köze, hogy utólag, miután mindn helyre állt és megtettem újabb 60 km-t, észrevettem, hogy a csomagtartó nem volt teljesen lezárva?)

 

Az autó: '01-es Mazda 626 GW (1.8 benzin 74kW FP9A)

bajhober | 2016-12-22 19:05 mazda-auto.hu részére

Értem, rendben akkor szervízre bízom, köszönöm szépen a gyors választ.

mazda-auto.hu | 2016-12-22 14:00 bajhober részére

A fék javítását, cseréjét javasoljuk, hogy márkaszerviz végezze a javítási utasítás szerint! Műszaki infót nem adhatunk ki!

bajhober | 2016-12-22 09:31

Tisztelt Szakértő!
Nemrég lettem Mazda 6 tulajdonos, fékbetéteket  szeretnék benne cserélni, szeretném megkérdezni a féknyereg csavarjainak meghúzási nyomatékait. 2015-ös évjáratú 2.5-ös 192 le motorral szerelt kocsiról van szó. Esetleg tudna adni valami tanácsot mire figyeljek oda különösen, a normál betétcserén kívül?

Köszönettel:
Balázs

mazda-auto.hu | 2016-12-19 14:59 kebe83 részére

Az autó rendben van, szervizek elvégezve, az óra állása valós.

mazda-auto.hu | 2016-12-19 14:47 samatagrav részére

Nincs beállítva a sebességhatár átlépésére figyelmeztető rendszer?

mazda-auto.hu | 2016-12-19 14:34 Pakerskali részére

A fojtószelepházat kellene kitakarítani és az alapjárati szelepet ellenőrizni, szintén takarítani.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó